Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №937 від 31.10.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Червень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне

#Ракурс економiки

«МІСТІМ» гарантує довговічність, міцність та екологічність бетону

«МІСТІМ» гарантує довговічність, міцність та екологічність бетону

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Успішна співпраця з виробниками бетонних шпал – наша спільна відповідь на виклики часу»

Історії залізниць України та світу присвячені сотні книжок і статей. У багатьох з них розповідається про значення сталевих магістралей для соціально-економічного розвитку тих чи інших держав, про техніку – паровози, тепловози, електровози та вагони тощо. Та мало хто згадує про те, що в основі шляху навіть найсучаснішого поїзда лежать шпали – надійна гарантія безпеки, довговічності, швидкості.

В усі часи зміна вимог до перевезень була викликом і для виробників шпал, наголошує напередодні Дня залізничника в розмові з кореспондентом «Рівне-Ракурсу» кандидат технічних наук Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ, директор НВП «МІСТІМ» – відомого українського розробника і виробника хімічних добавок системи «КОМПЛЕКС», орієнтованих на підвищення довговічності, міцності та екологічності бетонних виробів, у тому числі і залізничних шпал.

Бетонна шпала за майже півстоліття повністю витіснила дерев’яну

— Сергію Михайловичу, на відміну від бетонних шпал більш високорозвинених країн – наприклад, Франції, Японії, де швидкості поїздів мінімум удвічі вище – українські шпали руйнуються у три-чотири рази швидше, ніж їхні. Чому?

— Не тільки тому, що вимоги до українських шпал відрізняються від світових стандартів, – тобто, у французьких та японських шпал міцність бетону на одну-дві марки вище, ніж в українських. Головна причина в тому, що в Україні довговічність і стійкість до динамічних навантажень залізничних шпал, як і дорожніх бетонів, досягається пасивними методами – за рахунок кращого використання ресурсу самого каменю. А світовий досвід переконує в необхідності масового виробництва та застосування не чисто цементних систем, а органо-мінеральних – тобто, вводити до складу бетону шпал полімери.

В цьому напрямі наше підприємство має серйозні напрацювання, на них уже звернули увагу українські та білоруські заводи-виробники шпал. Ми готові запропонувати їм захищені патентом хімічні добавки системи «КОМПЛЕКС», які допомагають впливати на якісні характеристики бетонної суміші. В результаті значно покращується якість бетону, знижується його водопроникність, морозостійкість збільшується порівняно із сучасними вимогами ГОСТу вдвічі. А це – суттєве підвищення довговічності шпал. Застосування унікальних добавок, розроб­лених фахівцями НВП «МІСТІМ», також дозволяє скоротити витрату пари при тепловологісній обробці, а значить, зменшити споживання енергоресурсів. В даний час продовжуємо випробування, в ході яких буде обрана найбільш ефективна для використовуваного кожним заводом складу компонентів добавка, яка допоможе значно збільшити морозостійкість продукції та знизити витрати цементу при виробництві шпал.

– Напевне, Ви погодитеся з тим, що заміна дерев’яних шпал бетонними – це не тільки новий рівень безпеки руху, а й турбота про довкілля?

— Бетонна шпала в усьому світі вважається одним із найдосконаліших продуктів для всіх ділянок магістралі та стрілочних переводів залізничних колій, які налічують безліч варіацій – залежно від специфічних параметрів окремих країн і вимог експлуатації. У значній частині світу бетонна шпала з моменту свого розвитку – майже півстоліття тому – практично повністю витіснила дерев’яну шпалу, виробництво якої потребувало високо­якісної сировини. «Укр­залізниця» активно включилась у цей процес на початку 90-х років. Заміна дерев’яних шпал, що служать всього 15-30 років, на бетонні, довговічність яких – залежно від розмірів, типу й експлуатаційного навантаження – сягає 30-60 років, також сприяє збереженню українських лісів, які так безжалісно вирубували (на 1 км колії – 2 га сортової деревини), та має велике екологічне значення завдяки відсутності екологічно шкідливої хімічної обробки, якій піддавались дерев’яні шпали.

Будівництво залізниць – ринок з найбільш динамічним зростанням

— Що мотивує НВП «МІСТІМ» до активної співпраці з виробниками залізничних шпал?

— Створення та розширення будівництва залізничної інфраструктури нині відноситься, мабуть, до ринків із найбільш динамічним зростанням та дуже привабливими можливостями розвитку. «Укрзалізниця» посилює вимоги до шпал, відповідно до умов експлуатації та з урахуванням економічної ефективності. Ця тема, як і будь-яка проблема, пов’язана з підвищенням якості залізобетонних виробів, нам дуже близька. Нині НВП «МІСТІМ» веде інтенсивні переговори з виробниками про впровадження у виробництво сучасних технологій виготовлення шпал, якими передбачено використання унікальних добавок системи «КОМПЛЕКС». Випуск шпал із високими показниками довговічності, морозо-, атмосферо- та зносостійкості, водонепроникності, корозійної стійкості цементного каменю стає можливим завдяки застосуванню в інноваційному продукті НВП «МІСТІМ» спеціальних гідрофобних полімерів, які принципово змінюють характер роботи бетону під впливом агресивного середовища.

— Про їхні достоїнства, будь ласка, детальніше…

— Гідрофобний полімер, по-перше, блокує блукаючі електричні струми, що відгалузилися від колії у ґрунт; по-друге, зменшує вплив на залізобетонну конструкцію шпали різних агресивних хімічних середовищ; по-третє, забезпечує об’ємне армування гідроізоляційного шару і підвищує міцність бетонного виробу. Рецептури бетонних сумішей, створені талановитими технологами нашого підприємства та багаторазово перевірені у виробничих умовах, дозволяють виробляти високоміцні та морозостійкі марки, здатні витримувати великовагові поїзди з навантаженням до 30 і більше тонн на вісь, а також збільшити термін експлуатації шляхів на високошвидкісних магістралях. Шпали з попередньо напруженого залізобетону, виготовлені із застосуванням гідрофобних полімерів НВП «МІСТІМ», – надійна основа для безпеки, довговічності та швидкості.

Велике майбутнє бетонної шпали: у кожної буде свій електронний паспорт

— Яким Ви бачите майбутнє бетонних шпал?

— У бетонної шпали велике майбутнє – вона унікальна завдяки своїй хорошій геометрії, високій стабільності технічного стану колії та тривалому терміну служби. Класична баластна верхня побудова колії із її підтверд­женими практикою перевагами надовго залишиться найбільш поширеною основою для традиційних сфер застосування в залізничному транспорті середніх швидкостей та навантажень. Незабаром готову продукцію будуть маркувати радіочіпами. Таким чином, у кожної шпали буде свій електронний паспорт, що дозволить відстежувати властивості матеріалу і кріплень у процесі експлуатації. Весь життєвий цикл продукції буде як на долоні.

Додатково обговорюється версія перетворення залізниці в сонячну електростанцію. Цього можна досягти шляхом впровадження в покриття шпал фотогальванічних елементів з діапазоном потужності від 35 до 45 мегават на рік. Такі нововведення дозволять взаємодіяти сонячним панелям з мережею поїздів, світлофорами, стрілочними переводами колій, станціями, а також генерувати електроенергію та відправляти її в мережу. Згідно з попередніми даними, 1 км шпал із вбудованими сонячними панелями забезпечить потребу в електроенергії майже 10 домогосподарств в рік.

На завершення щиро вітаю з професійним святом – Днем залізничника – всіх працівників залізничної галузі, всіх, хто забезпечує її чітку та безперебійну роботу. Спільні цілі дозволяють нам разом досягати високих результатів, а професіоналізм – ставити перед собою ще більш сміливі завдання. Ефективна співпраця НВП «МІСТІМ» з виробниками бетонних шпал – наша спільна відповідь на виклики часу. Міцного всім здоров’я, оптимізму, нових здобутків, успішної реалізації планів та ідей на благо України!

Спілкувався Олесь ДУБОВИК

Компанія НВП «МІСТІМ»

м. Рівне, вул. Курчатова, 18-і, 33018; тел.: (0362) 63-66-14, моб. (050) 339-24-20; nvpmistim@gmail.com; www.mistim.com.ua

31.10.2019


Переглядів: 29

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 966 від 28.05.2020p.
¤ 
Абрикосові кісточки – це безцінний скарб

Абрикосові кісточки – це безцінний скарб

Солодкі, пахучі плоди, якими всi ми любимо ласувати, не просто смачнi. Вони надзвичайно корисні, причому – до самої кісточки. В ароматних зернятах є речовина, яка здатна і кашель вилікувати, і дepматит. Саме абрикосову олію колись оцінювали за вагою золота....

¤ 
Зіткнення легковика та тролейбуса: є травмовані

Зіткнення легковика та тролейбуса: є травмовані

Дорожньо-транспортна пригода сталася 24 травня близько 14 години на перехресті вулиць Соборна-Корольова обласного центру....

¤ 

Побив до смерті свого роботодавця

Судове засідання щодо обрання запобіжного заходу 37-річному жителю села Морочне Зарічненського району, який до смерті побив свого роботодавця, відбулося 25 травня....

¤ 
На Здолбунівщині малолітні познущались над могилою

На Здолбунівщині малолітні познущались над могилою

Повідомлення, що на кладовищі у селі Здовбиця невідомі осквернили могили, до поліції надійшло 25 травня о 10-тій годині....

¤ 
Все про індексацію пенсій у 2020-му

Все про індексацію пенсій у 2020-му

У березні Президент Володимир Зеленський пообіцяв індексацію пенсій для літніх людей. На початок травня уряд перерахував виплати для майже 10 мільйонів пенсіонерів, і більше ніж 8 мільйонів – отримали надбавки. Наскільки зросли пенсії та хто отримав доплати, дізнався Центр громадського моніторингу та контролю....

¤ 
Недофінансування закладів медицини Рівненщини цьогоріч становить 540 млн.грн.

Недофінансування закладів медицини Рівненщини цьогоріч становить 540 млн.грн.

Питання фінансової підтримки низки комунальних підприємств та закладів охорони здоров’я Рівненської області розглянули депутати постійної комісії обласної ради з питань будівництва та розвитку інфраструктури на своєму засіданні за участю першого заступника голови ради Сергія Свисталюка. Відповідну обласну програму заплановано винести на розгляд найближчої сесії, яка має відбутися 5 червня....





Найпопулярніші статті:

• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (694)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (691)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (688)
• Бюджет і ми… [965] (688)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (687)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (680)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (678)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (669)
• Живи до ста! [965] (638)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (569)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (536)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (530)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (525)
• Пиріг з зеленою цибулею [964] (520)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (518)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (508)
• Гостра бюджетна пандемія… [964] (502)
• 5 хитрощів, як правильно використовувати фольгу [964] (499)

ТОП-15 свіжого номера:

• Дичавіємо… (110)
• Зіткнення легковика та тролейбуса: є травмовані (108)
• Недофінансування закладів медицини Рівненщини цьогоріч становить 540 млн.грн. (107)
• Абрикосові кісточки – це безцінний скарб (107)
• Побив до смерті свого роботодавця (106)
• Все про індексацію пенсій у 2020-му (106)
• На Здолбунівщині малолітні познущались над могилою (103)
• На Острожчині в ДТП травмувалося двоє осіб (96)
• Деменція не приходить раптово (85)
• «Золото Діви Марії» (83)
• Ванночки для ніг з м’ятою і льоном (81)
• Дмитро Комаров розкрив кількість вишиванок, які подарував жителям екзотичних країн (80)
• Сергій Притула зізнався, що орден, яким нагородив Зеленський, йому так і не вручили (79)
• Сильвестр Сталлоне терміново продає свій особняк (79)
• Як отримати гарний врожай солодкого перцю (74)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс