Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №785 від 17.11.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс політики

Куди рухається рівненський громадський транспорт?

Куди рухається рівненський громадський транспорт?

Ситуація з перевезенням пасажирів в обласному центрі нагадує Радянський Союз часів «застою». Фактично, в цій галузі практично немає змін, як і нового транспорту. Ті кілька тролейбусів, що купує міська рада для комунального підприємства «Рівнеелектротранс», «погоди на міських дорогах» не роблять. Що ж стосується маршруток, то їх хоч і багато, але більшість з них вже багато років курсують містом і давно потребують заміни. Однак і приватні перевізники не дуже поспішають з оновленням свого транспорту. До останнього часу вважалося, що ситуація кардинально зміниться із впровадженням «електронного квитка».

Впровадження цієї схеми оплати за проїзд повинно було б надати можливість «вивести з тіні» доходи власників маршруток. В свою чергу, це мало б призвести до збільшення надходжень в бюджет від перевізників. В перспективі, це забезпечило б прозорість під час визначення економічно рентабельного тарифу на проїзд в міському громадському транспорті. Ініціатори введення «єдиного квитка» йшли далі і пропонували встановлювати кілька тарифів для перевізників, що працюють на різних маршрутах. Ідея була гаряче підтримана міською владою і почала втілюватися. Пройшло чотири роки і з’явилася інформація, що фірма, яка повинна була впроваджувати проект «єдиного квитка», готує позов до міської влади Рівного на кілька мільйонів гривень (наразi, точна сума не відома). Річ у тім, що самого «єдиного квитка» ніхто в Рівному так і не побачив.

Для того, щоб зрозуміти, чому з цього проекту нічого вийшло, автор взяв інтерв’ю у заступника міського голови з економічних питань, Сергія Васильчука.

- Отже, що стало на заваді реалізації цього перспективного проекту?

- В першу чергу недоліки нашого законодавства. Справа в тому, що паралельно з нами такий самий проект почали впроваджувати в столиці, і вже через кілька місяців роботи «Київпастранс» був оштрафований ДФС. Річ у тім, що Верховна Рада повинна була прийняти зміни до кількох законів. Однак, до цього часу, парламент їх не розглянув. До того ж, є претензії до наших партнерів, які повинні були впроваджувати той самий «єдиний квиток» в Рівному. Вони обіцяли, що за власні кошти куплять для міста тролейбуси на дев’ять мільйонів доларів. Безпосереднє встановлення терміналів в маршрутках та тролейбусах та деякі інші роботи по цьому проекту коштували б фірмі ще шість мільйонів доларів. В той же час, їх дохід становив би 6% від вартості проїзду. Коли тільки починався проект і курс долара був 8 гривень, то дійсно, ці інвестиції окупилися б. Однак, при курсі 26 грн. це вже нереально. Тому «єдиний квиток» так і залишився проектом.

- Чи реально, що міський бюджет буде змушений платити мільйони, як компенсацію за збитки нездійсненого проекту?

- Думаю, що нам не доведеться цього зробити. Річ у тім, що інвестиційні зобов’язання не виконані. В першу чергу, по купівлі нових тролейбусів для нашого комунального підприємства «Рівнелектротранс». Таким чином, і компенсувати немає що.

- Проект «єдиного квитка» похований?

- Не думаю. Коли Верховна Рада прийме зміни до законодавчих актів, тоді можна буде до нього повернутися. Хоча звісно будуть проблеми з його втіленням. Власники маршруток категорично проти «єдиного квитка». Взагалі, ситуація з громадським транспортом в наших містах парадоксальна. Схема, за якою в містах (де немає метро) левову частку перевезень здійснюють приватні маршрутки, збереглася хіба що в африканських країнах. Так, переважна більшість рівненських маршруток належать маленьким фірмам та приватним підприємцям. Машини, здебільшого, старі та маленькі. Величезна кількість на вулицях саме цих маршруток призводить до хронічних «пробок». Ситуація з комунальним громадським транспортом не набагато краща. В Рівному тролейбусний парк застарілий, на його кардинальне оновлення грошей в міському бюджеті немає. Це при тому, що на галузь «тисне» необхідність перевозити величезну кількість пільговиків. Таким чином, навіть у віддаленій перспективі говорити про наближення нашого громадського транспорту до європейського рівня не доводиться. Що ж стосується Верховної Ради, то навряд чи вона буде дуже поспішати зі змінами в законодавстві, які б дали можливість легалізувати в містах «єдиний квиток». Логіка проста – при введенні «єдиного квитка» постане питання щодо компенсації усім власникам маршруток витрат на перевезення пільговиків. За дуже приблизними даними, тільки в Рівному за рік ця сума може скласти від 50 до 100 мільйонів гривень. Хто буде платити ці гроші – невідомо.

17.11.2016Володимир Конєв


Переглядів: 1102

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1166 від 24.04.2024p.
¤ 
Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Цей первинний матеріал використовуватимуть для лікування травм спинного мозку. Про це на своєму Telegram повідомив голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш....

¤ 
У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

П’ять громад Рівненської області візьмуть участь у загальнонаціональному проєкті ЮНІСЕФ «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату». Це Гощанська, Рівненська, Костопільська, Радивилівська та Вараська....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21222)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17355)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14581)
• Допомога під час карантину [967] (14506)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14338)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14155)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14028)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14002)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13992)
• Живи до ста! [965] (13974)
• Бюджет і ми… [965] (13915)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13908)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13779)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13684)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13680)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13629)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13240)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13214)

ТОП-15 свіжого номера:

• Збільшено грант для Рівного від корпорації НЕФКО (360)
• Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані (57)
• Три простих напої для профілактики тромбозу (56)
• Як шкіра може розповісти вам про здоров’я серця? (56)
• У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей (56)
• Чому темніє в очах, коли ви встаєте з ліжка? (55)
• Зіткнення автомобіля з велосипедом (54)
• Прості способи знизити кров’яний тиск (53)
• Переходив дорогу і потрапив під авто (47)
• П’яний водій збив пішохода (45)
• У трьох закладах Рівненщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті (44)
• Постачали наркотики до колонії (44)
• У Березному в ДТП постраждав неповнолітній пішохід (44)
• Переправляв за кордон чоловіків з «інвалідністю» (44)
• У Вараському районі загинув мотоцикліст (42)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"