Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №714 від 06.07.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Серпень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31


#Ракурс подій

Велодоріжки у Рівному: платники податків профінансують ще один нереальний проект?

Велодоріжки у Рівному: платники податків профінансують ще один нереальний проект?

Гроші на облаштування у Рівному велосипедної інфраструктури почала витрачати міська влада. Щоправда, поки що їх спрямовують на папірці - проекти і схеми, і на зарплатню науковцям-розробникам. А ось до реальної побудови велодоріжок, чи хоча б розмітки велосмуг на проїжджій частині, зважаючи на обмеженість місцевого бюджету, справа може і не дійти. Адже за нинішніх умов фінансування, щоб створити велосипедистам необхідні умови, потрібні з десяток років і стійке бажання влади з року в рік, а не лише перед виборами, фінансувати цей проект.

Нині їздити велосипедом по Рівному абсолютно незручно, бо спеціальних велосипедних доріжок нема, а рухатися проїжджою частиною – небезпечно. Про цю проблему офіційно заговорили два роки тому. А торік міськрада виділила 100 тисяч гривень науковцям місцевого “водного” університету на розробку схеми велошляхів міста. Міський голова їхньою роботою залишився задоволеним, хоча доцільність таких витрат багатьом видається сумнівною. Тепер він обіцяє щорічно тратити з бюджету Рівного від одного до півтора мільйона гривень на будівництво велодоріжок та велосмуг у місті.

У Рівному продемонстрували, на що витратили перші 100 тисяч гривень, призначених для того, щоб велосипедистам стало комфортно у місті. Як з`ясувалося, науковці кафедри міського будівництва і господарства витратили цю суму собі на оплату праці і сплату податків. Завкафедрою Олександр Ткачук запевняє, що частково з цієї суми дісталося й студентам, які допомагали розробляти схему велошляхів. Однак самі студенти це заперечують і запевняють, що їм не дісталося ні копійки. Тож за 100 тисяч гривень Рівне отримало схему велошляхів загальною протяжністю близько 15 кілометрів з позначенням місць, доцільних для влаштування велодоріжок, велосмуг та велопарковок, та місць, недоцільних для проїзду велосипедистами через круті спуски та підйоми чи найбільш небезпечних через велику кількість аварій.

Схему міських велошляхів розмістять на три тижні на сайті міськради, щоб кожен городянин при бажанні міг подати до неї свої зауваження чи пропозиції. А де прокласти перший з велошляхів, міський голова Рівного Володимир Хомко попросив визначити науковців та студентів. І пообіцяв, що до закладених цього року на розвиток велосипедної інфраструктури у міському бюджеті півмільйона гривень додадуть ще стільки ж. Такі ж витрати, а то й до півтора мільйона гривень на комфорт для велосипедистів, за його словами, будуть щорічними.

Втім, це не означає, що вже миттю у Рівному почнуть облаштовувати велошляхи. Спочатку, за словами Володимира Хомка, мають розробити проект їх прокладання. У яку суму він обійдеться – поки невідомо. Але міський голова сподівається, що після витрат на проект залишаться кошти на те, щоб цього року почати облаштовувати хоча б один велошлях.

Загалом же реалізація проекту обіцяє розтягнутися на роки. Адже, скажімо, прокладання 1 кв. метра велодоріжки коштує приблизно 1000 гривень. Тож, виходить, що за рік їх зможуть облаштовувати лише близько 1 кілометра. Але навіть якщо й тратитимуться на дешевші велосмуги (їх потрібно лише розмітити на проїжджій частині), за рік-два місто комфортним для велосипедистів точно не стане. А кошти на проект розвитку велосипедної інфраструктури цілком можуть бути викинутими на вітер. Бо і місцеві вибори на носі, тож Володимира Хомка, який переймається проблемами велосипедистів, можуть повторно не обрати, щоб зміг втілити у життя обіцянки. Та й прикладів трат на розробку проектів, які так і не були реалізовані, у місті вистачає. Досить згадати проект будівництва транспортних розв’язок чи центру ділової забудови “Міленіум Плаза”. До речі, на розробку останнього з них було витрачено майже мільйон гривень. І за ці даремні витрати коштів платників податків так ніхто і не відповів.

06.07.2015Мирослава ШЕРШЕНЬ, PRESS-ЦЕНТР


Переглядів: 148

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 925 від 08.08.2019p.
¤ 
«Сексизму в українському спорті не зустрічала»: єдина жінка-керівник футбольного клубу - про «Верес» і бізнес

«Сексизму в українському спорті не зустрічала»: єдина жінка-керівник футбольного клубу - про «Верес» і бізнес

Відверте інтерв’ю генеральної директорки Народного Клубу «Верес» Ірини Теслюк після призначення на нову посаду

Рівненський «Верес» у багатьох питаннях – першопроходець. Це стосується як способу господарювання – «народного клубу», так і юридичних прецедентів – знаменитих уже ноу-хау. Тому ми нітрохи не здивувалися, коли почули про новопризначення – Ірина Теслюк очолила адміністрацію «Вересу», і на сьогодні вона є єдиною жінкою-керівницею футбольного клубу в Україні. Та й загалом, подібних прецедентів було не так багато. Пригадується хіба що, як працювали на директорських посадах Олександра Кравчук (стрийська «Скала») та Тетяна Чорна (житомирське «Полісся»)....

¤ 
Дочка Елвіса Преслі отримає 4 млн доларів за розповідь про життя з Майклом Джексоном

Дочка Елвіса Преслі отримає 4 млн доларів за розповідь про життя з Майклом Джексоном

51-річна дочка Елвіса Преслі Ліза-Марія напише книгу про свої стосунки з легендою поп-музики Майклом Джексоном - вони були одружені два роки....

¤ 
Олег Винник розповів, як провів свій день народження

Олег Винник розповів, як провів свій день народження

31 липня Олег Винник відзначив 46-річчя, відсвяткувати яке вирішив в Греції....

¤ 
Алан Бадоєв розповів, скільки заробляють його артисти

Алан Бадоєв розповів, скільки заробляють його артисти

Алан Бадоєв - не тільки талановитий режисер і кліпмейкер, а й успішний продюсер. Його артисти не сходять з перших рядків чартів, їх всі знають, про них всі говорять....

¤ Майбутнє автодоріг
Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально»

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально»

Спеціальні добавки для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС» підвищують їх надійність і довговічність

Дороги – це артерії економіки. Кожна гривня, витрачена на дороги, дає 2,5 гривні зростання національної економіки. Торік в Україні почали будувати цементобетонні дороги (ЦБД). Такі дороги особливо популярні в Європі (30% доріг) та США (60%) і приносять відчутну вигоду вже через 10 років після початку експлуатації. У Міністерстві інфраструктури поквапилися заявити про початок «ери бетонних доріг». Усі ми прекрасно пам’ятаємо відому формулу сучасного маркетингу: властивості – переваги – вигода. Так, саме вигоди вимагає ринок будівництва сучасної дорожньої інфраструктури – як технічної, так і економічної....

¤ 

Чоловік побив патрульну поліцейську

Під час опрацювання виклику про домашнє насильство в обласному центрі, тілесні ушкодження отримала 26-річна патрульна поліцейська. Зловмисник затриманий у порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу України....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (16491)
2. Моє місто - найкраще [427] (6056)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (5970)
4. Секс із мусульманином [271] (5197)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (5018)
6. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (4588)
7. Догляньте мене до смерті [278] (4582)
8. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (4574)
9. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (4290)
10. Як позбутися шпори на п’яті [850] (3917)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (3162)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (3119)
13. Коли розпочинати садити городину [599] (2939)
14. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (2922)
15. Розклад руху автобусів [253] (2901)

ТОП-15 свіжого номера:

1. У трьох ДТП постраждали мотоциклісти та велосипедист (237)
2. Ані Лорак опублікувала фото з новим бойфрендом (231)
3. Поліцейські розслідують факт підпалу котеджу (230)
4. Семеро військових з Рівненщини змагатимуться за участь у Іграх Нескорених-2020 (224)
5. На Рівненщині – найвищі в Україні показники народжуваності (223)
6. Коли та як правильно збирати часник (218)
7. Портфель школяра: у кого будуть нові підручники? (217)
8. В області активно впроваджують енергетичну сертифікацію будівель (217)
9. На Сарненщині створено нову ОТГ (217)
10. Закусочний джем з гіркого перцю (217)
11. Рівненщина на 65% готова до опалювального сезону (216)
12. Як позбутися неприємного запаху у пральній машині (216)
13. Рівнянина затримали за підозрою у збуті наркотиків (214)
14. 80% експорту Рівненщини постачаються на ринки ЄС (213)
15. Кілька порад щодо догляду за виноградником у серпні (212)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс