Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №891 від 19.12.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30


#Початкова освіта

Як не треба навчати математику в першому класі

Здавалося б, в епоху інформатизації, дистанційного навчання та восьмибітної філософії не до питань шкільної математики. Але, як з'ясовується, методика саме цього предмета досі як слід не розроблена. Звідки ж братися комп'ютерним геніям?..

Нещодавно на сторінках електронного журналу Pacific Standard Бетттіна Чанг опублікувала статтю з описом одного дослідження, присвяченого урокам математики. Так-так, не дивлячись на те, що в світі зараз йдуть запеклі суперечки про MOOC, інтенсивно розвивається Гейміфікація і інші види інтерактивного навчання, можна замовити плакат про математику, в реальному педагогічному середовищі вирішуються побутові питання методики.

Доцент Пенсільванського Університету Пол Морган, на чиє дослідження спирається Беттіна, зазначає, що методика викладання математики в початковій школі виявляється найбільш вразливою, адже до сих пір не з'ясовано питання, яка педагогічна технологія найбільш ефективна для навчання маленьких дітей.

Існує не так багато досліджень, присвячених математичним досягненням в початкових класах. Крім того, немає серйозних оцінок ефективності педагогічних технологій. Ще менше досліджень розглядає, як методи навчання можуть впливати на відстаючих від програми учнів.

Відсутність наукових робіт в цій галузі створює певні проблеми. Так, під час невеликого дослідження 2009 року Морган і його колеги виявили, що учні, у яких виникали труднощі з математикою в дитячому садку, продовжували демонструвати погані результати і в початковій школі. Інші дослідження показали, що в довгостроковій перспективі студенти, у яких були проблеми з математикою, пішли згодом на більш низькооплачувану роботу і мали більше шансів опинитися зовсім безробітними, не дивлячись на хороші оцінки з читання.

Пізніше дослідження Моргана, опубліковане нещодавно в виданні Educational Evaluation and Policy Analysis, показує, що вчителі математики, в чиїх класах багато відстаючих, намагаються використовувати різноманітні методичні прийоми. На жаль, ці методи або не мають ніякого позитивного впливу на успіхи учнів, або вони допомагають лише тим дытям, які і так добре розбираються в математиці, залишаючи далеко позаду слабких школярів.

Морган і його колеги проаналізували дані 1998-1999 рр., Щоб провести одне з найсерйозніших на сьогоднішній день досліджень в цій області. Національна репрезентативна вибірка включала 13 393 дітей, розділених на 3635 класи в 1338 школах. Вчителі заповнили анкети, в яких розповіли, як часто в своїй практиці вони використовували різні методи для навчання певним математичним навичкам.

Для більш точних результатів при аналізі даних бралися до уваги чинники, які враховували зміни в успішності, минулі досягнення (в даному випадку, позначки з математики, які були в садку), «соціально-економічний статус» і рівень освіти батьків.

В результаті дослідження вчені виділили чотири основні методи навчання. Найбільш традиційну технологію, в рамках якої вчителі спочатку показували, як вирішувати завдання, а потім просили учнів попрактикуватися самостійно, класифікували як «управлінську». З іншого боку дослідники виділили «особистісно-орієнтовану» модель, яка дозволяла учням, які працюють в групі, створювати власні математичні гіпотези і застосовувати їх до реального життя. У «маніпулятивно-калькулятівній» техніці діти працювали з фізичними об'єктами (M&M's, копійки, настінні плакати і т.д.), для вирішення математичних завдань і / або використовували калькулятори. Нарешті, в категорію «рух / музика» були включені методи, в яких учні самі переміщалися і використовували музичний супровід.

Результати показали, що під керівництвом викладача заняття проходили більш ефективно в плані підвищення академічної успішності учнів. У той же час особистісно-орієнтована техніка покращувала результати лише серед тих студентів, які і раніше не демонстрували труднощі у вивченні математики.

Самі тривожна група вчителів - ті, у яких були класи з переважною більшістю невстигаючих, вважали за краще використовувати калькулятор і музичний метод. Коли діти намагалися вирішити завдання або втрачали інтерес до навчання, вчителі починали використовувати фізичні об'єкти, музику або рух, щоб спробувати привернути увагу хлопців. Однак ці методи ніяк не вплинули на академічні успіхи.

Як припускає Морган, можливою причиною розбіжностей є те, що особистісно-орієнтоване навчання і інші альтернативні методи вимагають від учнів більшої пізнавальної активності. Ті, у кого вже є проблеми з математикою, просто відволікаються на обробку M & M's або пересування, упускаючи при цьому математичні поняття. На думку Моргана, ці результати могли б мати великі наслідки для освітньої політики США, що відстоюється адміністрацією Обами і прийнятою в 45 штатах. Адже загальноосвітні стандарти, які надають особливого значення використання різних підходів для вирішення проблем успішності, співвідносяться з категорією особистісно-орієнтованого методу, неефективність якого підтверджена дослідженнями Моргана:

Ми намагаємося допомогти дітям, наскільки можемо це зробити. Жодне дослідження не зовсім, кожне має свої обмеження. Але ми не хочемо, щоб рішення, прийняті за дітей, грунтувалися на небилицях. Ми повинні спробувати використовувати емпіричні дані і докази, перш ніж щось вирішувати.

Хтось міг би посперечатися з Полом Морганом. У століття ігрового навчання не всі підтримають ідею традиційної форми уроків. Хтось призведе в приклад бестселер Стівена Строгаца «Як отримати задоволення від Х» або додаток DragonBox Algebra як варіанти легкого і приємного вивчення математики. На що можна відповісти: тут немає ніякого протиріччя.

Хто сказав, що вчитель, який веде свій клас по темних коридорах пізнання, обов'язково повинен бути прісним сухарём? Все зовсім навпаки. Гарненько пошукавши в пам'яті, ви обов'язково знайдете спосіб хоча б одного шкільного вчителя, тієї самої Людмили Іванівни, суворі дисциплінарні вимоги якої перепліталися з дивовижними за своїм змістом уроками. Саме їй свого часу вдалося прищепити вам любов і повагу до Цариці всіх наук. Хоча, можливо, вона зустрілася вам не в початковій школі й вела НЕ математику, а хімію. Але це вже деталі, суть від яких не змінюється.

19.12.2018


Переглядів: 203

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 909 від 18.04.2019p.
¤ 
Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено

Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено

Без чого не можна уявити собі великодній стіл? Звичайно ж, без крашанок та писанок — символів зародження нового життя і традиційних подарунків на Пасху. Саме з них починається святкова трапеза, їх дарують близьким та рідним, йдучи у гості, роздають бідним і залишають у церкві. Та прикрасити великоднє застілля крашанками, пофарбованими в один колір, якось банально. Тому, пропонуємо вам найкращі ідеї, як із звичайного яйця зробити яскравий і смачний шедевр до Пасхи....

¤ 
Браво, федерація!

Браво, федерація!

РОФФ зробила все, щоб зірвати суперкубок, і звинуватити у всьому “ОДЕК”...

¤ 
ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб

ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб

Автопригоди за участі велосипедиста та мотоцикліста сталися у Рівному та Рокитнівському районі....

¤ Історія успіху
«Фірма Фармікс» тримає марку

«Фірма Фармікс» тримає марку

Ольга БАХАНОВА: «Пропонуємо понад 100 тисяч найменувань обладнання та витратних матеріалів від світових виробників»

Сучасну медицину неможливо уявити без лабораторної діагностики. Проведення оптимального комплексу лабораторних досліджень дозволяє виявити хворобу на початковій стадії, запобігти подальшому її розвитку, значно скоротити витрати і пацієнта, і держави на лікування важких ускладнень та хронічних форм хвороб. «Якщо хворі видужують, то їх зціленню радіють не тільки вони самі, їх близькі та лікарі, а й наш колектив», – зауважила директор і засновник ПП «Фірма Фармікс» Ольга БАХАНОВА (на фото)....

¤ 

На Рівненщині з’явився клас на колесах

У Привільненській ОТГ, що на Дубенщині, старий недієвий автобус переобладнали в яскравий навчальний клас. Це вдалось зробити в рамках реалізації проекту «Територія свободи» в рамках обласного конкурсу ідей молодіжних ініціатив....

¤ 
Олексій Муляренко: «Розвиток сільської медицини - пріоритетний напрямок нашої роботи»

Олексій Муляренко: «Розвиток сільської медицини - пріоритетний напрямок нашої роботи»

Нинішній рік на Рівненщині можна з повним правом назвати роком сільської медицини. За останні кілька десятиріч не проводились такі масштабні будівельні та ремонтні роботи у ФАПАх, амбулаторіях та інших закладах сільської медицини, як у 2019 році. Потрібно відмітити вміння влади області налагоджувати співпрацю з поважними міжнародними фінансовими організаціями. Цього в історії області не було ніколи. В якості прикладу такої плідної співпраці варто нагадати проект Світового банку «Поліпшення охорони здоров?я на службі у людей», в рамках якого проводяться роботи з оновлення та реконструкції 89 амбулаторій в різних районах області....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (7791)
2. Моє місто - найкраще [427] (4579)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (3831)
4. Секс із мусульманином [271] (3575)
5. Рiвне-Ракурс Популярна громадсько-політична обласна газета. Тираж 16 000 екз. на тиждень Передплатний індекс 23429 [0] (3514)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (3343)
7. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (3316)
8. Догляньте мене до смерті [278] (3176)
9. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (3137)
10. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (2861)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (2226)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2175)
13. Розклад руху автобусів [253] (2018)
14. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (1995)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (1980)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Японські інвестори зацікавлені у співпраці з Рівненщиною (64)
2. Понад 600 старшокласників опановують військове мистецтво (60)
3. Нічна погоня поблизу Рівного (58)
4. Розбірки в медичній галузі: (55)
5. *«Ми за Україну!». (51)
6. Браво, федерація! (51)
7. «Фірма Фармікс» тримає марку (50)
8. Тетяна Литвинова йде з СТБ (49)
9. Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено (49)
10. На Рівненщині затримали трьох «домушників» (48)
11. В Рівненському гарнізоні завершилось стажування курсантів (48)
12. *Дмитро Чекалкін: «Петро Порошенко зробив для України за п?ять років більше, ніж всі інші президенти за двадцять три роки» (48)
13. Таємниця (46)
14. На Рівненщині з’явився клас на колесах (46)
15. Бойова, але безгольова нічия у Калуші (45)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс