Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №963 від 08.05.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс економiки

Як CRM-система допомагає утримувати клієнтів через месенджери

Як CRM-система допомагає утримувати клієнтів через месенджери

Якщо ви отримуєте заявки клієнтів через соцмережі і месенджери, то знаєте, як складно оперативно реагувати на кожен запит. Але ж без відповіді повідомлення може коштувати вам прибутковою угоди. Щоб не упустити жодної заявки, вчасно нагадувати про себе клієнтам і швидше проводити їх по воронці продажів, підприємці впроваджують CRM-системи. Як це працює? Розберемо на прикладах.

Як CRM допомагає утримувати клієнтів

CRM-система - це програма для управління відносинами з клієнтами. Вона допомагає вести облік операцій і клієнтів, а також вибудовувати з ними довгострокові відносини. Відносини неможливі без зв'язку, тому CRM-системи інтегрують з усіма можливими каналами комунікації і через них спілкуються з покупцями:

  • IP-телефонія;
  • sms-розсилки;

  • електронна пошта;

  • і звичайно, соцмережі і месенджери.

Якщо ви читаєте цей текст, то напевно працюєте з клієнтами через ВКонтакте, Інстаграм або Viber, а значить, вам доводиться постійно перевіряти нові повідомлення, вручну набирати на телефоні відповіді і дублювати інформацію про замовлення в вашу систему обліку - будь то зошит або Excel-таблиця. Точно потрібно оглянути crm рейтинг і обрати вірний сервіс.

Коли CRM-система інтегрована з соцмережами і мессенджерами, цей процес стає простіше і забирає менше часу:

Повідомлення клієнтів з будь-яких сервісів приходять в чат CRM-системи, і ви можете спілкуватися з усіма через одне вікно, не перемикаючись між програмами. Ви набираєте відповіді клієнтам з клавіатури комп'ютера, можете легко скопіювати потрібний текст і шаблони відповідей.

Вам не потрібно заходити з телефону в різні сервіси та оновлювати чати - все нові повідомлення з'являться прямо в CRM. Ви миттєво отримаєте повідомлення, зможете швидко обробити заявку, і клієнт не встигне піти до конкурентів.

Як тільки клієнт написав вам, ви можете прямо з чату CRM-системи в один клік додати його в базу контактів, відкрити по ньому угоду або запланувати завдання: наприклад, передзвонити через півгодини. Все листування та замовлення клієнта будуть зафіксовані в одному місці, і ви ніколи не втратите дані.

Незважаючи на те, що спілкуватися з клієнтами можна через безліч каналів, для деяких завдань саме соцмережі і месенджери виявляються найбільш ефективні.

Наприклад, компанія COMFY вирішила використовувати для повернення минулих клієнтів не тільки SMS, але і Viber. Повідомлення відправлялися тим, хто поклав товари в кошик і пішов з сайту, не сплативши покупки. В результаті розсилки відсоток переглядів повідомлень в Viber виявився на 30% вище, ніж SMS. Компанії вдалося повернути багатьох клієнтів і підняти продажі для «кинутою кошика» на 10%.

Насправді месенджери незамінні практично на кожному етапі воронки продажів. Далі ми розповімо про 4 варіантах використання месенджерів в зв'язці з CRM-системою на прикладі програми SalesapCRM. Вона інтегрується з усіма популярними сервісами спілкування через платформу Chat2Desk - так, щоб ви могли миттєво обробляти запити клієнтів і не втрачати жодної заявки.

При захопленні заявок

Дослідження компанії LiveTex показало, що тільки 20% російських компаній відповідають в соцмережах протягом 60 секунд (стандартна швидкість відповіді, прийнята в контакт-центрах). Решта 80% пишуть протягом 5-6 годин, через день, або взагалі ігнорують клієнтів. Ситуація з мессенджерами трохи краще: відповідь приходить через 1-2 хвилини, і лише одиниці мовчать більше 20 хвилин.

А клієнт не чекає так довго. Якщо він не отримає зворотний зв'язок відразу, то піде до конкурента, який швидше відповість. Зволікання відбувається в основному через те, що менеджери з-за багатозадачності не встигають вчасно перевіряти свіжі заявки в соцмережах. При інтеграції CRM-системи з мессенджерами повідомлення з різних акаунтів компанії приходять в програму, і менеджер не може залишити звернення без відповіді.

Чим це вигідно:

менеджер не перевіряє кожен додаток окремо і відповідає клієнтові прямо з CRM-системи з комп'ютера, а клієнт отримує його повідомлення в тому ж каналі, в якому він написав спочатку;

можна прямо з чату зберегти клієнта як контакт і відкрити по ньому заявку, угоду або завдання.

Так в CRM-системі SalesapCRM виглядає чат з клієнтами, які пишуть в месенджерах. Зліва - меню каналів для зв'язку, далі список відкритих діалогів, а в правій частині екрана чат з конкретним клієнтом і коротка інформація про клієнта з кнопками активності: можна відразу відкрити угоду або поставити завдання (наприклад, зателефонувати через 2 дня).

При затримці платежу

Щоб клієнти не тягнули з переказом грошей, їм потрібно нагадувати про оплату. Але коли у компанії 50, 100 і більше контрагентів з різними термінами оплати, встежити за кожним неможливо. Краще поставити автоматичний сценарій в CRM-системі.

Наприклад, ви створюєте в CRM-системі поле «Дата платежу», куди потім будете вписувати дедлайн з оплати клієнта. Потім налаштовуєте систему таким чином, щоб за 1 день до настання зазначеної дати CRM автоматично ставила менеджеру завдання зв'язатися з клієнтом і нагадати про платіж.

Менеджер тут же напише йому в месенджер прямо з системи. Таким чином компанія може підштовхувати «підвішеному» клієнтів до завершення угод, повертати покупців і утримувати продажу на стабільному рівні.

При бездіяльності клієнта в середині угоди

Буває, менеджер відправляє клієнту на e-mail комерційну пропозицію або договір, а той довго не відповідає. Причин може бути багато: він порівнює вас з іншими фірмами, забув відповісти або взагалі не перевірив пошту. У результаті операція зависає, і в потоці інших продажів можна легко про неї забути. А коли спохватишся, може бути вже пізно: клієнт передумав або купив в іншому місці.

Щоб уникнути таких ситуацій і вчасно отримувати зворотний зв'язок від клієнтів, можна налаштувати автоматичний сценарій в CRM-системі.

Наприклад, коли угода переходить на етап «Комерційна пропозиція», система автоматично создаетзадачу менеджеру «Зв'язатися з клієнтом і дізнатися рішення» з дедлайном в 2 дня. В результаті CRM відстежить момент, коли угода перейде на цей етап (тобто коли співробітник відправить клієнту КП), і через 2 дня нагадає зв'язатися з клієнтом для обговорення пропозиції.

Так в CRM-системі SalesapCRM виглядає дошка завдань.

Менеджер отримає повідомлення і відразу напише клієнту, наприклад, в Viber.

На відміну від e-mail, коли потрібно зайти в ящик і впорядкувати спам від листів реальних людей, в месенджерах все набагато простіше. По-перше, смартфон завжди під рукою, і повідомлення прочитуються майже миттєво. По-друге, люди набагато лояльніше і доверительнее відносяться до мессенджерам (в порівнянні з поштою), так як там проходять їхні особисті комунікації.

При поверненні клієнта на повторну операцію

Припустимо, ви вже закрили з клієнтом одну угоду, і він залишився задоволений. Можливо, він до вас повернеться, коли у нього з'явиться необхідність. Але скільки чекати цього моменту? Є спосіб спровокувати його на повторну покупку - запропонувати йому потрібний продукт в потрібний час.

Наприклад, при первинному огляді в стоматологічній клініці лікар знайшов хворий зуб і зубний камінь. Він запропонував клієнтові пролікувати зуб прямо зараз, а зубний камінь видалити через місяць, коли все заживе. Лікар ставить в CRM-системі нагадування: зв'язатися з клієнтом і запросити на чистку через місяць. У призначений день лікаря прийде повідомлення, і він відразу напише клієнту, наприклад, в WhatsApp.

08.05.2020


Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1166 від 24.04.2024p.
¤ 
Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Цей первинний матеріал використовуватимуть для лікування травм спинного мозку. Про це на своєму Telegram повідомив голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш....

¤ 
У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

П’ять громад Рівненської області візьмуть участь у загальнонаціональному проєкті ЮНІСЕФ «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату». Це Гощанська, Рівненська, Костопільська, Радивилівська та Вараська....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21226)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17360)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14587)
• Допомога під час карантину [967] (14507)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14341)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14159)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14033)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14005)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13999)
• Живи до ста! [965] (13976)
• Бюджет і ми… [965] (13916)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13912)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13783)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13686)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13686)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13630)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13247)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13219)

ТОП-15 свіжого номера:

• Збільшено грант для Рівного від корпорації НЕФКО (451)
• Як шкіра може розповісти вам про здоров’я серця? (61)
• Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані (61)
• Три простих напої для профілактики тромбозу (59)
• Чому темніє в очах, коли ви встаєте з ліжка? (59)
• Зіткнення автомобіля з велосипедом (59)
• У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей (59)
• Прості способи знизити кров’яний тиск (58)
• Переходив дорогу і потрапив під авто (56)
• У Березному в ДТП постраждав неповнолітній пішохід (54)
• У трьох закладах Рівненщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті (53)
• Постачали наркотики до колонії (53)
• П’яний водій збив пішохода (53)
• Переправляв за кордон чоловіків з «інвалідністю» (53)
• У Вараському районі загинув мотоцикліст (51)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"