|
№461 від 12.08.2010p. |
| Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Цікаво Зайвий ремонт за ваші грошіЧоловік заїхав в автосервіс замінити масло. Як потім виявилося, разом з ним поміняли ще й нове зчеплення машини на старе й несправне. Довести нічого не зміг, тому що працівники автосервісу в один голос переконували, що зчеплення було таким від початку… Це вже випадок відвертого шахрайства, а взагалі є проблема низької якості обслуговування у багатьох автосервісах, мабуть через повну відсутність кваліфікованих майстрів. Щоб поміняти колесо, не потрібно бути професіоналом, а ось вже розібратися в електроніці сучасних машин зможе тільки майстер на висококласному обладнанні. Самі автомобілісти звичайно ж намагаються заощадити, тим самим, заохочуючи відкриття сумнівних автосервісів. Вигадують несправності Неякісний ремонт - це ще не найбільша проблема. Ремонтники частенько змушують клієнтів замовити та сплатити за зайву роботу. Наприклад, машина погано заводиться. Перше, що потрібно перевірити, це акумулятор - можливо, його необхідно підзарядити або замінити. Поставте другий, і якщо машина завелася нормально, то причина несправності саме у цьому. Якщо ж акумулятор працює нормально, однак не заводиться мотор - швидше за все збилося запалювання або вийшли з ладу свічки. У цьому випадку доведеться їхати до автосервісу. Якщо механік бачить, що до нього приїхав “чайник” зі скаргою на те, що машина погано заводиться, він і не подумає перевіряти акумулятор, а відразу скаже приблизно таке: “Все дуже занедбано, потрібно терміново міняти свічки, бензонасос, форсунки тощо”. У результаті клієнтові доведеться викласти кругленьку суму за абсолютно непотрібні у цьому випадку запчастини, а разом і за роботу з їх заміни. Якщо ж ви приїхали в автосервіс і сказали: “Акумулятор перевірив, свічки - у порядку, проте все одно не заводиться”, ставлення до вас буде іншим. Механік зрозуміє, що перед ним людина, яка має знання автомобіля. Може, це і не позбавить вас від обману, але масштаб буде меншим. Що робити? Щоб проконтролювати факт ремонту, завжди вимагайте від механіків повернути замінену деталь. Не рекомендується звертатися в автосервіси, які обіцяють спеціалізовану допомогу машин будь-яких марок: якщо над входом у сервіс висять прапорці з емблемами десятка машин, швидше за все, там не зможуть якісно полагодити ні одну з них. Щоб уникнути обману, слід лагодити машини тільки там, де готові укласти договір. Документ дозволить вимагати виконання гарантійних зобов’язань і добиватися, у крайньому випадку, виплати компенсації через суд. Перед поїздкою до автосервісу, варто перевірити найбільш поширені причини несправності, якщо вони тут ні до чого, то наголосити про це механіку.
Коментарі (0):
|
| Лист редакторові | RSS | Передплата газети
| Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама
© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: | ||||||||||||||||||||||||||||