Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №948 від 23.01.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"





  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Квітень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Новини Рівне

#web-технології

Крауд-маркетинг: що працюють кейси та перспективи методу

Будь-якому починаючому веб-майстру потрібно просування створених ним проектів. Розкрутка і промотування сайта / блогу вимагає доступ ресурсу до якомога більшій кількості пошукових систем і як наслідок цього вихід ресурсу на вищу рядки в цих системах.

Крауд-маркетинг: що працюють кейси та перспективи методу

Ось seoquick крауд-маркетинг бере на себе турботу щодо виведення замовленого сайту в пошукових системах. Веб-майстер замовив послугу на розміщення крауд-посилань на будь-яких форумах свого сайту отримає необмежений потік відвідування на свій ресурс.

Комплексне просування: яку роль в ньому грає крауд-маркетинг?

Підняти сайт з нуля або з глибин пошукової видачі - поширена на сьогодні послуга. Для її реалізації використовується крауд-маркетинг, хоча не завжди фахівці вибирають саме цей термін. Перевага може віддаватися просуванню за допомогою соціальних сигналів, написання прес-релізів або висловом експертної думки на професійних майданчиках.

Але все перераховане - це елементи крауд-маркетингу. Адже сам процес здійснюється приблизно за такою схемою:

пошук сайту-донора, де можна зав'язати дискусію на тему, що цікавить;

додавання коментаря або навіть теми для обговорення за умови посилання на потрібний інтернет-портал.

Суть подібної роботи зводиться до ініціювання активного обговорення, який спонукає клікнути по посиланню. Подібне «сарафанне радіо» набагато простіше включається за кордоном. У Рунеті склалося специфічне ставлення до всіляких посиланнях. Користувач із задоволенням перейде по ній, якщо цілеспрямовано шукав інформацію (наприклад, завантажити файл). Однак навіть тут довіру проявляється далеко не до всього софту, пропонованого інтернетом.

Тому дискусію варто заводити на дійсно делікатні теми, якщо справа стосується будівництва, медичних послуг. Трохи інакше треба діяти, коли у вас інтернет-магазин одягу або взуття.

У будь-якому випадку, часи, коли посилання додається тільки заради неї самої, давно пройшли. В рамках обговорення можна використовувати унікальні запити користувачів, назва продукту, що просувається бренду, інше.

Чи працює крауд-маркетинг в пошукових системах

Коли сайт тільки створюється або у нього «негативний» багаж відгуків, він позбавлений довіри Google або Яндекс. Причому в другому випадку, ситуація іноді виявляється настільки критичною, що доводиться створювати новий проект. Довіра пошукових систем заслуховується за умови, що сайт поступово досягає наступного:

привертає увагу користувачів;

покращує репутацію, імідж;

накопичує кількість посилань;

частіше згадується на сторонніх сайтах, в соціальних мережах;

пропонує клієнтам зручний для взаємодії портал.

Частина з усього перерахованого досягається завдяки крауд-маркетингу, в тому числі. У порівнянні з 2015, підвищилася значимість соціальних сигналів. Робота з ними те саме крауд-маркетингу. Використання цих технологій виявляється вплив на PR сайту, його значимість для пошукових систем.

Але передує всьому серйозна SEO робота по створенню і розвитку інтернет-порталу, який відповідає вимоги Яндекс і Google. Без цього будь-які спроби запустити «сарафанне радіо» будуть дратувати користувачів і приводити до зниження в рейтингах.

Крауд-маркетинг: легко чи складно?

З боку все здається простим. Запросити або вдати експертом в потрібній області. Роздавати поради і заробляти авторитет. Але на ділі, все виявляється не так просто. Вартість послуг справжнього експерта може перевищувати бюджет проекту. Альтернативно, знаходять модератора або копірайтера. Але для окремих ніш втрачається сенс такого пошуку.

Якщо продаєте освітлювальні прилади для промисловості, виникнуть труднощі з пошуком відповідного майданчика. Навіть бажаючі купити обладнання навряд чи стануть робити це через форуми. Їм простіше скласти ділову пропозицію відповідним компаніям і вибирати потім з них. Іноді оферти обганяють попит і це теж спосіб купити світильники. Але заробити авторитет, запросивши фахівця з постінгу, досить непросто. Для цієї ніші більш актуальний «партизанський маркетинг» офлайн зі сміливими акціями і демонстраціями обладнання на практиці.

Для отримання ефективного результату краще запросити окремого співробітника, який володіє професійними якостями в маркетингу і за обраною спеціальністю. Але навіть в такому випадку, спочатку варто переконатися, що інші методи просування гірше. Ефективність крауд-маркетингу добре проглядається на прикладі приватного косметологічного салону, що працює регіонально і не має планів розвиватися в великий бренд з мережею точок по усій країні.

Результат планується за допомогою проведення маркетингового дослідження з конкретної тематики і відібраним майданчикам для розміщення постів:

Опрацьовують механізм взаємодії з цільовою аудиторією по складній тематиці (хто пише, відповідає, як реагувати на «+» / «-» висловлювання).

Відстежують згадки про компанію в інтернеті: позитивні, негативні, нейтральні.

Визначають стандарти відповідних сайтів, форумів.

Знаходять майданчики, відповідні сформульованим вимогам.

Створюють, заповнюють і прокачують акаунти (зазвичай не менше 3-6).

Замовляють або здійснюють самі моніторинг сегмента: нові тематики, статті, коментарі.

Порівнюють ефективність посилань з обраних порталів.

Сіють список відповідних сайтів, залишаючи кращі.

Список справ виглядає значним. Робота по ньому може вестися місяць і більше. Значить, хоча б на мінімальний термін потрібно людина, яка буде займатися тільки цією тематикою.

23.01.2020


Переглядів: 217

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 958 від 04.04.2020p.
¤ 
Поліцейські викрили крадіїв деревини

Поліцейські викрили крадіїв деревини

Дві крадіжки соснових колод із території Корецького лісництва виявили поліцейські Корецького відділення поліції....

¤ 
Роботи рівненських митців купують за кордон

Роботи рівненських митців купують за кордон

В наш час як ніколи хочеться чогось сонячного, яскравого та позитивного. Вміння знайти це у повсякденному житті і відрізняє по-справжньому творчих людей. Саме з таким митцем і звела мене доля цього року. Скажу відверто – це було дуже раптово – стрімко, райдужно і назавжди. Так я познайомилася з картинами відомої на Рівненщині художниці Оксани Міхеєвої....

¤ 
«Рівнегаз» придбав для Рівненської ЦМЛ необхідні побутові засоби

«Рівнегаз» придбав для Рівненської ЦМЛ необхідні побутові засоби

До інфекційного відділення Рівненської ЦМЛ завезли побутові товари та засоби гігієни, необхідні у повсякденній роботі медиків. Зокрема, це пральний порошок, паперові рушники, серветки, мило, лампочки, відра, швабри – придбані за кошти АТ «Рівнегаз». Завідуюча інфекційного відділення для дорослих Рівненської ЦМЛ Галина Максимчук висловила подяку за підтримку та оперативність у наданні допомоги....

¤ 
Лікар-полярник із Рівного у складі експедиції дістався Чилі

Лікар-полярник із Рівного у складі експедиції дістався Чилі

Лікар 25-ї Української Антарктичної Експедиції, анестезіолог з Рівного Ігор Дейнека 30 березня у складі делегації дістався берегів Чилі....

¤ 
Хвороби – це відбиток думок: психосоматика в дії

Хвороби – це відбиток думок: психосоматика в дії

Мудрі люди кажуть, що хвороби – це відбиття думок. Вчені підтверджують слова мудреців і стверджують, що наші хвороби – це психосоматика в дії. Якщо вас підводить здоров’я – треба шукати проблему в голові. У нашому організмі все пов’язано. Всі знають, що будь-які наші фізичні та фізіологічні дії результат складних нервових і хімічних процесів. Порушення будь-якої ланки в «ланцюжку» веде до захворювань....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (3036)
2. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (2368)
3. Як позбутися шпори на п’яті [850] (1922)
4. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (1507)
5. Лікування содою має свої особливості [858] (1466)
6. Melanotan 2 поможет восстановить мужскую силу [782] (1361)
7. Обманливі вихиляси стегнами [384] (1258)
8. Усюди коти й грибки [369] (1237)
9. 8-10 червня у Радивилові відбудеться Всеукраїнський фестиваль-конкурс козацької пісні “Встань, козацька славо! Засвіти знамена!” [295] (1182)
10. Як правильно приймати вітаміни? [749] (1175)
11. МФК “КАРДИНАЛ-РІВНЕ” - У ФІНАЛІ [613] (1157)
12. Як модернізувати «Рівнеоблводоканал»? [774] (1143)
13. Колоновидні яблуні. [777] (1143)
14. “Ремб” робить усе, як треба, і навіть краще! [337] (1100)
15. Вертикальна трансмісія [427] (1096)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Післязавтра (121)
2. Мазь від артрозу (120)
3. Ромашки (113)
4. Два місяці у СІЗО за крадіжку (110)
5. Дуже ніжні котлетки (108)
6. І вже повік були разом… (105)
7. Як діє «оцтова терапія» на волосся (97)
8. Таке знайоме какао (95)
9. Реформа шкільного харчування. (93)
10. Краще за ботокс тільки крохмаль (92)
11. Доступные игровые автоматы на деньги и бесплатные демо-слоты клуба MonoSlot (78)
12. Як відновити шкіру рук в домашніх умовах: прості правила (68)
13. Самостійна продвижение сайту: безкоштовне seo від а до я (66)
14. Прощавай коронавірус: князь Монако Альберт II вилікувався (66)
15. Дорожники області дезінфікують зупинки вздовж міжнародних трас (66)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс