Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №581 від 13.12.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Жовтень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Листопад 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30


#Дослідження

Сміття вивозять якісно, - рівняни

Громадянська мережа “ОПОРА” провела дослідження громадської думки щодо діяльності компаній, які забезпечують вивезення відходів з обласного центру.

Польовий етап дослідження відбувався з 26 по 30 листопада 2012 року. Він включав збір первинної соціологічної інформації за допомогою анонімного опитування 640 мешканців Рівного, що обслуговуються ТзОВ “Санком-Рівне” та КАТП 1728.

Результати опитування показали, що 76% мешканців Рівного вважають послуги з вивезення побутового сміття у місті якісними. Ще 17% мешканців обласного центру вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно. Важко відповісти на це запитання - було 6% опитаних.

Графік вивезення сміття у Рівному повністю влаштовує 63% опитаних мешканців міста. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 28% респондентів. Про те, що “графік вивезення влаштовує, однак, його не дотримуються”, повідомило 4% опитаних. Жоден респондент не обрав відповіді “не влаштовує, сміття потрібно вивозити рідше”. Не змогли відповісти на це запитання 5% респондентів.

На запитання, чи прибирається територія біля контейнерів після завантаження сміття, 65% рівнян обрали варіант “так, працівники підприємства прибирають навколо контейнерів”, 20% - “не завжди, інколи не прибирають”, 5% - “ні, навколо контейнерів не прибирають”. Не змогли відповісти на запитання 10% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 49% опитаних. Ця категорія респондентів вважає, що тарифи відповідають якості наданих послуг. Завищеними тарифи вважають 35% мешканців Рівного. Заниженими - 1%. Не змогли відповісти на запитання 15% респондентів.

На запитання, чи задоволені мешканці Рівного якістю роботи диспетчерської служби підприємств, які надають їм послуги з вивезення сміття, 80% опитаних відповіли, що не мають досвіду спілкування з диспетчерською службою. Варіант відповіді “так, задоволені” обрали 12% учасників опитування. “Ні, не задоволені. Оператори не відповідають на дзвінки чи не реагують на звернення” - 3%, “ні, не задоволені. Оператори не ввічливі” - 1% учасників опитування.

Будівництво заводу із переробки сміття на вторинну сировину та альтернативні види палива підтримують 79% респондентів. Не цікавляться цим питання 10% опитаних респондентів, проти такого будівництва - 3% мешканців. Не змогли відповісти на запитання 8% респондентів.

На запитання “чи важливо для вас, яка саме компанія вивозить сміття у вашому районі” 68% рівнян обрали варіант відповіді “ні, не важливо”. Варіант відповіді “так, важливо. Я хочу, щоб цим займалася приватна компанія”, обрали 18% опитаних респондентів. Ще 9% опитаних вважають, що вивезенням сміття має займатися комунальна структура.

З метою порівняльної оцінки якості надання послуг компаніями ТзОВ “Санком-Рівне” та КАТП 1728, “ОПОРА” провела опитування мешканців окремо по кожному підприємству.

Якість надання послуг з вивезення сміття у приватному секторі, який обслуговує ТзОВ “Санком-Рівне”.

Якісними вважають послуги із вивезення побутового сміття підприємством ТзОВ “Санком-Рівне” 69% респондентів, що мешкають у приватних секторах міста. Ще 24% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у приватному секторі ТзОВ “Санком-Рівне” надає неякісно.

Найчастіше мешканці приватного сектору звертали увагу на нестачу контейнерів для вивезення побутових відходів та недотримання графіку вивезення сміття.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 49% опитаних мешканців приватного сектору. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 24% респондентів, “графік вивезення влаштовує, однак його не дотримуються” - 16%, “не влаштовує, сміття потрібно вивозити рідше” - 2% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 38% опитаних мешканців приватного сектору. Завищеними тарифи вважають 47% респондентів, заниженими - 1%.

Якість надання послуг з вивезення сміття у багатоповерховому секторі, який обслуговує ТзОВ “Санком-Рівне”.

Дослідження показало, що у секторах, де переважають багатоповерхові будинки, рівень задоволення громадян якістю послуг з вивезення побутових відходів ТзОВ “Санком-Рівне” значно вищий, ніж у приватному секторі. Так, 78% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у багатоповерховому секторі надаються якісно. Ще 14% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно. Варіант відповіді “послуги не надаються взагалі” не обрав жоден респондент.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 67% опитаних мешканців багатоповерхового сектору.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 51% опитаних. Завищеними тарифи вважають 34% мешканців багатоповерхового сектору, заниженими - 1%.

До переваг ТзОВ “Санком-Рівне” мешканці найчастіше відносили можливість здійснення пропозицій щодо роботи структури. Основним недоліком респонденти вважають вищі, ніж у комунального підприємства тарифи.

Якість надання послуг з вивезення сміття у багатоповерховому секторі, який обслуговує Комунальне автотранспортне підприємство (КАТП 1728).

Результати опитування показали, що 82% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у багатоповерховому секторі надаються якісно. Ще 12% учасників опитування вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 71% опитаних мешканців. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 17% респондентів. Відповідь “графік вивезення влаштовує, однак його не дотримуються” дав 1% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 45% опитаних. Завищеними тарифи вважають 36% мешканців багатоповерхового сектору. Варіант відповіді “тарифи занижені” не обрав жоден респондент.

13.12.2012Прес-центр Громадянська мережа “ОПОРА”


Переглядів: 19

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 887 від 08.11.2018p.
¤ 
У Києві стартував всеукраїнський фінал «Олімпійського лелеченяти»

У Києві стартував всеукраїнський фінал «Олімпійського лелеченяти»

Ось уже восьмий рік поспіль Національний олімпійський комітет України проводить фінал Всеукраїнського спор...

¤ 
У Рівному п’яний водій збив двох школярів

У Рівному п’яний водій збив двох школярів

Смертельна дорожньо-транспортна пригода сталася другого листопада, близько 19 години на вулиці Севастопольс...

¤ Натуральне майбутнє
Віктор ЩЕРБАЧУК: «Сьогодні здорове харчування стало світовим трендом»

Віктор ЩЕРБАЧУК: «Сьогодні здорове харчування стало світовим трендом»

Україна має всі передумови для того, щоб найближчим часом стати «органічним хабом» Європи та всього світу

В Україні активно розвивається виробництво органічної продукції. За даними Дослідницького інституту органі...

¤ 
Чи стане пальне дешевшим?

Чи стане пальне дешевшим?

Стрімкий ріст вартості усіх сегментів автомобільного пального (бензин, солярка та автогаз) вже суттєво вдари...

¤ 
Завдяки Світовому банку лікарні Рівненщини отримають сучасну діагностичну техніку

Завдяки Світовому банку лікарні Рівненщини отримають сучасну діагностичну техніку

У рамках реалізації проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», в управлінні о...

¤ 
Україна потребує комплексної модернізації житлового сектору, - Геннадій Зубко

Україна потребує комплексної модернізації житлового сектору, - Геннадій Зубко

Для проведення модернізації житлового сектору фактично прийнята вся необхідна законодавча база. Мова йде не...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Моє місто - найкраще [427] (1589)
2. Секс із мусульманином [271] (1319)
3. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (1185)
4. Догляньте мене до смерті [278] (1072)
5. Як правильно приймати вітаміни? [749] (912)
6. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (910)
7. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (868)
8. [0] (839)
9. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (810)
10. Якщо у сні приснився вуж [219] (808)
11. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (806)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (805)
13. Розклад руху автобусів [253] (793)
14. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (764)
15. Три помсти княгині Ольги [820] (734)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Харчова міль: як її позбутися і попередити появу (75)
2. Яку фарбу вибрати для фарбування стелі (66)
3. Віктор ЩЕРБАЧУК: «Сьогодні здорове харчування стало світовим трендом» (65)
4. Відомо, хто став найбільш високооплачуваною мертвою зіркою (65)
5. Рівненщина забезпечена вакциною проти кору (62)
6. Засудженого незаконно помістили в ДІЗО (60)
7. 61-річна зірка серіалу «Рабиня Ізаура» зізналася, чи змогла б знятися оголеною (59)
8. Аніта Луценко повідомила, що її обікрали (59)
9. Смерть під колесами (49)
10. Поціловані сонцем (46)
11. Завдяки Світовому банку лікарні Рівненщини отримають сучасну діагностичну техніку (46)
12. Оля Полякова зізналася, скільки витратила на грандіозне шоу «Королева ночі» (45)
13. У Києві стартував всеукраїнський фінал «Олімпійського лелеченяти» (45)
14. У Рівному п’яний водій збив двох школярів (44)
15. Вантажівка злетіла у кювет: водій загинув (42)






 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс