Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №882 від 12.10.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Січень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
Лютий 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29


#Ракурс незвичайного

Годинники, які змінили все

Годинники, які змінили все

Як змінювалась індустрія наручних годинників протягом останніх ста років

Сьогодні годинник на зап’ясті – звична справа. Та ще 100 років тому носити його на руці для чоловіка вважалося моветоном і було виключно жіночою прерогативою: наручний годинник, або – як його тоді називали – браслет слугував прикрасою. Наприкінці XIX і на початку XX століття серед чоловіків  ходила приказка: «Я краще одягну спідницю, ніж буду носити наручний годинник».

Чоловіки змінили свою думку, коли почалася війна. У 1904 році один із піонерів авіації, бразильський льотчик Альберто Сантос-Дюмон сидів у паризькому ресторані разом із Луі Картьє та жалівся, що кишеньковий годинник заважає йому керувати літаком. Тоді на думку Картьє спала ідея: закріпити годинник на зап’ясті за допомогою ремінця. Швидке зростання популярності  наручних годинників допомогло британським військам в англо-бурській війні у Південній Африці. За допомогою зручних хронометрів вони набагато краще синхронізували свої дії. А вже за півстоліття, 1979 року, годинник Сантос-Дюмона було виставлено в Паризькому музеї мистецтв. У компанії Cartier не забули про ідейного натхненника та назвали на його честь колекцію годинників Santos de Cartier.

Альберто Сантос-Дюмон

Першою країною, де носити наручні годинники стало нормою серед мирного чоловічого населення, стала Великобританія. Переважно – завдяки спортивним захопленням жителів Туманного Альбіону. Для них наручний годинник був елементом причетності до занять бігом.

Однією з перших на ринок вийшла компанія Cartier. Та лідерство дуже швидко перехопив інший, не надто відомий гравець – Wilsdorf & Davis, Ltd. Сьогодні компанія називається Rolex. Ханс Вінсдорф, власник годинникарської мануфактури і засновник бренду, постійно покращував механізми власного виробництва. 1910 року Wilsdorf & Davis, Ltd першою проводила тестування власних виробів  на точність в обсерваторії Neuchatel у Швейцарії. І за кілька років, уже ставши Rolex, компанія отримала Свідоцтво точності класу «А». 1926 року Rolex презентували водонепроникну модель Oyster. Тодішній резонанс можна порівняти з тим, що відбувалося після виходу першого iPhone.

Сьогодні хорошим тоном вважається мати чотири наручні годинники: до костюму, спортивний, щоденний і ще один для спеціальних випадків. Останній – бажано всесвітньо відомого бренду, щоб справити враження на партнерів на ділових переговорах або одягнути на вечірку із суворим дрес-кодом.

Постійне зростання популярності годинників створило багатомільярдний ринок. За інформацією Official Swiss Chronometer Testing Institute, торік  загалом було продано 1,2 млрд пристроїв. Виробники розділили ринок ось як: непохитне лідерство за собою зберігає швейцарський конгломерат The Swatch Group, куди входять такі марки, як Breguet, Longines, Rado, Tissot та багато інших. Конгломерат охоплює 18,3% світового ринку, і за минулий рік торгові марки заробили понад $8 млрд. Друге місце посідає швейцарська холдингова компанія Richemont, що спеціалізується на виробництві предметів розкоші. До її складу входять такі годинникарські бренди, як A. Lange & S?hne, Vacheron Constantin та інші. Їхня частка – 15,7 % світового ринку. Трійку лідерів із результатом у 11,8% ринку замикає компанія Rolex, прибутки якої за 2014 рік склали $4,5 млрд. Середня вартість швейцарського годинника у 2014 році становила $739.

Forbes зібрав шість годинників, які за останні сто років найбільше вплинули на індустрію:

Rolex Submariner

Модель, що стала візитівкою Rolex, і до сьогодні вважається еталоном чоловічого наручного годинника. Вперше з’явилася на прилавках 1953 року. Широку популярність моделі принесла не лише революційна  можливість пірнати з годинником на 200 метрів під воду, а і те, що саме цей Rolex носив Шон Коннері, який виконував роль Джеймса Бонда. Годинник пережив безліч перевидань і майже не змінив дизайн. На сьогодні творіння Rolex не втратило актуальності, а лише перейшло у розряд  класики. Sub може похвалитися ще одним досягненням – цю модель підробляють найчастіше у світі.

Swatch

1983 року виробники швейцарських годинників переживали не найкращі часи: надто високі ціни погано впливали на обсяг продажів. За однією із версій, Swatch було створено на противагу азійським компаніям, які заполонили ринок дешевими кварцовими виробами. Swatch став новим словом в індустрії і повністю змінив її правила. Мала ціна, масштабне виробництво – так говорили про перші моделі. Крім того, годинники цієї марки почали виготовляти із дешевших матеріалів, які фарбували в яскраві кольори. Годинник і до сьогодні користується популярністю.

Hamilton Ventura

Компанія Hamilton, яка з 2004 року є частиною The Swatch Group, у 1958 році здійснила подвійну революцію. По-перше, вона запропонувала нове внутрішнє начиння. Модель  Ventura була електричною і зараз вважається предком усіх кварцових годинників. А по-друге, дизайнер Річард Арбібу створив екстравагантний футуристичний дизайн. Одним із найвідоміших прихильників моделі був Елвіс Преслі, з цим годинником він пройшов службу в армії та зіграв у фільмі «Голубі Гаваї».  Після цього модель отримала неформальну назву «Годинник Елвіса».

Seiko Astron

Модель Astron  від японської компанії Seiko 1969 року стала першим кварцовим годинником, запущеним у широкий продаж.  До цього технологія кварцу використовувалася лише у лабораторних умовах, тож годинник мав інноваційний науковий шарм. Комерційний успіх моделі був беззаперечним не лише в Японії, а і далеко за її межами. На сьогодні компанія охоплює 3,4% світового ринку.

Zenith El Primero

За час існування компанії Zenith більше двох тисяч разів називали найточнішим годинником у всій індустрії. Задля підтвердження цього статусу у 1969 році компанія випустила перший наручний хронограф El Primero. Навколо цієї моделі розгорівся великий скандал, адже того ж року свої хронографи випустили ще дві компанії. Втім, суперечки ні до чого не призвели. І Zenith успішно продовжує випускати нові найточніші у світі хронографи.

Casio G-Shock

1983 року компанія Casio змінила пріоритети у годинниковій індустрії. Відкинувши класику, японські інженери ніби надихнулись олімпійським гаслом: «Вище! Швидше! Сильніше!» та  створили годинник для найекстремальніших ситуацій. Ідея японських інженерів дуже сподобалася у США, де годинник став хітом продажів. На сьогодні модель і далі успішно продається, однак тепер лінія G-Shock розділена на декілька груп. Не без допомоги протиударних годинників 2014 року компанія Casio охоплювала 2,1% ринку.

Топ-п’ять найдорожчих годинників

Corum

Швейцарці із Corum розпочинають рейтинг. Компанія, яка заснована у 1955 році, створила жіночий годинник, вартістю майже у мільйон американських доларів. Більшість продукції від Corum випускається в обмеженій кількості. Це й не дивно, зважаючи на вартість. От і це диво на світі є лише у десяти екземплярах. Із жіночим аксесуаром можна зануритись на глибину у 100 метрів і він все одно працюватиме. Говорити про золото, сапфіри та діаманти навіть не доводиться. Ремінець зробили із крокодилячої шкіри.

Hublot

Компанія Hublot щороку виплачує “Манчестер Юнайтед” за спонсорським контрактом десь 6 мільйонів доларів, і це дріб’язок - якихось там 6 годинників «Big Bang Chronograph». Корпус “красеня” вкритий майже 500 діамантами. Усі вони чорні із абсолютно невидимим огранюванням. Виявити грань на конструкції із білого золота просто нереально - об’єм створюють лише відтінки та відблиски самих діамантів. В 2005 годинник визнали найкращим дизайнерським рішенням року.

Vacheron Constantin

На честь свого 250-річчя компанія Vacheron Constantin відзначилась годинником, вартістю у 1,5 мільйона доларів. У світі існує всього 7 шедеврів під назвою “Tour de l’Ile”. Механізм вважається одним із найскладніших в історії створення. Годинник складається майже із 850 деталей. На циферблаті можна побачити годину у двох часових поясах, дізнатись коли заходить сонце, вбудований астрономічний індикатор часу. Основний матеріал - рожеве золото у вісім карат.

Patek Philippe

А із годинників цієї компанії узагалі можна сформувати рейтинг. Швейцарський бренд Patek Philippe, заснований поляком та французом, просто не вміє робити дешевих годинників. Найдорожче творіння від Patek Philippe побачило світ в далекому 1932 році. На замовлення нью-йоркського банкіра Генрі Грейвза майстри працювали над годинником аж 5 років. На циферблаті помістили нічне небо, що має той же вигляд, що і з вікна сімейної резиденції Грейвза в Нью-Йорку. Корпус зробили із 18 каратного золота, а сам годинник складався із 900 деталей. В 1999 з аукціону диво купив невідомий за 11 млн доларів.

Chopard

У 2008 році на світ з’явився найбільш екстравагантний і найдорожчий годинник на планеті. Компанія Chopard випустила шедевр, вартістю у 25 мільйонів доларів. Таке дороге задоволення на руці складно носити - квітковий-годинник пронизаний діамантами загальною вагою в 201 карат. Окрім рожевих, синіх діамантів, на годинник приліпили 600 жовтих алмазів. Три основні дорогоцінні камінці мають форму серця - білого, червоного і блакитного.

12.10.2018


Переглядів: 200

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 900 від 16.02.2019p.
¤ Енергомодернізація
ПрАТ «ЕСКО-РІВНЕ»: Орієнтир – висока енергоефективність

ПрАТ «ЕСКО-РІВНЕ»: Орієнтир – висока енергоефективність

Досвід провідних країн Європейського Союзу свідчить про потенціал енергозбереження будівель від 40% до 70%

Питання енергоефективності та енергозбереження й досі не втрачає актуальності для України. За експертними оцінками, в державі бюджетні будівлі споживають теплової енергії від 130 до 250 кВт-год/кв.м, тоді як у країнах Європейського Союзу цей показник значно нижчий і становить від 50 до 80 кВт-год/кв.м. Причинами такого високого рівня споживання енергії в будівлях в Україні є як недоліки при їх проектуванні, так і фізичне їхнє старіння, а ще невміння економити....

¤ 
Фракція «БПП СОЛІДАРНІСТЬ» у Рівнераді публічно прозвітувала про діяльність за 2018 рік

Фракція «БПП СОЛІДАРНІСТЬ» у Рівнераді публічно прозвітувала про діяльність за 2018 рік

12 лютого в міському палаці культури «Текстильник» фракція «БПП СОЛІДАРНІСТЬ» у Рівненській міській раді вже традиційно і публічно відзвітувала про свою роботу перед жителями міста за минулий рік....

¤ 
Захистити від кору може лише вакцинація

Захистити від кору може лише вакцинація

Якою є ситуація із захворюваністю на кір в області, які заходи треба провести із первинної профілактики щодо протидії кору обговорили на нараді в облдержадміністрації....

¤ 
Контрнаступ на бідність

Контрнаступ на бідність

Не тільки курс на ЄС і НАТО, а й побудова українського добробуту - Петро Порошенко на Форумі “Відкритий діалог»

Контрнаступ на бідність Не тільки курс на ЄС і НАТО, а й побудова українського добробуту - Петро Порошенко на Форумі “Відкритий діалог”....

¤ 
60 спортсменів з інвалідністю Рівненщини та їхні тренери отримали відзнаки

60 спортсменів з інвалідністю Рівненщини та їхні тренери отримали відзнаки

Кращих з кращих 1 лютого нагородили під час щорічного заходу «Наша спортивна гордість» за підсумками 2018 року....

¤ 
200 каратистів змагалися на чемпіонаті у Рівному

200 каратистів змагалися на чемпіонаті у Рівному

Близько 200 учасників з’їхалося на відкритий чемпіонат Рівненської області з годзю-рю карате серед дітей, юнаків, юніорів та дорослих....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (3956)
2. Моє місто - найкраще [427] (3424)
3. Секс із мусульманином [271] (2868)
4. Рiвне-Ракурс Популярна громадсько-політична обласна газета. Тираж 16 000 екз. на тиждень Передплатний індекс 23429 [0] (2750)
5. Як правильно приймати вітаміни? [749] (2655)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (2574)
7. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (2490)
8. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (2434)
9. Догляньте мене до смерті [278] (2375)
10. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (2276)
11. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (1713)
12. Розклад руху автобусів [253] (1689)
13. Якщо у сні приснився вуж [219] (1687)
14. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (1566)
15. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (1562)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Нова вакцина від пневмонії запобіжить «здичавінню» мікробіоти (76)
2. Порошенко подкупил мэра Чернигова Атрошенко (71)
3. Як мати з донькою… (67)
4. Підставляла сніжинкам долоні (58)
5. Рівнянина затримали за розбій та погрозу насильством правоохоронцям (56)
6. Молодіжна рада Рівненщини запрацює у новому форматі (50)
7. Професійний 50-ти метровий басейн планують збудувати у Рівному (49)
8. Водій, якому стало погано за кермом загинув (49)
9. 93-річному сарненчанину вручили орден «За заслуги» ІІІ ступеня (48)
10. Контрнаступ на бідність (48)
11. Яценюк іде в прем’єри (47)
12. Крохмаль для шерсті собак, від подразнень та для чистки срібла (46)
13. 200 каратистів змагалися на чемпіонаті у Рівному (46)
14. У Рівному під колеса маршрутки потрапила жінка (46)
15. Фракція «БПП СОЛІДАРНІСТЬ» у Рівнераді публічно прозвітувала про діяльність за 2018 рік (45)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс