- Я вів переговори з Львівським автобусним заводом щодо виготовлення дуотролейбусів. Однак, коли саме вони курсуватимуть - невідомо. Умова автобусного заводу полягає в тому, що ми маємо купувати один подвійний тролейбус разом із двома звичайними. Це велике навантаження для нашого бюджету, та думаю, що три тролейбуси ми зможемо придбати, - розповідає міський голова Рівного Володимир ХОМКО.
Мер наголосив, що це лише у планах. Але якщо все вдасться, то тролейбуси курсуватимуть за трьома напрямками.
Отож, дуотролейбуси мають вийти на три маршрути: перший - з вулиці Соборна до вулиць Корольова, Макарова та до кінцевої зупинки тролейбусу №2 на вулиці Дубенська; другий - замкнений рух вулицями Волиська Дивізія та Коновальця, ймовірно, через вулицю Мельника. Третій маршрут має сполучати місто із міським кладовищем.
- Під ці зміни ми реконструюємо дороги. Якщо нам не вдасться запустити тролейбуси, то цими маршрутами курсуватимуть великогабаритні автобуси, - зазначає Володимир Хомко.
Що ж стосується славнозвісних барселонських автобусів, то, схоже, що вони взагалі зникнуть з вулиць міста. Адже Асоціацією міст України досліджено, що пільгові перевезення не дофінансовуються майже на третину. А якщо немає відшкодувань, приватні особи пільгову категорію населення перевозити не зможуть.