Коментар міського голови Рівного Володимира Хомка:
- Нагадаю, що мова про ці тролейбуси йде давно. Не хочу бути голослівним і обіцяти, що це буде найближчим часом, оскільки свого часу ми вели перемовини про такі тролейбуси з корпорацією „Богдан” та Львівським автобусним заводом. На жаль, виготовити такий тролейбус (на електротязі без використання ліній електропередачі) їм не вдалося. „Електронтранс” виготовив такий транспортний засіб, і я його бачив на збірці. Якщо він відповідатиме тим характеристикам, які ми просимо, то ми запустимо такі тролейбуси по тих вулицях, де відсутні тролеї (тролейбусні лінії).
Що це дає? Нами було підраховано, що прокладка таких ліній у два рази дорожча, ніж забезпечити по цих вулицях рух тролейбусів подвійної дії. А конструктори Львівського заводу обіцяють, що ці тролейбуси зможуть їхати без використання електроструму близько 20 кілометрів на акумуляторній тязі.
Обравши таку стратегію, ми зможемо „закрити” все місто виключно екологічно чистим транспортом. Не будемо „забігати наперед”, але один тролейбус уже готовий, і, згідно домовленості з генеральним директором „Електронтрансу”, другий тролейбус буде готовий до кінця цього року. Якщо вони дотримають слова, то на Новий рік ми побачимо такий тролейбус у місті Рівне, "обкатаємо" його та перевіримо на відповідність заданим параметрам. І якщо експеримент виявиться вдалим, співпрацюватимемо з цим підприємством і далі.
Хочу особливо підкреслити, що цей тролейбус відповідає всім світовим стандартам. Я просто був вражений, наскільки в ньому все продумано. І візуально він дуже гарний, і внутрішнє оснащення, і колір, а найголовніше – він надзвичайно економічний…
Мрію, що колись всі тролейбуси Рівного будуть замінені саме на такі.