Цей факт підтверджують і контролюючі органи, адже київська промислова палата віднесла напій “Цілющий” до групи харчових, а не алкогольних продуктів. Місцеві активісти громадського руху “Твереза Україна” запевняють, що придбати напій, у складі якого є спирт, може будьхто, навіть підлітки. Його цілющі властивості активно рекламують на центральних телеканалах, запевняючи, що настоянка має лікувальне застосування та виготовляється на основі женьшеню, хріну, меду та інших компонентів. Продають напій “Цілющий” у мережі тютюнових кіосків МПП фірми “Промсервіс”.
Депутат Сергій Одарченко стверджує, що продаж цього напою є незаконним і тому пропонує не продовжувати термін оренди тютюновим кіоскам. На його думку, вони повинні торгувати виключно тютюновими виробами, в іншому випадку це порушення умов договору оренди. Але ж аналогічні настоянки продають і в аптеках, де їх також може придбати будьхто. Виходить, що і до аптек також можна висунути обвинувачення у “прихованій торгівлі алкоголем”. Звісно, що людина, яка бажає придбати таку настоянку в якості ліків, скоріш за все, шукатиме її в аптеці, а не у відділі продажу алкогольних напоїв. А ось ті, хто купує цигарки у кіосках, можливо, і придбають “дивонастоянку” в якості алкоголю, адже у вечірній час горілчані напої знайти складно. Можливо, на те і був розрахунок підприємливих торгівців. Окрім того, ще й ціна настоянки, 10 гривень за 250 міліграм, значно дешевша, від ціни тієї ж горілки, а в градусах різниця складає лише 5 поділок. Це тому, що напій не акцизний товар, звідси і ціна його невисока, що, звичайно, цілком може привабити любителів алкоголю. Ще один плюс нібито цілющі властивості настоянки, яка не така шкідлива, як горілка.
Активіст “Тверезої України” Сергій Одарченко запропонував вилити кілька пляшок цілющого напою в каналізацію у якості протесту проти його продажу. Кілька років тому активіст протиалкогольного руху вже виливав в каналізацію пиво, що навряд чи дало хоч якийсь ефект. Але цього разу виливати напій “Цілющий” у каналізацію не довелося вистачило лише самої заяви.
Врештірешт заклики громадських активістів налякали представників фірми “Промсервіс”, які відмовилися від ідеї продажу цього “дивного” напою в кіосках. Хоча ймовірність його продажу зпід поли таки існує.