Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №667 від 31.07.2014p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Актуально

“Єдиний квиток” - міфи чи реальність

“Єдиний квиток” - міфи чи реальність

Щодо презентації “Єдиного квитка”, яка відбулася в готелі "Мир", то можна констатувати, що в наше місто хоче прийти інвестор і модернізувати міську систему пасажирських перевезень. Яким чином? На першому етапі планується створити підприємство-оператор, яке за 6 млн доларів власних коштів встановить електронні термінали на всі маршрутки, автобуси та тролейбуси. На 90% це буде приватне підприємство, яке отримуватиме 100% вартості проданих квитків та перерозподілятиме цю суму між перевізниками, звісно, за мінусом близько 5-7% (дохід інвестора). Протягом року це становитиме близько 1-1,4 млн доларів. Передбачуваний термін окупності - до 6 років. Окрім того, інвестор планує закупити близько 50 нових тролейбусів для управління електротранспорту в Рівному, тоді частка інвестора становитиме 30%, а державна - 70%. У цьому випадку окупність можна чекати не один десяток років.

Якщо все буде реалізовано, як обіцяно, то це дуже хороший проект. Але чи є гарантії, що інвестор реалізує все задумане, а не зупиниться на першому етапі? У такому випадку місто отримає підприємство, яке просто наживатиметься на рівнянах; адже стане справжнім монополістом у сфері громадських перевезень, що цілком може призвести до підвищення вартості проїзду. Адже давно відомо, що “дешевий сир” буває лише у мишоловці. Проте все ж будемо сподіватися на порядність інвестора, який буде чесним і до кінця реалізує свої задуми.

Окрім того, ще невідомо, чи скористається міська влада можливістю оновити тролейбусний парк м. Рівне, чи в нас все залишиться, як є? Презентація-обговорення інвестиційної програми перетворення міського транспорту через систему “Єдиний квиток” - це одне, а ось втілення її в життя…

Варто також нагадати, що рівненські тролейбуси мають досить низький рівень безпеки пасажироперевезень, і охорона праці на КП “Рівнеелектроавтотранс” складає лише на рівні приблизно 30 відсотків. Адже через брак коштів у комунальному підприємстві економлять на заходах, які повинні гарантувати безпеку пасажирських перевезень та охорону праці на самому підприємстві. Так, за словами начальника управління транспорту і зв’язку Віталія Миронюка, в 2012 році витрати на запчастини і матеріали були меншими від нормативних на 76 відсотків, а витрати на охорону праці – на 61 відсоток, тобто майже на 70 відсотків не забезпечуються заходи з безпеки руху. На жаль, таку інформацію від громадськості, зазвичай, приховують і не оприлюднюють. Представникам ЗМІ не додаються додатки до проектів рішень. А на прохання надати такі додатки чиновники журналістам, як правило, відповідають відмовою.

Віталій Миронюк визнав, що рівненські тролейбуси фактично знаходяться поза законом через рівень гарантування безпеки пасажирів, і не лише через природну зношеність машин, а, насамперед, через те, що на підприємстві вирішили економити на передбачених регламентом з техніки безпеки заходах, через фінансову скруту. Невиплата зарплати – це одне, а непроведення регламентних робіт по тролейбусах із забезпечення безпеки пасажироперевезень в повній мірі – це вже зовсім інше. На даний час їх обслуговування дуже поверхневе... Адже немає за що купити зимову гуму, запчастини тощо. Тому сьогодні є ризик з людьми не лише працюючими, а й з тими, що безпосередньо користуються транспортом. Тобто людям, які довіряють перевізникам своє здоров’я і життя.

Не всім відомо, що термін експлуатації тролейбуса - 10 років. А скільки вони працюють у нас на лінії? А є й такі, яким уже по 36 років… Цікаво, кого зроблять винним, якщо раптом, не дай, Боже, щось трапиться...

У Рівному вже було кілька випадків, коли пасажирів тролейбуса било струмом. Щонайменше, двічі після цього потерпілі перебували на стаціонарному лікуванні. І щоразу керівництво КП “Рівнеелектроавтотранс” запевняло, що “нічого страшного не трапилося”, це, мовляв, пасажири пхаються, куди не слід.

Можливо, якісно покращити обслуговування пасажирів стане реально за умови введення системи безготівкового розрахунку за проїзд. Адже завдяки системі “Єдиний квиток” водій зможе займатись виключно безпечним перевезенням пасажирів. Впровадження безготівкового розрахунку вирішить близько 90% тих проблем, з якими стикаються перевізники та пасажири. Такі рішення дозволять звільнити водія від роботи із грошима, а отже, зникне корупційна складова в роботі транспорту. Безготівковий розрахунок дозволить чітко знати про кожну копійку, сплачену за проїзд у транспорті. Система навігації дасть змогу вносити зміни в організації маршрутів руху. Такий крок дозволить змінити підхід до ціноутворення, адже питання вийде за межі “політичних рішень” і буде виключно регулюватись ринком. Зокрема, електронний квиток дозволить врегулювати відшкодування міською радою витрат перевізникам за безоплатний проїзд пільговиків.

Зараз перевізники змушені просити підняти ціну на проїзд, через подорожчання палива. Коли введуть електронний квиток, буде чітко видно витрати на перевезення пасажирів, і цей механізм стане прозорим, як, до речі, і механізм відшкодування коштів перевізникам за перевезення пільговиків. У такому разі уже міська рада виступатиме ініціатором зміни тарифу. А безготівковий розрахунок дозволить змінювати ціну на проїзд не на 50 копійок чи гривню, а на 5-10 копійок згідно зі справді реальними потребами. Лише в разі ринкового, а не політичного підходу до ціноутворення на проїзд в громадському транспорті стане можливим підвищення якості обслуговування пасажирів, оновлення рухомого складу та подолання корупції в сфері перевезень.

31.07.2014Георгій ПАВЛОВСЬКИЙ


Переглядів: 676

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21187)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17330)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14561)
• Допомога під час карантину [967] (14484)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14321)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14135)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14007)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13979)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13972)
• Живи до ста! [965] (13954)
• Бюджет і ми… [965] (13890)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13881)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13757)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13667)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13661)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13609)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13218)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13192)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (534)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (73)
• Тонкощі заварювання кави (68)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (68)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (68)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (65)
• Небезпека вологих серветок (63)
• Часникові стрілки корисніші за часник (62)
• Особливості вживання видів води (61)
• Пиріг «Чорний ліс» (61)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (60)
• А ваш шампунь безпечний? (58)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (57)
• Нецукровий діабет (54)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (50)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"