Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №481 від 30.12.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Банк, якому довіряють

Віктор Матвієнко “зірвав банк”

Віктор Матвієнко “зірвав банк”

“ЗЛАТОБАНК” - це індивідуальний підхід до кожного клієнта, розуміння його проблем, вирішення його завдань

Указино у виграші залишається той, хто зірвав банк, а в житті - той, хто його пограбував або очолив. Віктор МАТВІЄНКО (на фото), безумовно, належить до останніх. Адже після більш ніж 20-річної праці в органах МВС та понад двох років роботи начальником Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській області він уже третій місяць продовжує свій послужний список на новому поприщі - директором відділення “Рівненська регіональна дирекція АТ “ЗЛАТОБАНК”. До цього Віктор Андрійович кілька місяців працював у департаменті безпеки Альфа-Банку, виконуючи обов’язки керівника відділу по Західному регіону. Тут теж відзначився, викривши групу шахраїв, які використовували у злочинних цілях корпоративну символіку (назви, логотипи, кольори, торгові марки) великих банків і компаній. У повідомленні “Обережно: шахраї!”, опублікованому на своєму сайті, Альфа-Банк запевнив, що його символіку шахраї не використовували, але заради перестраховки банк вирішив попередити своїх клієнтів.

“До цього часу не знаю, хто запропонував мою кандидатуру правлінню банку”

- Вікторе Андрійовичу, якби банкам визначали категорії зірочками, як готелям, то у “ЗЛАТОБАНКУ”, напевне, було б не менше зірочок, ніж на погонах єдиного в Україні полковника-банкіра, який нещодавно відзначив полудень віку.

- Ви близькі до істини. Днями видавництво “Економіка” та Рейтинг “ТОП-100” презентували новий проект - “ТОП-100. Найефективніші компанії України”. У галузевому рейтингу в групі банків з активами до 3 мільярдів гривень “ЗЛАТОБАНК” посів перше місце. Це дуже вагоме досягнення для банку, що почав свою діяльність у 2008 році майже на початку економічної кризи.

На 1 листопада 2008 року за активами “ЗЛАТОБАНК” був на 99 місці серед 166 банків-членів Асоціації українських банків, а на 1 листопада 2010-го вже посів 64-те. Ці показники яскраво свідчать про динамічний розвиток банку. Виважена стратегічна політика “ЗЛАТОБАНКУ” підкреслюється й показником приросту капіталу, який за період з 1 вересня 2008 року по 1 серпня 2010 склав 300,75 відсотка, що переконливо підтверджує успішну реалізацію стратегічного плану розвитку, спрямованого, перш за все, на задоволення вимог клієнтів та формування іміджу банку, якому довіряють. У липні 2010 року АТ “ЗЛАТОБАНК” увійшов у ТОП-10 банків, яким довіряють за версією журналу “БанкирЪ”.

- Але, погодьтеся зі мною, імідж банку - це не тільки високі оцінки авторитетних експертів, а й люди, які представляють його в регіонах, зокрема, на Рівненщині. Люди, які вміють, як кажуть небагатослівні англійці, робити справу.

- Я щасливий тим, що роблю в цивільному житті для суспільства, банку та сім’ї. Звичайно, я формувався як самодостатня особистість під час проходження служби в міліції. Працюючи на різних посадах, чесно виконував передбачені законом складні обов’язки та завдання. Після звільнення з органів внутрішніх справ, маючи навики організатора і менеджера, більше двох років очолював регіональне відділення Фонду держмайна України. За цей час його колектив вийшов на третє-четверте місце в Україні за наповненням бюджету надходженнями від приватизації та оренди. Безперечно, Рівненська область, порівняно з Харківською чи Донецькою або Києвом, - за економічним потенціалом значно поступається цим та іншим потужним регіонам, але наші показники конкурували з показниками економічно сильніших регіонів, чим я особливо пишаюся.

- Відомо, що банкірами, як і солдатами, не народжуються. Як Ви стали керівником Рівненської регіональної дирекції “ЗЛАТОБАНКУ”?

- Мені зателефонували зі столиці, запросили зустрітися і переговорити з приводу роботи в “ЗЛАТОБАНКУ”. Скажу відверто: я до цього часу не знаю, хто запропонував мою кандидатуру правлінню банку та яким чином моніторили потенційних кандидатів на цю посаду в Рівному. Після співбесіди з головою правління АТ “ЗЛАТОБАНК” Оленою Анатоліївною Якіменко та її заступниками я погодився очолити регіональну структуру банку.

“ЗЛАТОБАНК” - це дійсно український банк, який динамічно розвивається”

- Ви пройшли бодай невеличке стажування в центральному офісі банку?

- Ні, усе обмежилося співбесідами з членами правління банку тривалістю дві-три години. Я говорив, що можу не впоратися з новою роботою через відсутність банківської освіти. Але їм вдалося переконати мене в тому, що мій фаховий багаж менеджера-управлінця з вищою юридичною освітою достатній для того, щоб почати і розвивати в Рівному нову для мене справу. Звичайно, починати довелося не без труднощів, але я повірив у те, що “ЗЛАТОБАНК” - це дійсно український банк, який динамічно розвивається й має реальну перспективу. Це - банк-партнер, націлений на довгострокову співпрацю з клієнтом.

- Напередодні Різдва мине три місяці, як Ви були призначені директором Рівненської регіональної дирекції АТ “ЗЛАТОБАНК”. Що Ви можете сказати з цього приводу?

- Три місяці - час достатній, аби порівняти результати діяльності мого відділення з показниками інших регіональних відділень, які очолюють досвідчені директори - аси банківської справи. Якщо розглядати такий критерій, як залучення фізичних та юридичних осіб, то мені не соромно за наші досягнення. При всіх моїх зв’язках у малому і середньому бізнесі залучення банком клієнта - це не проста справа. Мене радує те, що за час моєї роботи керівником відділення вдалося сформувати потужну клієнтську базу. Ніхто нікого не змушує йти до нас, люди вже вміють рахувати кошти та бачать усі вигоди від співпраці з нашим банком. Жодна особа не закрила у “ЗЛАТОБАНКУ” свій рахунок. Багато потенційних клієнтів мають намір стати нашими клієнтами в кінці січня наступного року, оскільки після прийняття Податкового кодексу деяким категоріям підприємців необхідно буде перейти зі спрощеного оподаткування на загальне.

- Якими принципами керується “ЗЛАТОБАНК” у роботі із клієнтами?

- Основні принципи роботи банку наступні:

• Банк є універсальною фінансовою установою й обслуговує всіх клієнтів.

• Банк використовує всі можливості для того, щоб як фінансовий посередник та консультант, який розуміє інтереси своїх клієнтів та має відповідні фінансові інструменти, допомагати їм вирішувати фінансові проблеми.

• Банк прагне створити такі умови продажу своїх продуктів, які б забезпечили клієнтам максимально широкий вибір часу, місця та способу отримання продукту чи послуги.

Ми працюємо за правилами цивілізованого ринку, будуємо взаємовідносини із клієнтами на правових та етичних нормах ведення бізнесу, відповідно до високих професійних стандартів. Унікальність “ЗЛАТОБАНКУ” - у його ідеології. “Ваш персональний банк” - це індивідуальний, персоніфікований підхід до кожного клієнта, розуміння його проблем, вирішення його завдань.

“ЗЛАТОБАНК” постійно вдосконалює процедури кредитування та обслуговування клієнтів”

- Які особливості кредитування “ЗЛАТОБАНКОМ” бізнесу?

- Є дуже широкий спектр вимог банку до бізнесу. І водночас, якщо платоспроможне підприємство прагне отримати кредит, то банк максимально йде йому назустріч, пропонуючи цей кредит. Коли клієнт приходить у банк, аби отримати кредит на розвиток бізнесу чи інші потреби, питання розглядається Тарифним комітетом протягом місяця - порівняно з іншими банками це досить оперативно. “ЗЛАТОБАНК” постійно вдосконалює процедури кредитування та обслуговування клієнтів, гарантуючи високу якість послуг, надійність та вигідність розміщення коштів, а також високу конфіденційність. Місія “ЗЛАТОБАНКУ”: сприяти економічному розвитку, фінансовому процвітанню та добробуту наших клієнтів - самодостатніх та впевнених у сьогоденні представників бізнесу та суспільства. Найдорожче для “ЗЛАТОБАНКУ” - клієнт.

- Чи задоволені Ви увагою рівнян до “ЗЛАТОБАНКУ”?

- Робота йде нормально, відділення розвивається динамічно, люди довіряють новому банку - адже він, наголошую, з українським капіталом, який працює на нашу країну. Сьогодні рівняни приглядаються до нас, перш за все, дивляться, що представляє собою банк, хто його очолює в Києві й нашій області, співвідносять інтелектуальні та професійні можливості керівників банку, його місцевих структур із загальним розвитком банку та його впливом на вітчизняний бізнес у цілому та місцевий зокрема.

- Ваші новорічні побажання клієнтам “ЗЛАТОБАНКУ”, жителям Рівного й області.

- Усі ми в очікуванні святкової пори - Новорічних та Різдвяних свят. Прощаючись з 2010 роком, подякуємо йому й одне одному за все, що вдалося. Ми ще раз переконалися: мир і добробут несуть не політичні пристрасті, а державна мудрість і здоровий глузд. Хотів би побажати всім Вам, дорогі краяни, здоров’я, наснаги й віри в майбутнє. Без віри майбутнього не буває.

“ЗЛАТОБАНК” - це системний банк нового формату, який представлений регіональними дирекціями по всій Україні. Основні наші переваги - оперативність, якісне обслуговування, індивідуальний підхід і професійна команда, що працює за системою Private Banking. Важливими для нас є корпоративні цінності: командна робота, успішність, відповідальність, мобільність, надійність.А головне - клієнти, які нам довіряють.

“ЗЛАТОБАНК” - банк-партнер, націлений на довгострокову співпрацю із клієнтами. Ми не поділяємо їх на VIP та звичайних. Кожен клієнт є цінним, важливим та індивідуальним для нас. Ми впевнені, що саме такий підхід у розвитку банку є його головною конкурентною перевагою.

29 липня 2010 року рейтингове агентство “Кредит-Рейтинг” визначило кредитний рейтинг АТ “ЗЛАТОБАНК” як інвестиційний (“uaBBB” за національною рейтинговою шкалою). Прогноз кредитного рейтингу - стабільний, що вказує на відсутність передумов для зміни рейтингу протягом року.

Відділення “Рівненська регіональна дирекція АТ “ЗЛАТОБАНК”

33028, м. Рівне, вул. Соборна, 15 (біля ЦУМу);

тел./факс: (0362) 62-34-62, (0362) 62-34-63;

www.zbank.com.ua

Ліц. НБУ № 244 від 22.07.2009 р. Дозвіл НБУ № 244-2 від 08.10.2009 р.

30.12.2010Спілкувався Олесь ДУБОВИК


Переглядів: 1054

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1166 від 24.04.2024p.
¤ 
Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Цей первинний матеріал використовуватимуть для лікування травм спинного мозку. Про це на своєму Telegram повідомив голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш....

¤ 
У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

П’ять громад Рівненської області візьмуть участь у загальнонаціональному проєкті ЮНІСЕФ «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату». Це Гощанська, Рівненська, Костопільська, Радивилівська та Вараська....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21218)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17352)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14579)
• Допомога під час карантину [967] (14501)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14337)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14152)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14027)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13998)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13991)
• Живи до ста! [965] (13971)
• Бюджет і ми… [965] (13910)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13904)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13774)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13681)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13678)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13626)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13237)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13211)

ТОП-15 свіжого номера:

• Збільшено грант для Рівного від корпорації НЕФКО (305)
• Три простих напої для профілактики тромбозу (55)
• Як шкіра може розповісти вам про здоров’я серця? (55)
• У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей (55)
• Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані (54)
• Чому темніє в очах, коли ви встаєте з ліжка? (51)
• Прості способи знизити кров’яний тиск (51)
• Зіткнення автомобіля з велосипедом (51)
• Переходив дорогу і потрапив під авто (42)
• У Березному в ДТП постраждав неповнолітній пішохід (41)
• П’яний водій збив пішохода (41)
• У трьох закладах Рівненщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті (40)
• Постачали наркотики до колонії (40)
• Переправляв за кордон чоловіків з «інвалідністю» (40)
• У Вараському районі загинув мотоцикліст (37)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"