Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №581 від 13.12.2012p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30


#Здоров’я вашого авто

Дизпаливо - білоруське, стандарти - європейські!

Дизпаливо - білоруське, стандарти - європейські!

Віталій ПЕРШОГУБА: “При заправці якісною соляркою дизельний двигун здатний відпрацювати півмільйона кілометрів без капремонту”

Минула зима показала - купити на багатьох заправках справжнє морозостійке дизельне паливо практично неможливо. Те, що ллється в баки, не витримує випробувань холодом і замерзає, виводячи з ладу паливну систему автомобіля. На желе перетворюється навіть та солярка, за яку водії переплатили як за арктичну. На ажіотажному попиті на такий вид палива добре заробляють недобросовісні власники АЗС. В середньому, близько 20% заправок допускають порушення вимог до зимової солярки.

На щастя, є оператори ринку нафтопродуктів, які дорожать своєю діловою репутацією і не завдають чималих збитків автомобілістам через неякісне або несезонне паливо. До них належить і мережа АЗС “ОЛАС”. “Ми пропонуємо автомобілістам Рівненщини та сусідніх областей білоруське зимове дизпаливо найвищих європейських стандартів - виробництва Мозирського НПЗ, який забезпечує найвищу якість дизпалива у Східній Європі”, - запевняє координатор ТМ “ОЛАС” Віталій ПЕРШОГУБА.

- Пане Віталію, багато хто вважає, що левова частка проблем, пов’язаних із зимовою експлуатацією дизеля, криється у використанні не відповідного сезону дизельного палива. Отже, підготуватися до зими - значить, вчасно змінити паливо?

- Необхідний комплекс заходів. На дизельному автомобілі акумулятор бажано змінити після трьох років експлуатації, хоча влітку його можна продовжувати експлуатувати. При температурі близько 20 градусів морозу пускова потужність акумулятора знижується приблизно в два рази. Тому в мороз бажано мати свіжий акумулятор з хорошим пусковим струмом. На зиму рекомендується змінити моторне масло, заливши синтетику, підготувати паливну систему. Якщо ваш автомобіль деякий час стояв, погано, якщо в баку залишилося більше 10% обсягу літньої солярки - в ній багато парафінів, які кристалізуються. У баку взагалі повинен бути один вид палива, змішувати його не рекомендується. Також раджу взимку їздити з повним баком - збережете і бензонасос, і паливну систему.

- Так що ж відбувається із соляркою в зимовий період?

- Стандартами встановлено три основні марки дизпалива. Найпоширеніше - літнє, діапазон його застосування - від 0°С і вище. Зимове дизельне паливо застосовують при мінусових температурах повітря до 25°С, та арктичне - до мінус 35°С. По мірі зниження температури дизельне паливо все більше густішає, тобто втрачає текучість. Можна виділити три температурні межі цього процесу.

Помутніння - солярка каламутніє. Фактично це температура, при якій починають кристалізуватися парафіни, що містяться в солярці. Для літнього палива температура помутніння рівна мінус 5°С, а для зимового становить мінус 20°С.

Гранична фільтрованість - паливо густіє так, що вже не здатне проходити через фільтр. Найдрібніші кристали парафіну забивають пори паливних фільтрів та запобіжних сіток, осідають у каналах трубопроводів і паралізують роботу двигуна. Для літнього палива температура межі фільтрованості дорівнює мінус 3°С, а для зимового - мінус 25°С, для арктичного - мінус 35°С.

Застигання - повна втрата текучості. При цій температурі дизельне паливо стає схожим на кисіль або жирний холодець.

- Чи правда, що для дизельних двигунів якість палива не так важлива, як для бензинових?

- Навпаки, власникам дизельних автомобілів до підбору і літнього, і зимового палива потрібно підходити дуже відповідально, особливо якщо автомобіль новий. Так, якщо бензиновий двигун рівня Євро-4 витримує без поломок навіть сотню заправок паливом застарілого стандарту 2001 року, то дизельний двигун може відмовитися працювати навіть після однієї заправки у знайомого тракториста або далекобійника. Справа в тому, що старі легковики, вантажівки та сільгосптехніка без проблем переносять сірчисте паливо, а от якщо ним заправити сучасний автомобіль, - поломка гарантована, особливо якщо автомобіль не обладнаний фільтром-вологовідділювачем (або його давно не змінювали), а при заправці в бак потрапило трохи води. Зазначимо, що усунення наслідків використання неякісного палива обійдеться в серйозну суму - $500-$1000 (наприклад, заміна комплекту насос-форсунок системи Common Rail). А ремонт паливної апаратури дизельного двигуна теж потягне на $1000. Фактично іншого виходу у власника сучасного дизельного автомобіля, крім як купувати більш дороге фірмове безсірчане паливо на заправках, що користуються довірою водіїв, немає. Якісне дизпаливо - вдала поїздка!

- Чим вирізняється, пане Віталію, справжнє білоруське зимове дизпаливо?

- Воно відповідає європейському стандарту ЕN-590 сорт F (Євро-4 і Євро-5) і має граничну температуру фільтрованості не вище мінус 20 градусів. Супроводжується сертифікатом та паспортом якості, до якого водіям відкритий доступ, та позначається знаком “сніжинка” на колонці АЗС. Тож, аби не “запарафінило” взимку ваш дизель, заправляйтеся, не переплачуючи, на АЗС “ОЛАС”. Практично доведено, що при заправці якісним дизпаливом і належному догляді дизельний двигун здатний відпрацювати півмільйона кілометрів без капремонту.

13.12.2012Спілкувався Олесь ДУБОВИК


Переглядів: 30

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 865 від 14.06.2018p.
¤ 
Ковалець, чи Бакалов?

Ковалець, чи Бакалов?

Спортивний департамент футбольної команди Народного клубу «Верес» провів ряд переговорів зі спеціалістами, які розглядались, як кандидатури на посаду головного тренера. Були проведені переговори з екс...

¤ Ракурс здоров'я
Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Перед цілющими властивостями кропиви глухої та жалкої знімаємо капелюха

Кажуть, у старовину цілителі, побачивши кропиву, знімали головний убір і кланялися їй — дякували за здатність допомагати за багатьох хвороб. Зустріти цю рослину можна всюди, однак вона більше любить в...

¤ 
12 причин не поспішати викидати сміття

12 причин не поспішати викидати сміття

1. Шкірка від банана – чудово підгодує рослини. Під час пересаджування рослини додайте в горщик подрібнені шкірки – можна попередньо підсушені про запас. Шкірки дуже швидко перегнивають і підгодовують...

¤ 

Чоловік побив двох поліцейських

В ізоляторі тимчасового тримання перебуває 49-річний житель Острога, який сьомого червня завдав тілесні ушкодження двом поліцейським, під час виконання ними службових обов’язків. За цим фактом слідчі ...

¤ 
Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Шлях від ідеї до її втілення складний і потребує значних зусиль та клопіткої праці. Часто буває так, що перспективні ідеї так і залишаються в головах їх авторів. Однак, на рівненському Льонокомбінаті,...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (420)
2. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (338)
3. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (303)
4. Догляньте мене до смерті [278] (263)
5. Розклад руху автобусів [253] (242)
6. Моє місто - найкраще [427] (230)
7. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (229)
8. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (187)
9. Гірше звіра… [861] (183)
10. Стогін покотився яром [862] (175)
11. Секс із мусульманином [271] (170)
12. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (168)
13. Що варто знати про штамбову малину: [862] (163)
14. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (162)
15. У Рівному двадцять шостий раз пройшли традиційні «Музейні гостини» [862] (161)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як збільшити врожай за допомогою дешевих ліків (43)
2. Вкрав парфуми з прилавка кіоску (41)
3. Чоловік побив двох поліцейських (38)
4. Держава дає гроші на інноваційні промислові проекти (37)
5. У Рівному вислідили «автоспеціаліста» (37)
6. Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси» (37)
7. На Рокитнівщині втопилася школярка (36)
8. Бійка закінчилася тяжкими тілесними ушкодженнями (35)
9. Як захистити смородину від шкідників (35)
10. Цілюща сила кропиви жалкої та глухої (35)
11. У Костополі автомобіль злетів у кювет (34)
12. Хіба ми зустрічалися? (34)
13. Вбив через необережність (34)
14. Смерть «Короля рок-н-ролу» (33)
15. Зірки-друзі: знаменитості, (32)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс