Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №216 від 01.12.2005p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Актуально

Непрацюючі ліфти, «піратські» диски, неякісні одяг та взуття

- прерогатива управління у справах захисту прав споживачів

У неділю після обіду зателефонувала сусідка Люба з відчайдушним: «Допоможи!» Виявляється, в неї в квартирі вже тиждень - наче стихійне лихо. Не може жінка ні їсти, ні спати: з незрозумілих причин водопровідні труби, які мали б сумлінно забезпечувати її гарячою та холодною водою, несамовито гудуть. Дійшло до того, що Люба втекла з дому - вирішила ночувати у знайомих. А коли після вимушеного гостювання повернулася в квартиру, мало не заридала: труби й далі потужно гуділи, наче знущаючись над нею, бідолашною…

- Я вже й у жек ходила, і у міськвиконком телефонувала, і в котельню до майстрів зверталася. Але ніхто на цей жах не зважає. Ще й насміхаються наді мною. Що робити, куди ще скаржитися?

Ситуація, в якій опинилася читачка «РР», при всій своїй абсурдності, є досить типовою. Доволі часто ми, споживачі, опиняємося беззахисними перед обставинами, пояснення яким одне: порушення наших прав як споживачів.

Отже, куди звертатися, якщо базарні махінатори всучили вам гнилі апельсини або під час поїздки на дачу вас образив водій маршрутки? Знайти відповіді на ці запитання спробував кореспондент «РР», завітавши до установи, котра, власне, і покликана захищати наші споживацькі права.

- Такі шанси у вас є, - стверджує начальник управління у справах захисту прав споживачів Євгенія Мосіюк (на фото). - Адже на сторожі інтересів громадян стоїть чинне українське законодавство. А наша установа якраз і покликана слідкувати, щоб його не порушували. Постраждалому споживачеві слід негайно звернутися до нас в управління з письмовою заявою, в якій викласти суть скарги. Бажано запастися письмовими документами, що підтверджують факт покупки товару, свідченнями очевидців і т.п. А наші фахівці - всі юристи високої кваліфікації - вже поставлять крапки над «і».

- З якими скаргами в управління найчастіше звертаються люди?

- Звернення громадян, як правило, носять сезонний характер. Наприклад, якщо влітку доводиться боротися з «порожніми» обіцянками туристичних агентств та низькою якістю ковбасних і кондитерських виробів, то взимку «своє беруть» прориви теплотрас, несистематична подача тепла та махінації з мобільними телефонами. Щоправда, є скарги, котрим сезонність не притаманна: непрацюючі ліфти, бракована побутова техніка, взуття без сертифікату якості, низький рівень медичних послуг, продукти харчування з простроченим терміном придатності…

За словами пані Мосіюк, майже половина всіх звернень стосується неякісних житлово-комунальних, побутових послуг і зв'язку. Не можна знехтувати й скаргами на зупинені ліфти. Між іншим, нещодавно було зафіксовано своєрідний рекорд: в одній з багатоповерхівок Квасилова ліфт не працював цілих чотири роки.

На превеликий жаль, подібні перевірки не завжди відновлюють справедливість. У цьому випадку керівники Квасилівського КП «Житловик-1», на балансі якого до квітня 2001 року перебувало 26 ліфтів, лише розвели руками. Адже обслуговування вертикального транспорту було припинено через заборгованість споживачів перед ВАТ «Рівнеліфт» у сумі 23 тисячі гривень. Розрахуватися повністю з ліфтовиками підприємство спромоглося лише в червні 2004 року. А тим часом, за період простою кабін вертикального транспорту було викрадено запчастин на суму понад 65 тисяч гривень.

За інформацією, наданою керівником КП «Житловик-1», для відновлення роботи ліфтового господарства необхідно придбати та змонтувати відсутню раніше систему диспетчеризації (50-60 тисяч гривень), придбати та змонтувати зникле обладнання (140-170 тисяч гривень). У вересні 2005 року обласне управління житлово-комунального господарства апелювало до облдержадміністрації про виділення, в рамках урядової програми, 150 тисяч гривень на відновлення роботи ліфтів у селищі Квасилів.

01.12.2005Олександр ДЖИГИРЕЙ


Переглядів: 942

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21169)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17326)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14555)
• Допомога під час карантину [967] (14477)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14313)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14126)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (13999)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13973)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13962)
• Живи до ста! [965] (13948)
• Бюджет і ми… [965] (13884)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13878)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13751)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13660)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13655)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13600)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13213)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13185)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (332)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (66)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (64)
• Тонкощі заварювання кави (61)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (59)
• Небезпека вологих серветок (58)
• Пиріг «Чорний ліс» (57)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (55)
• Часникові стрілки корисніші за часник (51)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (49)
• Особливості вживання видів води (48)
• А ваш шампунь безпечний? (47)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (44)
• Нецукровий діабет (43)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (36)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"