Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №674 від 18.09.2014p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Січень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
Лютий 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29

Новини Рівне

#Історія успіху

“ТАХІОН” – одяг переможців:завжди в формі, завжди в тонусі! Андрій ШЕЛЕСТ: “У нашій екіпіровці досягають вершин у спорті українські професійні спортсмени й аматори”

“ТАХІОН” – одяг переможців:завжди в формі, завжди в тонусі! Андрій ШЕЛЕСТ: “У нашій екіпіровці досягають вершин у спорті українські професійні спортсмени й аматори”

Професійний і любительський спорт та надзвичайно модні сьогодні корпоративні змагання важко уявити без яскравого ­й комфортного спортивного одягу “ТАХІОН”.

Цей одяг створено і виготовлено з урахуванням особливостей людського організму та його реакцій під час інтенсивних тренувань або звичайних занять, для підтримки форми і тонусу. Враховуючи великі фізичні навантаження і ступінь зносу, популярні в Україні та за її межами вироби рівненських майстрів просто незамінні для фітнесу, гімнастики, бігу, ігрових та інших видів спорту. Одяг для спорту і відпочинку “ТАХІОН” сидить вільно, не обмежуючи руху, а головне - дарує радість перемог на шкільних змаганнях та національних і міжнародних турнірах. Про особливості спортивного одягу і зв’язок між екіпіровкою спортсмена та його спортивними досягненнями - в інтерв’ю ­з директором ПВКП “ТАХІОН” Андрієм ШЕЛЕСТОМ (на фото).

“У нелегких умовах

зі смішним капіталом стартував мій бізнес”

- Андрію Володимировичу, що спонукало Вас відкрити власну справу, якими були Ваші перші кроки в бізнесі?

- У 1986 році закінчив середню школу, два роки відслужив в армії, через п’ять - закінчив інститут, а решту ви самі знаєте: 1993-й - економічна криза, інфляція, безробіття. У таких нелегких умовах, зі смішним капіталом у кілька мільйонів купоно-карбованців стартував мій бізнес. Почав зі створення дільниці - філії підприємства, власником якого був мій тесть, - вона виготовляла, в основному, верхній одяг. Я ж зробив ставку на трикотаж - фірма випускала майки, футболки, трикотажні штани тощо. Коли підприємство переїхало до Рівного, у колективі з’явилися перші кваліфіковані швачки-розрядниці. Сьогодні у нас згуртована команда професіоналів, яким я щиро вдячний за підтримку і випуск якісної продукції, що має великий попит. Спочатку роздавали її магазинам під реалізацію. Потім настав час, коли клієнти, дізнавшись про “ТАХІОН”, уже самі шукали нас.

- Розкажіть про асортимент виробів Вашого підприємства.

- Основний напрямок діяльності фірми “ТАХІОН”, якому ми не зраджуємо вже майже два десятки років (підприємство зареєстроване 20 вересня 1995 року) - пошиття спортивних костюмів та форми для екіпірування спортивних команд і клубів. Приймаються командні й індивідуальні замовлення. На форму та одяг можна наносити логотипи, національну символіку, емблеми міста чи області.

“ТАХІОН” виготовляє форму для різних видів спорту, серед яких: футбол, баскетбол, волейбол, регбі, бокс, боротьба, велоспорт, плавання, спортивна гімнастика, легка атлетика, пауерліфтинг, лижний спорт та інші. Дизайном і моделюванням частково займаюся я - адже вже дечому навчився у процесі практичної роботи. Ідеї черпаю в Інтернеті, а буває, що ескізи пропонують замовники.

“Разом із замовником розробляємо модель,

яка йому до вподоби”

- Чим приваблює клієнтів бренд спортивного одягу “ТАХІОН”?

- Від самого початку діяльності фірми наша маркетингова політика була незмінною: ми ніколи не дотримувались, як кажуть, “натоптаного” каталогу. Тобто, в мене ніколи не було, щоб фірма розробила кілька фасонів спортивної форми різного кольору - і всі спортсмени та аматори ходять майже однакові, як курчата. В мене кожна команда вирізняється ексклюзивною формою. Неможливо, щоб дві команди не тільки в Рівному - навіть в Україні (!) - зустрілись із суперниками в однаковій формі. Можуть бути подібні трошки фасони, але не кольорова гама. Кожному клієнту ми пропонуємо свій варіант ексклюзивної форми, свої розміри. Уважно ставимося до побажань замовників - людям приємно, коли до них прислухаються. Разом із клієнтом розробляємо модель, яка йому до вподоби. Я вважаю це одним із прийомів завоювання ринку. Плюс - помірні ціни на наші вироби, що в умовах кризи для багатьох має суттєве значення...

- …І полегшує фірмі “ТАХІОН” змагання з конкурентами за замовника.

- В моєму сегменті ринку конкурентів обмаль. Якщо потрібно, наприклад, спортивну форму на футбольну команду, то фірма, яка має 100 швачок, займатись цим не буде. Крім того, я не беру тканину українського виробника, оскільки вона не підходить для виготовлення сучасного спортивного одягу. Ми використовуємо польські та німецькі тканини, іноді - турецькі. Завдяки їх високій якості шиємо конкурентні на вітчизняному ринку вироби, на яких, звісно, ми не готові заробляти дві гривні. Для цього потрібні великі потужності, значні обсяги - в нас так не виходить.

Аби полегшити виживання підприємства в умовах кризи, розширили асортимент, освоївши пошиття осіннього та зимового одягу. Звичайно, спортивна форма і спортивні костюми залишилися пріоритетним напрямом, але не настільки актуальним в умовах економічних та соціальних негараздів у державі. Адже спортивні команди, в основному, фінансуються спонсорами, бюджетних коштів дуже-дуже мало. Щоправда, є невеличкі замовлення. Так, обласна ДЮСШ та деякі спортклуби час від часу замовляють у нас спортивний одяг. Також із початком навчального року зріс попит на гімнастичні трико, лосіни та шорти з натуральних бавовняних тканин. Ці речі для школярів Рівненщини і сусідніх областей ніхто не шиє, окрім “ТАХІОН”. Це мій роками напрацьований напрям, у нас є постійні замовники - спортивні магазини Рівного та інших міст України.

“Знайти кваліфіковану швачку на 2500 гривень дуже важко”

- Що для Вас головне в бізнесі?

- Стабільність, навіть при невисокому рівні рентабельності. Колектив дуже повільно, але кількісно і професійно зростає. Основний кістяк тримається - люди працюють по 10-15 років. Немає плинності кадрів, працівники, які були в декретних відпустках, повертаються. Були б раді новим кадрам, але, як не дивно, сьогодні знайти кваліфіковану швачку на середню зар­плату 2500 гривень дуже важко. Та все одно треба жити й працювати, дбаючи про перспективу. Взяли в оренду просторе виробниче приміщення. Новий швейний цех площею понад 200 квадратних метрів - це вже рух вперед.

- За майже два десятки років діяльності “ТАХІОН” на віт­чизняному ринку спортивного одягу у Вашого підприємства, напевне, з’явились партнери, з якими Ви підтримуєте тісні корпоративні зв’язки?

- Так, є фірми, які з моєю допомогою позиціонувалися на цьому ринку. Скажімо, в місті Бердичів фірма “Барс” колись займалася суто торгівлею. Майже півтора десятка років тому її власник вийшов на мене і після ознайомлення зі зразками нашої продукції почав замовляти її на реалізацію. Потім “Барс” організував своє невеличке швейне виробництво. Подібний до нашого цех мій колега організував у Володимир-Волинську. Він раніше торгував тканинами, а згодом побачив, що можна ще щось і на виробництві заробляти. Оскільки ми не є крупними виробниками і не конкуруємо між собою, то час від часу телефонуємо один одному і кооперуємось при виконанні великих замовлень, якщо силами одного підприємства їх неможливо вчасно виконати.

- Революція Гідності та АТО в Донбасі вплинули якимсь чином на асортимент виробів фірми “ТАХІОН”?

- В мене є партнер у Дніпропетровську, який займається торгівлею і просуванням нашої продукції у східному регіоні. Ми з ним реалізували спільний проект з виготовлення партії футболок, присвячених Небесній Сотні, які безкоштовно розповсюджували в Інтернеті. Потім, коли волонтери почали збирати одяг для бійців АТО, ми пошили в подарунок для військовиків кілька комплектів зимової білизни. До весняно-літнього сезону плануємо освоїти випуск недорогих футболок під вишиванку із сублімаційним друком.

“Коли вдягаєш спортивну форму - відчуваєш себе спортсменом”

- Назвіть, Андрію Володимировичу, спортивні клуби, з якими плідно співпрацюєте.

- Ми вже понад 10 років одягаємо гравців провідних баскетбольних клубів Рівного - “Пульсар” і “Сузір’я”. Нашими постійними замовниками є баскетбольний клуб першої ліги “Говерла” (Івано-Франківськ), футбольні клуби - рівненський “Верес” і команди другої та третьої ліги, баскетбольні команди Миколаєва, Кременчука та Сарн, волейбольні та регбійні команди Рівного, Кременця та Кривого Рогу, вся рівненська аматорська баскетбольна ліга, університети та ДЮСШ України. Буває, приїдуть юні спортсмени з Рівного в будь-яке місто на змагання, а там господарі турніру вже прискіпливо вивчають екіпіровку гостей та розпитують, де замовляли. Як кажуть, добра слава біжить попереду нас...

- Ви відчуваєте причетність Вашого колективу до високих досягнень спортсменів?

- Дуже приємно чути, коли приходить команда, якій ми пошили форму, і спортсмени кажуть: “Ваша форма пружна”. Я сам займався спортом і знаю по собі: коли вдягаєш спортивну форму - відчуваєш себе спортсменом. Спортивна форма - важливий чинник у спорті, який мобілізує спортсмена на високий результат.

- У Вашому особистому житті, напевне, все склалося не гірше ніж у бізнесі?

-Все добре, стабільно, чудова сім’я. 18-річна донька закінчує медичний коледж, син перейшов у шостий клас. Разом відпочиваємо. Сьогодні, звичайно, важче виділити кошти на відпочинок закордоном, але нам добре і в Карпатах. Цього літа відпочивали в горах на Івано-Франківщині. Зняли на тиждень двоповерховий будинок з усіма вигодами на три сім’ї, купались в гірській річці, загоряли. Взимку теж приїдемо сюди - підкорювати на лижах засніжені верховинські крутосхили.

ПВКП “ТАХІОН”

33016, м. Рівне, вул. Фабрична, 12;

тел. (0362) 45-42-11, моб. (050) 698-21-98;

e mail: taxionsport@bigmir.net ; www.taxion.rv.ua

18.09.2014Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК


Переглядів: 564

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 952 від 22.02.2020p.
¤ 
“Кардинал-Рівне” гарантував собі місце у топ-шістці чемпіонату!

“Кардинал-Рівне” гарантував собі місце у топ-шістці чемпіонату!

“Кардинал-Рівне” обіграв одеський “Епіцентр К Авангард” і гарантував собі місце у топ-шістці Favbet Екстра-ліги....

¤ 
Рівненщина отримає майже 58 млн грн на обладнання для шкіл і підготовку вчителів НУШ

Рівненщина отримає майже 58 млн грн на обладнання для шкіл і підготовку вчителів НУШ

Цьоріч для розвитку Нової української школи на Рівненщину спрямують субвенцію з державного бюджету в сумі 57797,3 тис. грн. Кошти передбачені на закупівлю обладнання та матеріалів для початкових класів та пілотних шкіл, а також на перепідготовку педагогів....

¤ 

Виявлено факт закупівлі медичного обладнання лікувальними закладами області за завищеними цінами

Прокуратура Рівненської області продовжує вживати заходи, направлені на виявлення порушень у бюджетній сфері. Так, за результатами вжиття спільних заходів з УСБУ в Рівненській області, виявлено можливі порушення вимог законодавства при закупівлі комунальним закладом «Рівненська обласна клінічна лікарня» та комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради за бюджетні кошти для потреб населення медичного обладнання....

¤ 
Фахівці обласної стоматполіклініки лікували військових та місцевих в зоні АТО-ООС

Фахівці обласної стоматполіклініки лікували військових та місцевих в зоні АТО-ООС

Бригада фахівців КП «Рівненська обласна стоматологічна поліклініка» Рівненської обласної ради в якості волонтерів побували в зоні АТО-ООС. Упродовж тижня вони безкоштовно лікували не лише наших військових, а й місцеве населення, зокрема, дітей....

¤ 
«Дія» в дії

«Дія» в дії

За перший тиждень після презентації застосунку «Дія» його завантажили понад 1 млн разів. Урядовий додаток міцно закріпився на перших позиціях українських App Store і Play Market, випередивши популярні сервіси Tik Tok, Telegram, YouTube і Viber....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (1813)
2. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (1225)
3. Усюди коти й грибки [369] (921)
4. Melanotan 2 поможет восстановить мужскую силу [782] (916)
5. Як модернізувати «Рівнеоблводоканал»? [774] (897)
6. 8-10 червня у Радивилові відбудеться Всеукраїнський фестиваль-конкурс козацької пісні “Встань, козацька славо! Засвіти знамена!” [295] (894)
7. Обманливі вихиляси стегнами [384] (890)
8. Як позбутися шпори на п’яті [850] (885)
9. МФК “КАРДИНАЛ-РІВНЕ” - У ФІНАЛІ [613] (874)
10. “Ремб” робить усе, як треба, і навіть краще! [337] (871)
11. Комп’ютерних талантів у нас багато! Буде ще більше! [427] (848)
12. Колоновидні яблуні. [777] (838)
13. Вертикальна трансмісія [427] (830)
14. Реінкарнація берези

[257] (819)
15. Огірки з м’ятою і базиліком [881] (814)

ТОП-15 свіжого номера:

1. «Закладчик» залишив наркотики у 11 місцях (315)
2. Сергій Власенко: Протягування закону про розпродаж землі – це нахабна корупційна оборудка на найвищому рівні (312)
3. Аграріїв треба підтримувати, а не забирати останнє (308)
4. Що таке вісцеральний жир, та чому треба із ним боротися (302)
5. У приміщенні суду шукали вибухівку (301)
6. З Німеччини привезли 8 нагород (301)
7. Зменшено плату за обслуговування мереж при відсутності споживання газу (300)
8. “ОДЕК” переміг у першому матчі 2020 року (298)
9. Дітям учасників АТО/OOC обласна рада хоче організувати відпочинок у Польщі (298)
10. П’ята пора року (296)
11. В’їхав у дерево: двоє потерпілих у реанімації (295)
12. Рівненщина отримає майже 58 млн грн на обладнання для шкіл і підготовку вчителів НУШ (295)
13. «Верес» підписав ще двох новачків (294)
14. Юлія Тимошенко: Закон про розпродаж землі опинився в руках лобістів (294)
15. Сюрприз (294)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс