Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №419 від 22.10.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Липень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31


#Відверто про наболіле

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

Заслужений працівник транспорту України Микола ВОРОБЕЙ про проблеми виживання галузі в умовах економічної кризи

Володимирецьке АТП-15644 було створене в 1991 році шляхом відокремлення від Кузнецовського АТП-15637, внаслідок якого нове підприємство отримало 22 автобуси (ЛАЗ і ПАЗ) та 23 вантажні автомобілі. За майже два десятиліття історії АТП відбулися кардинальні зміни в його діяльності. Сьогодні підприємство здійснює тільки внутрішньообласні пасажирські автоперевезення, зміцнило виробничу базу, повністю оновило автобусний парк. В умовах повсюдного руйнування вітчизняної транспортної галузі трудовий подвиг колективу та його керманича не лишився непоміченим: голова правління ВАТ “Володимирецьке АТП-15644” Микола ВОРОБЕЙ (на фото) - один із наймолодших керівників автопідприємств країни - був удостоєний почесного звання “Заслужений працівник транспорту України”.

“Сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці”

- Чим вирізняється, Миколо Васильовичу, Ваше АТП серед автотранспортних підприємств Рівненщини?

- Насамперед зазначу, що Володимирецьке АТП-15644 - справжнє народне підприємство, бо працює для народу. Його колектив налічує 50 чоловік. У нас працюють найкращі водії не тільки в районі, а й, напевне, в області. Перші три роки водії-новачки їздять на ПАЗах по району, а потім довіряємо їм обслуговування міжміських маршрутів. Надійну експлуатацію автобусів забезпечують досвідчені майстри - чотири слюсарі, зварювальник, токар (до речі, на багатьох підприємствах району штатний токар - це розкіш, яку вони не можуть собі дозволити). Цілодобово чергують чотири механіки, які проводять передрейсові та післярейсові технічні огляди, всі водії проходять перед випуском на маршрут медичний контроль. Послугами АТП користуються два автоперевізники, які уклали з підприємством угоди на випуск, запуск і технічне обслуговування транспортних засобів та медичний контроль водіїв. На території бази відкрито СТО, яка виконує ТО-1, ТО-2, а також здійснює державний технічний огляд з виданням довідки про його проходження. Для цього в нас є все необхідне обладнання і навчений персонал.

Колектив підприємства пишається тим, що сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці. Ми зберегли й оновили виробничу базу, створили навіть власне мисливське господарство на землях запасу Володимирецької селищної ради. АТП-15644 ефективно працює і стабільно платить податки, за що нас поважають і люди, і районна влада, з якою у нас склалися добрі ділові стосунки. Голова райдержадміністрації Володимир Ткачук, у минулому виробничник, чудово розуміє наші проблеми і разом із компетентними фахівцями, з яких сформована його команда, надає посильну допомогу в їх вирішенні.

“Відмінити державне регулювання цін на проїзд в автобусах”

- Українські автотранспортники, особливо пасажирські перевізники, переживають нині не найкращі часи. Як вижити їм в умовах економічної кризи?

- В автотранспортній галузі і до цього було чимало проблем, які не вирішувалися десятками років. Це, зокрема, високий податковий тиск, недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пільгових категорій населення, великі збори при проходженні конкурсів та технічних оглядів транспортних засобів, інші оплати різним структурам, неадекватні їхнім затратам на виконання робіт, незадовільний стан доріг на маршрутах, непомірні ставки кредитів та розмитнення автобусів тощо. Ці проблеми поглибила економічна криза, а тому їх необхідно нагально вирішувати навіть не для розвитку, а для виживання підприємств, що займаються пасажирськими автоперевезеннями.

Автоперевізники можуть забезпечувати рентабельну роботу підприємств збільшенням доходів або зменшенням витрат. Але в умовах адміністративного регулювання тарифів і вільних ринкових цін на автобуси, паливно-мастильні матеріали, автозапчастини та гумові шини ми не можемо збалансувати свої доходи і витрати. А тому вважаємо за необхідне відмінити державне регулювання цін на проїзд пасажирів з метою оперативного реагування на ситуацію.

Усі пригадують, як минулого року, коли різко зросли ціни на бензин і дизпаливо - з 4 гривень до 7 гривень 15 копійок, перевізники тривалий час працювали на збиткових тарифах. Згодом, коли їх підняли, а ціни на нафтопродукти зменшилися до 4,5-5 гривень, нас почали звинувачувати в застосуванні завищених тарифів. На мою думку, найкращий регулятор цін - ринок. Сьогодні ціна квитка від Володимирця до Рівного могла би законно скласти близько 28 гривень (140 км х 0,15 грн/км + ПДВ). Однак через зменшення платоспроможності населення і відчутне зниження пасажиропотоків на міжміських маршрутах ми свідомо тримаємо ціну, яку диктує ринок, - 20 гривень.

Але на приміських перевезеннях 15 копійок за кілометр - дуже низька ціна, яка не покриває наших витрат на утримання і ремонт рухомого складу. Адже володимирецькі дороги настільки розбиті, що “Богдани” й “Еталони” так і не зуміли їх підкорити. Найкраще себе зарекомендували на проблемних шляхах російські автобуси “ПАЗ” з дизельними і карбюраторними двигунами, але й вони

на місцевих “автобанах” більше півтора року не витримують. Тож про якусь рентабельність говорити важко.

“Дотація складає близько 60 відсотків від потреби”

- Якою, на Вашу думку, повинна бути вартість проїзду на приміських маршрутах?

- За нашими розрахунками, оптимальний тариф на цих маршрутах мав би складати 26-28 копійок за кілометр проїзду, але застосовується майже вдвічі менший - 0,15 грн/км. Якщо ми працюємо за фіксованими тарифами, то цю різницю влада повинна компенсувати перевізникам із бюджету, як це і передбачено законом. Але, на жаль, відстояти право на таку дотацію можна тільки в судовому порядку. Або взяти, наприклад, абсолютно недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пасажирів-пільговиків. Чотири гривні на місяць - це сума, якої вистачить проїхати тільки 25 кілометрів в один кінець. Але і це мізерне відшкодування надходить до нас із великою затримкою.

До речі, в радянські часи автопідприємства теж отримували державну компенсацію за перевезення пасажирів-пільговиків. Та в перші п’ять-шість років незалежності України, коли наша молода держава знаходилася в економічному колапсі, про це якось забули чи не було в бюджеті коштів, але ми продовжували безкоштовно возити пільговиків - напевне, за звичкою. Потім, коли була відновлена бюджетна підтримка пільгових автоперевезень, наше підприємство, яке було єдиним перевізником у районі, отримало за рік смішну дотацію - аж 900 гривень! Але я був оптимістом і заспокоював колектив: це вже добре, раніше ми возили пільговиків без будь-якого відшкодування. Сьогодні на наш район виділяється дотація в сумі 800 тисяч гривень, що складає близько 60 відсотків від потреби.

Цікавий випадок був за часів перебування при владі уряду Януковича. Держава не встигла розрахуватися з автоперевізниками за пільгові перевезення до кінця року. Аби виправити ситуацію, уряд продовжив бюджетний рік до 10 січня, що дало нам можливість отримати півмільйона гривень дотації. Можна по-різному ставитися до політичних кольорів влади - головне, аби вона не забувала про потреби підприємств і людей, які на них працюють. Як буде цього року, - не знаю…

“Рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити”

- Якою Ви бачите співпрацю влади з перевізниками?

- Автоперевізники-роботодавці бажають, перш за все, аби урядові структури, що опікуються транспортом, та місцева влада були нашими партнерами і захисниками, допомагали у вирішенні проблем у сфері пасажирських автоперевезень і не завдавали нам матеріальних збитків.

- Чим захоплюєтеся у вільний від роботи час?

- Риболовлею та полюванням. Люблю пограти із друзями в шахи, піти з ними в баню попаритися. Але, відверто кажучи, цей кризовий рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити.

- Ваші побажання колегам з нагоди професійного свята - Дня автомобіліста і дорожника.

- Бажаю, щоб Ваша праця, шановні автомобілісти і дорожники, приносила Вам радість та задоволення, а кожен день, проведений за кермом, відкривав перед Вами нові перспективи.

Щастя, здоров’я, достатку та злагоди Вам і Вашим родинам!

22.10.2009Спілкувався Олесь ДУБОВИК


Переглядів: 291

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 921 від 12.07.2019p.
¤ 
Рівнянки «мажорно» виступили на Чемпіонаті Європи

Рівнянки «мажорно» виступили на Чемпіонаті Європи

Збірна України з софтболу на мажорній ноті завершила свій виступ на чемпіонаті Європи зі софтболу, що проходив в Чехії та Польщі. За два останні ігрові дні наша команда здобула три перемоги поспіль....

¤ 
У трьох ДТП на Рівненщині одна особа загинула та двоє – в лікарні

У трьох ДТП на Рівненщині одна особа загинула та двоє – в лікарні

Дорожньо-транспортні пригоди сталися за добу у Млинівському, Дубровицькому та Рівненському районах....

¤ 

Сергій Свисталюк: «Наша обласна рада працює ефективно...»

Пройшло перше півріччя 2019 року і можна вже підбивати певні підсумки роботи наших органів місцевого самоврядування за цей період. Для того, аби з’ясувати, як пропрацювала цей час головна рада Рівненщини, автор попросив відповісти на питання першого заступника голови Рівненської обласної ради, депутата від Радикальної партії Олега Ляшка Сергія Свисталюка....

¤ 
Соціологія по 153 виборчому округу. Етап третій

Соціологія по 153 виборчому округу. Етап третій

Подаємо результати третього етапу соціологічного дослідження Центру європейської та атлантичної інтеграції щодо політичної орієнтації мешканців 153 виборчого округу в межах проекту “Соціологічний барометр населення України”. Опитування проводилося з 6 по 8 липня 2019 року. Питання були відкритими, анкета анонімна. Було опитано 800 респондентів в Острозькому, Гощанському, Корецькому, Рівненському районах та частині м. Рівне (трикутник Бармаки – вул. Фабрична – вул. Гагаріна). Допустима помилка даної вибірки від 0.5 до 3 відсотків (на жаль, різко зросла кількість відмов від анкетування, тому збільшилась можлива похибка)....

¤ 
Марко Левішин: «Олексій Муляренко постійно підтримує рівненський спорт та щиро вболіває за рівненський спідвей»

Марко Левішин: «Олексій Муляренко постійно підтримує рівненський спорт та щиро вболіває за рівненський спідвей»

Минулими вихідними, в суботу, 6 липня, в угорському Надьхалаші відразу ж два рівненських спортсмени Марко Левішин та Назар Ткачук взяли участь в півфіналі особистого чемпіонату Європи серед юніорів....

¤ 
У Клевані тхне фарбою. Що робити мешканцям?

У Клевані тхне фарбою. Що робити мешканцям?

У Клевані люди скаржаться на неприємний їдкий запах, причиною якого, імовірно, є місцеве підприємство з виробництва фарб....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (13797)
2. Моє місто - найкраще [427] (5832)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (5485)
4. Секс із мусульманином [271] (4828)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (4704)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (4311)
7. Догляньте мене до смерті [278] (4287)
8. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (4269)
9. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (3948)
10. Як позбутися шпори на п’яті [850] (3057)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (2981)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2905)
13. Коли розпочинати садити городину [599] (2774)
14. Розклад руху автобусів [253] (2728)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (2672)

ТОП-15 свіжого номера:

1. «Слуга Народу» та «Батьківщина» – найперспективніша коаліція, аби люди відчули зміни* (176)
2. Гроші вирішують все (176)
3. Священна корова демократії (162)
4. Страхова медицина замість бездумних скорочень (160)
5. Як рівняни святкували* Івана Купала на Ювілейному (149)
6. Дозволять продаж землі – буде громадянська війна (147)
7. Топ-10 фактів про кандидата в народні депутати по 152-му виборчому окрузі Олексія Муляренка (144)
8. Зоя Казанжи: «Хочу, щоб «Голос» був у парламенті, але….» (142)
9. Яна Зінкевич: «За останні п?ять років українці показали, що ми можемо робити неможливе» (141)
10. Олексій Муляренко: “Євромайдан — це поворотна подія в історії України, яка визначила наше майбутнє. Його не потрібно забувати”* (141)
11. «Голос» – це «Самопоміч-2» (139)
12. Стрілянина біля розважального закладу Рівного (137)
13. На Рівненщині знищили понад 5000 нарковмісних рослин (135)
14. Рівненські каратисти готуються до чемпіонату світу (135)
15. Водій таксі побила рівнянку (133)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс