Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №693 від 09.02.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Серпень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Вересень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30


#Транспортний колапс

Жити стає все краще і краще…

Жити стає все краще і краще…

Останнім часом усі новини можна умовно розподілити на три групи: невеселі, погані та дуже погані. До останньої категорії можна віднести невпинне зростання цін та тарифів на тлі падіння рівня життя звичайних українців. Тенденція невесела, але постійна. Так, цього тижня в обласному центрі з’явилася інформація про страйк перевізників, які вимагають підвищення вартості проїзду в міських маршрутках. Щоправда, невдовзі з’ясувалося, страйк намічений на вівторок, не відбувся, хоча настрій у власників маршруток самий рішучий. Ось, що розповів нам президент громадської організації «Союз перевізників України» Валентин Демчук.

Рішення про відміну страйку було прийнято після зустрічі активістів із міським головою Рівного Володимиром Хомком, на якій були озвучені вимоги перевізників. Серед них є й підвищення вартості проїзду в міських маршрутках з нинішніх 2,5 гривень до 3. На думку власників маршруток, реальна вартість проїзду є ще більшою – близько чотирьох гривень, але такого суттєвого підняття тарифу перевізники наразі не вимагають. До того ж, власники маршруток обурені щоквартальними платежами, які вони змушені платити КП “Рівнетранспорт” за незрозумілі послуги, вияснити куди пішли бюджетні кошти на створення системи GPS контролю, та не відкривати в Рівному нових маршрутів і не збільшувати кількість самих маршруток, яких в Рівному і так майже на третину більше ніж, наприклад, у Луцьку.

Наразі міська влада вивчає вимоги перевізників, і частину з них вже задовольнило. Що ж стосується вартості проїзду, то рішення буде прийнято на найближчому засіданні Рівненського міськвиконкому і, можливо, вже з першого березня рівнянам доведеться платити за проїзд більше…

Для того, аби з’ясувати ситуацію з пасажирськими перевезеннями більш детально потрібно згадати, як взагалі створювалася нинішня транспортна інфраструктура Рівного. Якщо згадати не такі вже далекі радянські часи, то в обласному центрі були маршрутні таксі – зелені “РАФи”, в яких вартість проїзду становила спочатку 15, а потім 25 копійок. Щоправда, цих міні – бусиків було мало, і суттєво вони на ситуацію із перевезенням пасажирів не впливали. Левову частину рівнян возили автобуси (львівські “ЛАЗи” та угорські “Икаруси”) та чеські тролейбуси. Вартість проїзду в міському автобусі становила 5 копійок, в тролейбусі 4. Тобто подорожувати містом було для звичайного працюючого містянина із середньою зарплатнею в 150 карбованців дуже дешево. За свою зарплатню він міг проїхати в автобусі три тисячі раз. Для прикладу, сьогодні той самих працюючій рівнянин із зарплатнею в дві тисячі гривень, може проїхати в маршрутці вісімсот разів. Однак, радянську транспортну систему не варто ідеалізувати. В часи пік автобуси та тролейбуси були настільки забиті пасажирами, що останні відчували себе скоріше шпротами в консервній банці. Сама система маршрутів теж була далека від досконалості, і в райони забудовані приватними будинками громадський транспорт ходив доволі рідко. На початку дев’яностих радянська транспортна система розвалилась, дуже швидко рейсові автобуси зникли, тролейбусів суттєво поменшало і приватний капітал почав засвоювати ринок пасажирських перевезень. Невдовзі найрізноманітніші мікроавтобуси заповнили вулиці Рівного, і почали боротися за кожного пасажира. Вже не потрібно було бігти на визначену зупинку громадського транспорту, досить було просто ідучи по тротуару і побачивши транспортний засіб підняти руку, і маршрутка зупинялася біля пасажира. Це подобалось пасажирам, щоправда був і мінус - вартість проїзду кардинально змінилась. Приватний власник, не отримуючи жодних грошей з бюджету, мусить дбати про прибутковість роботи маршруток, і тому про символічні 5 копійок за квиток в автобусі довелося забути.

В цілому ситуація задовольняла усіх. Владі не потрібно було думати, де знайти гроші на утримання автобусного парку на відміну від комунального тролейбусного, який був вічною головною біллю для мерів, а прості громадяни отримали зручну систему громадського транспорту. Все було б добре, аби не два чинника: перший це інфляція, яка чомусь завжди в нас йде попереду росту доходів, і другий - самі міські вулиці, які з радянських часів ширшими не стали. Тобто, час від часу перевізники вимагають підвищити вартість проїзду, а всі учасники дорожнього руху скаржаться на “пробки”, які регулярно виникають в місті через велетенську кількість маршруток. Таким чином, відносини між власниками маршруток та міською владою почали неухильно псуватися. Якщо ж додати той факт, що наш обласний центр традиційно одним з останніх піднімає вартість проїзду (для прикладу в столиці, вже частина маршруток бере з пасажирів по п’ять гривень), то підґрунтя до конфлікту дійсно є.

Ми звернулися до фахівців з проханням прокоментувати нинішню ситуацію.

09.02.2015


Переглядів: 202

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня стаття

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 930 від 13.09.2019p.
¤ 
Чи впливають кава і чай на зневоднення організму?

Чи впливають кава і чай на зневоднення організму?

Щодня в світі випивають 1,6 млрд чашок кави і вдвічі більше чаю....

¤ 
Білоруський репер Серьога хоче отримати українське громадянство

Білоруський репер Серьога хоче отримати українське громадянство

Білоруський репер Серьога, який 8 вересня покинув шоу «Танці з зірками 2019», збирається отримати українське громадянство. До того ж, нещодавно він став студентом Харківського авіаційного інституту....

¤ 
«Замість гучних промов та обіцянок – щоденна праця на результат», - Віталій Коваль

«Замість гучних промов та обіцянок – щоденна праця на результат», - Віталій Коваль

Президент України особисто представив нового голову Рівненської ОДА...

¤ 
На зміну фельдшерам.

На зміну фельдшерам.

Хто такі парамедики?

Наприкінці серпня уряд затвердив новий склад бригад екстреної медичної допомоги. Тепер допомагати лікарям будуть не медсестри і фельдшери, а парамедики, про яких українці поки знають лише з чуток. Яку кваліфікацію матимуть парамедики і чим відрізняються від звичайних лікарів, дізнався Центр громадського моніторингу та контролю....

¤ 
Медик, що створює шедеври: коли кажуть, що військо й творчість несумісні

Медик, що створює шедеври: коли кажуть, що військо й творчість несумісні

Військові. Які вони на перший погляд? Безперечно, дуже мужні, відповідальні і сильні. Вони завжди є прикладом наслідування для багатьох хлопчиків країни. Та що ховається за кам’яним вибором професії «військовий»? Якщо зазирнути за щоденну життєдіяльність військових, можна відкрити безліч інших сторін....

¤ 
Поліцейські встановлюють особу, причетну до вбивства рівнянина

Поліцейські встановлюють особу, причетну до вбивства рівнянина

Близько 03:30 дев’ятого вересня до поліції надійшло повідомлення, що на перехресті вулиць Дубенська-Міклера поблизу кладовища виявлене тіло невідомого чоловіка....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (18737)
2. Як правильно приймати вітаміни? [749] (6545)
3. Моє місто - найкраще [427] (6437)
4. Секс із мусульманином [271] (5546)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (5389)
6. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (4955)
7. Догляньте мене до смерті [278] (4888)
8. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (4872)
9. Як позбутися шпори на п’яті [850] (4850)
10. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (4844)
11. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (3834)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (3361)
13. Якщо у сні приснився вуж [219] (3360)
14. Коли розпочинати садити городину [599] (3114)
15. Розклад руху автобусів [253] (3074)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Дубенщина відсвяткувала фестиваль «З народної криниці» (258)
2. З 17 вересня стартує голосування за проєкти громадського бюджету Рівного (251)
3. На Рівненщині вшанували пам’ять депортованих українців (251)
4. “ОДЕК” не виграв, але вийшов до фіналу кубку області (251)
5. Першість Рівненщини 2019: результати матчів 15 туру (251)
6. Нідерланди впроваджуватимуть відновлювані джерела енергії (250)
7. Які аналізи та тести можна (250)
8. На що варто звернути увагу, купуючи канцелярське приладдя? (249)
9. Шоколадно-горіхова паста (типу Nutella) (248)
10. Держгеокадастр реалізував на електронних торгах майже 1,7 тисяч гектарів землі (248)
11. Готуємо варенуху за стародавнім рецептом (247)
12. І творчістю хата багата (247)
13. Станіслав Гончаренко визначився із заявкою на сезон! (246)
14. Рівне ставатиме чистішим (246)
15. Під Рівним тривають масштабні збори оперативного резерву першої черги (244)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс