Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №625 від 17.10.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Комуналка

Життя чи смерть рівненського електротранспорту?

Життя чи смерть рівненського електротранспорту?

Осінь потрохи наближається до закінчення, і вже скоро настане зима, а з нею загостряться усі численні проблеми нашого громадського транспорту. Особливо проблемним є Рівненський міський електротранспорт, тобто тролейбуси. Для того, щоб більш детально розібратися в ситуації з ним, кореспондент “Рівне Ракурса” зустрівся з головою постійної комісії Рівнеради з питань транспорту та зв'язку Святославом Євтушенком.

­ Святославе Євгеновичу, на підприємстві “Рівнеелектротранс” змінився керівник. Що Ви могли б сказати про нового начальника?

­ Я добре знаю Валентина Ткачука, який до останнього часу працював начальником КАТП 1728. Хочу сказати, що це вдале рішення, адже пан Валентин ­ один з небагатьох керівників комунальних підприємств, який вміє ефективно працювати і, головне, хоче перетворити збиткове комунальне підприємство в структуру, яка ефективно працюватиме. Враховуючи той важкий стан, в якому вже багато років знаходиться міський електротранспорт, його призначення є дуже вдалим кадровим рішенням.

­ Які сьогодні найсерйозніші проблеми стоять перед “Рівнеелектротрансом”?

­ Насправді проблем дуже багато, але найбільш нагальна ­ це засилля старих керівників, які працюють за тією ж схемою, що була ще в Радянські часи. Через це і роздуті штати підприємства, неефективна робота, а як нас­лідок ­ збитки. Наведу лише кілька прикладів. Так, на всіх виїздах із Рівного, де є тролейбусні маршрути, існують такі підрозділи, як диспетчерські пункти, на яких постійно чергує по кілька працівників підприємства. Зрозуміло, що є і головний диспетчерський пункт. Можливо, років тридцять тому вони і були потрібні, але сьогодні, коли нормально функціонує система навігації, а самі прилади досить недорогі, тримати таку мережу диспетчерських пунктів для підприємства ­ це просто розкіш.

Наведу інший приклад: на 35­40 тролейбусів, які виходять у рейс, є 10 маневрових тролейбусів, які у випадку аварії повинні вивозити рейсові тролейбуси в депо на ремонт. Виникає питання ­ чи потрібно їх стільки, тим більше, що всі вони забезпечені водіями, які отримують зар­платню. І таких прикладів нераціонального використання коштів можна навести безліч.

Зрозуміло, що оптимізація витрат ­ це процес складний і болючий, адже пов’язаний із долями людей, які багато років віддали праці в тролейбусному управлінні. Але ж безкінечно фінансувати міський електротранспорт із бюджету теж неможливо. Тому потрібні кардинальні реформи.

­ Святославе Євгеновичу, оптимізація витрат необхідна, але ж однією економією всіх проблем електротранс­порту не вирішиш? Особ­ливо це стосується зміни рухомого складу, більша частина якого давно вже “проситься” на металобрухт. Чи не станеться так, що наші зношені тролейбуси одного “чудового дня” одночасно вийдуть із ладу, і обласний центр залишиться без тролейбусів?

­ На жаль, подібний сценарій не можна виключати. Вже сьогодні тролейбуси курсують маршрутами нерегулярно, з великими інтервалами, і потрібно розуміти, що тролейбуси, як і інші види транспорту, мають свій термін експлуатації, і ніякими наказами його не про­довжиш.

­ То що ж робити?

­ За великим рахунком, сценаріїв є лише два. У першому варіанті, після наведення ладу на підприємстві, потрібно кардинально оновити рухомий склад. Тобто придбати не 2­3 нових тролейбуси, а, скажімо, 50. Це великі гроші, якщо рахувати, що вартість одного тролейбуса сягає двох мільйонів гривень, але, як показує досвід європейських міст, ці гроші з часом повернуться, адже тролейбуси більш дешеві в експлуатації, ніж автобуси, а в Рівному ми маємо доволі розгалужену мережу маршрутів. У другому варіанті пот­рібно знайти приватного інвестора, який вкладе кош­ти, візьме на себе соціальні зобов’язання з перевезення пільгових категорій пасажирів, і тоді електротранспорт у Рівному збережеться, але вже буде приватним.

­ А Вам особисто, який із цих двох варіантів більше до вподоби?

­ Без сумніву, перший, однак я не вірю, що в нашому міському бюджеті знайдеться сто мільйонів для реанімації міського електротранспорту.

17.10.2013Володимир КОНЄВ


Переглядів: 943

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21182)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17329)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14558)
• Допомога під час карантину [967] (14481)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14318)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14131)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14006)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13976)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13967)
• Живи до ста! [965] (13952)
• Бюджет і ми… [965] (13888)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13881)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13754)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13663)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13659)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13606)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13216)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13188)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (471)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (72)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (68)
• Тонкощі заварювання кави (65)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (65)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (62)
• Небезпека вологих серветок (61)
• Часникові стрілки корисніші за часник (60)
• Особливості вживання видів води (60)
• Пиріг «Чорний ліс» (60)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (58)
• А ваш шампунь безпечний? (55)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (55)
• Нецукровий діабет (51)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (47)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"