Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №693 від 09.02.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"




  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Грудень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Січень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Новини Рівне

#Транспортний колапс

Жити стає все краще і краще…

Жити стає все краще і краще…

Останнім часом усі новини можна умовно розподілити на три групи: невеселі, погані та дуже погані. До останньої категорії можна віднести невпинне зростання цін та тарифів на тлі падіння рівня життя звичайних українців. Тенденція невесела, але постійна. Так, цього тижня в обласному центрі з’явилася інформація про страйк перевізників, які вимагають підвищення вартості проїзду в міських маршрутках. Щоправда, невдовзі з’ясувалося, страйк намічений на вівторок, не відбувся, хоча настрій у власників маршруток самий рішучий. Ось, що розповів нам президент громадської організації «Союз перевізників України» Валентин Демчук.

Рішення про відміну страйку було прийнято після зустрічі активістів із міським головою Рівного Володимиром Хомком, на якій були озвучені вимоги перевізників. Серед них є й підвищення вартості проїзду в міських маршрутках з нинішніх 2,5 гривень до 3. На думку власників маршруток, реальна вартість проїзду є ще більшою – близько чотирьох гривень, але такого суттєвого підняття тарифу перевізники наразі не вимагають. До того ж, власники маршруток обурені щоквартальними платежами, які вони змушені платити КП “Рівнетранспорт” за незрозумілі послуги, вияснити куди пішли бюджетні кошти на створення системи GPS контролю, та не відкривати в Рівному нових маршрутів і не збільшувати кількість самих маршруток, яких в Рівному і так майже на третину більше ніж, наприклад, у Луцьку.

Наразі міська влада вивчає вимоги перевізників, і частину з них вже задовольнило. Що ж стосується вартості проїзду, то рішення буде прийнято на найближчому засіданні Рівненського міськвиконкому і, можливо, вже з першого березня рівнянам доведеться платити за проїзд більше…

Для того, аби з’ясувати ситуацію з пасажирськими перевезеннями більш детально потрібно згадати, як взагалі створювалася нинішня транспортна інфраструктура Рівного. Якщо згадати не такі вже далекі радянські часи, то в обласному центрі були маршрутні таксі – зелені “РАФи”, в яких вартість проїзду становила спочатку 15, а потім 25 копійок. Щоправда, цих міні – бусиків було мало, і суттєво вони на ситуацію із перевезенням пасажирів не впливали. Левову частину рівнян возили автобуси (львівські “ЛАЗи” та угорські “Икаруси”) та чеські тролейбуси. Вартість проїзду в міському автобусі становила 5 копійок, в тролейбусі 4. Тобто подорожувати містом було для звичайного працюючого містянина із середньою зарплатнею в 150 карбованців дуже дешево. За свою зарплатню він міг проїхати в автобусі три тисячі раз. Для прикладу, сьогодні той самих працюючій рівнянин із зарплатнею в дві тисячі гривень, може проїхати в маршрутці вісімсот разів. Однак, радянську транспортну систему не варто ідеалізувати. В часи пік автобуси та тролейбуси були настільки забиті пасажирами, що останні відчували себе скоріше шпротами в консервній банці. Сама система маршрутів теж була далека від досконалості, і в райони забудовані приватними будинками громадський транспорт ходив доволі рідко. На початку дев’яностих радянська транспортна система розвалилась, дуже швидко рейсові автобуси зникли, тролейбусів суттєво поменшало і приватний капітал почав засвоювати ринок пасажирських перевезень. Невдовзі найрізноманітніші мікроавтобуси заповнили вулиці Рівного, і почали боротися за кожного пасажира. Вже не потрібно було бігти на визначену зупинку громадського транспорту, досить було просто ідучи по тротуару і побачивши транспортний засіб підняти руку, і маршрутка зупинялася біля пасажира. Це подобалось пасажирам, щоправда був і мінус - вартість проїзду кардинально змінилась. Приватний власник, не отримуючи жодних грошей з бюджету, мусить дбати про прибутковість роботи маршруток, і тому про символічні 5 копійок за квиток в автобусі довелося забути.

В цілому ситуація задовольняла усіх. Владі не потрібно було думати, де знайти гроші на утримання автобусного парку на відміну від комунального тролейбусного, який був вічною головною біллю для мерів, а прості громадяни отримали зручну систему громадського транспорту. Все було б добре, аби не два чинника: перший це інфляція, яка чомусь завжди в нас йде попереду росту доходів, і другий - самі міські вулиці, які з радянських часів ширшими не стали. Тобто, час від часу перевізники вимагають підвищити вартість проїзду, а всі учасники дорожнього руху скаржаться на “пробки”, які регулярно виникають в місті через велетенську кількість маршруток. Таким чином, відносини між власниками маршруток та міською владою почали неухильно псуватися. Якщо ж додати той факт, що наш обласний центр традиційно одним з останніх піднімає вартість проїзду (для прикладу в столиці, вже частина маршруток бере з пасажирів по п’ять гривень), то підґрунтя до конфлікту дійсно є.

Ми звернулися до фахівців з проханням прокоментувати нинішню ситуацію.

09.02.2015


Переглядів: 274

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня стаття

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 947 від 17.01.2020p.
¤ 
Юний рівнянин відправився на III зимові Олімпійські ігри

Юний рівнянин відправився на III зимові Олімпійські ігри

Юнацькі змагання розпочалися 9 січня в швейцарській Лозанні....

¤ 
Хвороби мовою тиску та пульсу

Хвороби мовою тиску та пульсу

Щоб бути здоровим, слід не лише вести здоровий спосіб життя, а й контролювати свій стан, щоб за найменших збоїв вчасно запобігти розвитку недуги. Найпростіший метод діагностики, який здоровим людям потрібно робити час від часу, а тим, хто страждає від серцево-судинних проблем та гіпертонії, щодня, – це вимірювання тиску та пульсу тонометром....

¤ 
До посадки розсади готуйсь!

До посадки розсади готуйсь!

Хоч зима ще у розпалі, городній сезон уже стартує. Саме зараз час підготувати все необхідне для садіння розсади, від якості якої залежить майбутній врожай. Успішним досвідом вирощування розсади у своєму онлайн-щоденнику ділиться лучанка Людмила БАСОК. Їй дача не тільки дарує гарні врожаї, а й приносить задоволення....

¤ 
П’яний водій на смерть збив велосипедиста

П’яний водій на смерть збив велосипедиста

Смертельний наїзд стався на автодорозі села Каноничі, що на Володимиреччині, 11 січня близько 17:20....

¤ 
«Доступні ліки» поруч.

«Доступні ліки» поруч.

Як знайти аптеку онлайн?

В Україні запрацював онлайн-інструмент для пошуку аптек, які працюють за урядовою програмою «Доступні ліки». Сервіс показує всі аптеки держпрограми в радіусі 7 кілометрів від медичного закладу. Як працює карта, які переваги дає і які зміни очікують на держпрограму наступного року, дізнавались наші експерти....

¤ 
Микола Шустов просить у Зеленського ініціювати державну програму з лікування дитячого діабету

Микола Шустов просить у Зеленського ініціювати державну програму з лікування дитячого діабету

Голова Олександрійської ОТГ, що у Рівненському районі Микола Шустов став автором ініціативи, щодо розробки та затвердження Державної програми з лікування дитячого цукрового діабету «Солодкі діти»....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Усюди коти й грибки [369] (665)
2. 8-10 червня у Радивилові відбудеться Всеукраїнський фестиваль-конкурс козацької пісні “Встань, козацька славо! Засвіти знамена!” [295] (660)
3. Вертикальна трансмісія [427] (654)
4. Реінкарнація берези

[257] (653)
5. МФК “КАРДИНАЛ-РІВНЕ” - У ФІНАЛІ [613] (652)
6. Комп’ютерних талантів у нас багато! Буде ще більше! [427] (651)
7. Як модернізувати «Рівнеоблводоканал»? [774] (651)
8. “Ремб” робить усе, як треба, і навіть краще! [337] (651)
9. »Дякуємо Вам за те, що ви існуєте!» [257] (649)
10. Велика сила кохання [257] (648)
11. Колоновидні яблуні. [777] (648)
12. Обманливі вихиляси стегнами [384] (646)
13. Огірки з м’ятою і базиліком [881] (639)
14. Італійські канікули разом з чоловіком: як Бейонсе відзначила свій 37-й день народження [878] (636)
15. Відіпрати кухонні рушники допоможе гірчиця [933] (631)

ТОП-15 свіжого номера:

1. На Дубенщині під колесами авто загинув пішохід (115)
2. Черговий «похід» у магазин закінчився кайданками (111)
3. На Березнівщині поліцейські вилучили незаконну деревину (110)
4. 41 кілограм бурштину вилучили на Рівненщині (110)
5. Пасажирський потяг збив людину (110)
6. 10 речей, які можуть знищити вашу розсаду (107)
7. Мати – мачуха. Невигадана історія (107)
8. Посолити і не насолити. Або кожному інгредієнту – свої солоні правила (106)
9. Рівненські аудитори протягом минулого року забезпечили відшкодування втрат ресурсів на суму понад 12 мільйонів гривень (106)
10. За сприяння центрів зайнятості Рівненщини у 2019 році працевлаштовано 36,6 тис. громадян (105)
11. Пільговики Рівненщини можуть переходити на готівкову форму виплат у будь-який час (103)
12. На які базові показники при оподаткуванні впливатимуть нові мінімальна зарплата та прожитковий мінімум (101)
13. Нетверезий порушник пропонував хабара патрульним (101)
14. Щоб розсада не мала “чорної” ніжки (99)
15. «Доступні ліки» поруч. (98)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс