Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №801 від 16.03.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Серпень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Вересень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


#Ракурс добрих порад

Як не помилитися при виборі пам

Як не помилитися при виборі пам'ятника на могилу?

Нещодавно мені довелося замовляти пам'ятник на могилу родича. Прямо скажу, побігати довелося чимало. З одного боку, вибір дуже хороший. З іншого - у мене був страх: не помилитися б у ньому. У процесі пошуків я зустрілася і поспілкувалася з різними досвідченими в пам'ятниках людьми, пройшлася по ритуальним фірмам. І через тиждень у мене з'явився цілий перелік помилок, які слід уникати людям при виборі пам'ятника на могилу близької людини. Вирішила поділитися з усіма, кому це може знадобитися.

Помилка №1

Вона полягає в тому, що найчастіше люди починають турбуватися про пам'ятник майже безпосередньо перед запланованою установкою його на могилу. Тобто вони приходять в офіс фірми і просять зробити пам'ятник якомога швидше, мало не за тиждень. При цьому такі замовники дуже дивуються, коли їм відмовляють в стислих термінах, навіть ображаються на фірму: адже вони поспішають, до поминальних днів залишилося мало часу, а їм не хочуть піти назустріч. Таким людям іноді неможливо буває пояснити, що за короткий час ніяка фірма хорошого пам'ятника не зробить. Самі посудіть: середній термін виготовлення замовлення - 2 місяці, а якщо пам'ятник не типовий, то і більше. Квапляться клієнти і нічого не хочуть слухати про чергу на замовлення. Адже в хороших агентствах замовників завжди багато, тому і черги чималі.

Коротше кажучи, я зрозуміла, що пам'ятник на могилу найкраще замовити десь за півроку до його установки. Тим більше, що у перелічених ритуальних компаній завжди є склади для готової продукції, і зберігається вона до потрібного терміну безкоштовно. Тому намагайтеся подбати про замовлення пам'ятника за кілька місяців до монтажу, і вам не доведеться нервувати навесні.

Помилка №2

Це невдалий вибір фірми. Щоб її не зробити, треба врахувати кілька факторів і дещо перевірити. По-перше, зупинившись на якомусь агентстві, відразу з'ясуєте, чи є у нього своя власна гранітна майстерня. Якщо немає, краще пошукайте іншу ритуальну фірму, інакше проблем не оберете. Адже ніхто не застрахований від браку готової продукції. Тоді як агентство, що має майстерню, саме брак і усуне.

Особливо добре, звичайно, якщо фірма має не тільки свої майстерні, але і каменоломні. Це буває нечасто, але зустрічається. У таких, я з'ясувала, якість каменю завжди краще і ціна на пам'ятники нижче.

Ну і звичайно, звертайте увагу на різні акції! Солідні компанії нерідко їх проводять. Наприклад, оголошуються акційні знижки на пам'ятники взимку. Вони зазвичай дуже хороші. Це можна пояснити: взимку замовлень у ритуальних агентств мало, люди сидять без роботи. Ось і оголошуються акції, щоб підстьобнути купівельний попит в цей важкий для продажів час. Так що тут, як у прислів'ї: готуй сани влітку, а воза взимку. Тобто взимку пам'ятник купувати куди вигідніше, ніж в інші пори року, а тим більше навесні, коли клієнтів у ритуальних фірм дуже багато.

Помилка №3

Часто люди помиляються при виборі матеріалу для пам'ятника. Наприклад, не враховують кліматичні особливості місцевості, на якій знаходиться цвинтар і, відповідно, могила. І ще, не розібралися з характеристиками каменю.

Скажімо, вибрали ви мармуровий пам'ятник. Нічого не скажеш, мармур - красивий і благородний матеріал. Пам'ятник зробили, поставили, ви всім задоволені. Але через рік-півтора ви раптом помічаєте, що він, по-перше, втратив первісний блиск, по-друге, вигравірувані фото і написи якось «розлізлися». І взагалі, на вашому мармуровому надгробку з'явилася цвіль! Все це означає, що ви, по-перше, не врахували вологість повітря в вашому регіоні. Підвищена вологість - причина грибка на мармурі. По-друге, мармур, дійсно, тьмяніє з часом, а зображення на ньому робляться більш каламутними.

Я сама, коли замовляла пам'ятник, плиту та інші аксесуари на могилу, зупинилася на граніті. Він гарний, має різні колірні відтінки і довговічний. Можливо гранитные памятники є різні, але ось на могилі мого прадіда вже більше 40 років, а він практично як новий.

Помилка №4

Вона пов'язана з неправильним вибором портрета на пам'ятник. Іноді люди замовляють, наприклад, занадто великий портрет, який або з працею вписується в загальні габарити, або заважає розумно і красиво розмістити на тілі пам'ятника необхідні написи і символи. Іноді буває інша крайність: родичі хочуть мати на маленькому надгробку зображення в повний зріст. Але треба розуміти, що такий вибір підійде тільки для дуже великих пам'ятників, інакше особа на портреті вийде надто дрібною, а ось розчарування - великим.

Коли ви будете вибирати фото для портрета, постарайтеся, щоб воно не було груповим. Звичайно, сучасні комп'ютерні технології легко дозволять відокремити від групи потрібне зображення. Але уявіть тепер почуття тих знайомих покійного з фотографії, які зрозуміють, що саме вона використовувалася як прототип. Адже багато хто з нас забобонні, схильні до забобонів і навряд чи б хотіли такого відкриття. І ще одне. Щоб не помилитися у виборі, принесіть художнику кілька можливих фото, нехай він сам в процесі виготовлення портрета вибере відповідний.

Помилка №5

Багато хто здійснює її, орієнтуючись на покупку пам'ятника дешевше. Бажання заощадити цілком зрозуміло. Більшість з нас люди небагаті. Деякі недобросовісні ритуальні контори на цьому і грають. Вони продають дешеві пам'ятники з сурогатних матеріалів, видаючи штучний камінь за природний. І через невеликий час пам'ятник на могилі починає розсипатися. Це буває і накладно, і прикро.

Справжній граніт, мармур або інший камінь з каменоломні не дешевий. Звідси і порівняно висока ціна заготовки на по-справжньому довговічний надгробок. Так що економте з розумом: краще використовуйте пропоновані агентствами акції і знижки.

Ось такими вийшли мої спостереження і висновки щодо того, як НЕ потрібно вибирати пам'ятник на могилу і що враховувати, щоб уникнути помилок в цій складній справі і не додати собі неприємних розчарувань. Сподіваюся, мій досвід кому-небудь стане в нагоді!

16.03.2017


Переглядів: 12

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 878 від 20.09.2018p.
¤ 
Як зміцнити імунітет восени

Як зміцнити імунітет восени

Можна довго жалітись на погану погоду, холод та вічні застуди. А можна зміцнити власний імунітет і тоді осінь ...

¤ 
Про це говорять: Вєрка Сердючка виступила у Сочі

Про це говорять: Вєрка Сердючка виступила у Сочі

Днями, у російському Сочі відкрився фестиваль Нова хвиля 2018. На афтепаті заходу виступив український артист, ...

¤ 
На Здолбунівщині чоловік напав з ножем на односельця

На Здолбунівщині чоловік напав з ножем на односельця

Слідчі затримали 38-річного мешканця села Миротин в порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу У...

¤ 15 вересня – День фармацевта
Ростислав САБАДИШИН: «Професія фармацевта реклами не потребує»

Ростислав САБАДИШИН: «Професія фармацевта реклами не потребує»

Добрий роботодавець бачить випускника РДБМК людиною своєї команди – компетентною, надійною і відповідальною

В Україні фармацевтична галузь швидко розвивається, крокує вперед наука, перебудовується виробництво, якіст...

¤ 

На Рівненщині виплачуватимуть зекономлені взимку субсидії

Цьогоріч із заявами на монетизацію частини зекономлених газових субсидій вже звернулися понад 46 тисяч домог...

¤ 
Діагностувати інфаркт стає простіше

Діагностувати інфаркт стає простіше

Сучасні медичні практики дають змогу діагностувати інфаркт міокарда за лічені хвилини за допомогою спеціал...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Моє місто - найкраще [427] (521)
2. Секс із мусульманином [271] (502)
3. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (470)
4. Догляньте мене до смерті [278] (388)
5. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (355)
6. Якщо у сні приснився вуж [219] (319)
7. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (319)
8. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (319)
9. Розклад руху автобусів [253] (307)
10. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (292)
11. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (286)
12. Медичний коледж у Рівному став медичною академією [872] (283)
13. Як позбутися мушок у квартирі [875] (250)
14. Як правильно приймати вітаміни? [749] (243)
15. Ігор Мічуда: «Місту потрібні реформи» [875] (226)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Цікаві факти про Україну (84)
2. Широкоформатний друк на папері: які є можливості (74)
3. На сучасне свято потрібна тільки українська вишивка (72)
4. Не цурайся долі (69)
5. Чим загрожує недолікована застуда чи ГРВІ (68)
6. Китайський термометр (65)
7. Які радіатори краще для приватного будинку і квартири? (64)
8. На Рівненщині відбулось свято Спорту (64)
9. Як визначити, коли родимка стає небезпечною (62)
10. На Рівненщині шукають дітей, які не ходять до школи (61)
11. Олег ШАНДРУК: «На жаль, не змогли реалізувати свої моменти» (60)
12. Боксер Денис Беринчик розповів про смерть дитини (57)
13. Італійські канікули разом з чоловіком: як Бейонсе відзначила свій 37-й день народження (57)
14. Як легко усунути зубний наліт без відвідин стоматолога (53)
15. Ростислав САБАДИШИН: «Професія фармацевта реклами не потребує» (52)






 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс