Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №581 від 13.12.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Серпень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Вересень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


#Дослідження

Сміття вивозять якісно, - рівняни

Громадянська мережа “ОПОРА” провела дослідження громадської думки щодо діяльності компаній, які забезпечують вивезення відходів з обласного центру.

Польовий етап дослідження відбувався з 26 по 30 листопада 2012 року. Він включав збір первинної соціологічної інформації за допомогою анонімного опитування 640 мешканців Рівного, що обслуговуються ТзОВ “Санком-Рівне” та КАТП 1728.

Результати опитування показали, що 76% мешканців Рівного вважають послуги з вивезення побутового сміття у місті якісними. Ще 17% мешканців обласного центру вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно. Важко відповісти на це запитання - було 6% опитаних.

Графік вивезення сміття у Рівному повністю влаштовує 63% опитаних мешканців міста. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 28% респондентів. Про те, що “графік вивезення влаштовує, однак, його не дотримуються”, повідомило 4% опитаних. Жоден респондент не обрав відповіді “не влаштовує, сміття потрібно вивозити рідше”. Не змогли відповісти на це запитання 5% респондентів.

На запитання, чи прибирається територія біля контейнерів після завантаження сміття, 65% рівнян обрали варіант “так, працівники підприємства прибирають навколо контейнерів”, 20% - “не завжди, інколи не прибирають”, 5% - “ні, навколо контейнерів не прибирають”. Не змогли відповісти на запитання 10% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 49% опитаних. Ця категорія респондентів вважає, що тарифи відповідають якості наданих послуг. Завищеними тарифи вважають 35% мешканців Рівного. Заниженими - 1%. Не змогли відповісти на запитання 15% респондентів.

На запитання, чи задоволені мешканці Рівного якістю роботи диспетчерської служби підприємств, які надають їм послуги з вивезення сміття, 80% опитаних відповіли, що не мають досвіду спілкування з диспетчерською службою. Варіант відповіді “так, задоволені” обрали 12% учасників опитування. “Ні, не задоволені. Оператори не відповідають на дзвінки чи не реагують на звернення” - 3%, “ні, не задоволені. Оператори не ввічливі” - 1% учасників опитування.

Будівництво заводу із переробки сміття на вторинну сировину та альтернативні види палива підтримують 79% респондентів. Не цікавляться цим питання 10% опитаних респондентів, проти такого будівництва - 3% мешканців. Не змогли відповісти на запитання 8% респондентів.

На запитання “чи важливо для вас, яка саме компанія вивозить сміття у вашому районі” 68% рівнян обрали варіант відповіді “ні, не важливо”. Варіант відповіді “так, важливо. Я хочу, щоб цим займалася приватна компанія”, обрали 18% опитаних респондентів. Ще 9% опитаних вважають, що вивезенням сміття має займатися комунальна структура.

З метою порівняльної оцінки якості надання послуг компаніями ТзОВ “Санком-Рівне” та КАТП 1728, “ОПОРА” провела опитування мешканців окремо по кожному підприємству.

Якість надання послуг з вивезення сміття у приватному секторі, який обслуговує ТзОВ “Санком-Рівне”.

Якісними вважають послуги із вивезення побутового сміття підприємством ТзОВ “Санком-Рівне” 69% респондентів, що мешкають у приватних секторах міста. Ще 24% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у приватному секторі ТзОВ “Санком-Рівне” надає неякісно.

Найчастіше мешканці приватного сектору звертали увагу на нестачу контейнерів для вивезення побутових відходів та недотримання графіку вивезення сміття.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 49% опитаних мешканців приватного сектору. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 24% респондентів, “графік вивезення влаштовує, однак його не дотримуються” - 16%, “не влаштовує, сміття потрібно вивозити рідше” - 2% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 38% опитаних мешканців приватного сектору. Завищеними тарифи вважають 47% респондентів, заниженими - 1%.

Якість надання послуг з вивезення сміття у багатоповерховому секторі, який обслуговує ТзОВ “Санком-Рівне”.

Дослідження показало, що у секторах, де переважають багатоповерхові будинки, рівень задоволення громадян якістю послуг з вивезення побутових відходів ТзОВ “Санком-Рівне” значно вищий, ніж у приватному секторі. Так, 78% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у багатоповерховому секторі надаються якісно. Ще 14% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно. Варіант відповіді “послуги не надаються взагалі” не обрав жоден респондент.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 67% опитаних мешканців багатоповерхового сектору.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 51% опитаних. Завищеними тарифи вважають 34% мешканців багатоповерхового сектору, заниженими - 1%.

До переваг ТзОВ “Санком-Рівне” мешканці найчастіше відносили можливість здійснення пропозицій щодо роботи структури. Основним недоліком респонденти вважають вищі, ніж у комунального підприємства тарифи.

Якість надання послуг з вивезення сміття у багатоповерховому секторі, який обслуговує Комунальне автотранспортне підприємство (КАТП 1728).

Результати опитування показали, що 82% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у багатоповерховому секторі надаються якісно. Ще 12% учасників опитування вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 71% опитаних мешканців. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 17% респондентів. Відповідь “графік вивезення влаштовує, однак його не дотримуються” дав 1% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 45% опитаних. Завищеними тарифи вважають 36% мешканців багатоповерхового сектору. Варіант відповіді “тарифи занижені” не обрав жоден респондент.

13.12.2012Прес-центр Громадянська мережа “ОПОРА”


Переглядів: 7

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 878 від 15.09.2018p.
¤ 
Як зміцнити імунітет восени

Як зміцнити імунітет восени

Можна довго жалітись на погану погоду, холод та вічні застуди. А можна зміцнити власний імунітет і тоді осінь ...

¤ 
Про це говорять: Вєрка Сердючка виступила у Сочі

Про це говорять: Вєрка Сердючка виступила у Сочі

Днями, у російському Сочі відкрився фестиваль Нова хвиля 2018. На афтепаті заходу виступив український артист, ...

¤ 
На Здолбунівщині чоловік напав з ножем на односельця

На Здолбунівщині чоловік напав з ножем на односельця

Слідчі затримали 38-річного мешканця села Миротин в порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу У...

¤ 15 вересня – День фармацевта
Ростислав САБАДИШИН: «Професія фармацевта реклами не потребує»

«Створення медичної академії на базі Рівненського державного базового медичного коледжу – значна подія у моєму житті, логічний результат багаторічної роботи всього колективу та незмінного директора РДБМК, заслуженого лікаря України, доктора медичних наук, професора Ростислава Олексійовича Сабадишина – невтомного генератора всіх позитивних змін у житті провідного на Рівненщині медичного навчального закладу». Оксана ШТРІМАЙТІС, кандидат фармацевтичних наук

Ростислав САБАДИШИН: «Професія фармацевта реклами не потребує»

Добрий роботодавець бачить випускника РДБМК людиною своєї команди – компетентною, надійною і відповідальною

В Україні фармацевтична галузь швидко розвивається, крокує вперед наука, перебудовується виробництво, якіст...

¤ 

На Рівненщині виплачуватимуть зекономлені взимку субсидії

Цьогоріч із заявами на монетизацію частини зекономлених газових субсидій вже звернулися понад 46 тисяч домог...

¤ 
Діагностувати інфаркт стає простіше

Діагностувати інфаркт стає простіше

Сучасні медичні практики дають змогу діагностувати інфаркт міокарда за лічені хвилини за допомогою спеціал...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Моє місто - найкраще [427] (489)
2. Секс із мусульманином [271] (484)
3. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (456)
4. Догляньте мене до смерті [278] (386)
5. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (343)
6. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (313)
7. Якщо у сні приснився вуж [219] (311)
8. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (308)
9. Розклад руху автобусів [253] (300)
10. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (281)
11. Медичний коледж у Рівному став медичною академією [872] (280)
12. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (278)
13. Як позбутися мушок у квартирі [875] (244)
14. Як правильно приймати вітаміни? [749] (234)
15. Ігор Мічуда: «Місту потрібні реформи» [875] (220)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Цікаві факти про Україну (76)
2. Не цурайся долі (65)
3. Широкоформатний друк на папері: які є можливості (63)
4. На сучасне свято потрібна тільки українська вишивка (62)
5. Китайський термометр (60)
6. Чим загрожує недолікована застуда чи ГРВІ (59)
7. Як визначити, коли родимка стає небезпечною (56)
8. На Рівненщині шукають дітей, які не ходять до школи (55)
9. На Рівненщині відбулось свято Спорту (55)
10. Олег ШАНДРУК: «На жаль, не змогли реалізувати свої моменти» (54)
11. Італійські канікули разом з чоловіком: як Бейонсе відзначила свій 37-й день народження (52)
12. Які радіатори краще для приватного будинку і квартири? (51)
13. Боксер Денис Беринчик розповів про смерть дитини (51)
14. Як легко усунути зубний наліт без відвідин стоматолога (44)
15. Классификация двойных межкомнатных дверей (42)






 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс