Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №419 від 22.10.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Серпень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Новини Рівне

#Відверто про наболіле

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

Заслужений працівник транспорту України Микола ВОРОБЕЙ про проблеми виживання галузі в умовах економічної кризи

Володимирецьке АТП-15644 було створене в 1991 році шляхом відокремлення від Кузнецовського АТП-15637, внаслідок якого нове підприємство отримало 22 автобуси (ЛАЗ і ПАЗ) та 23 вантажні автомобілі. За майже два десятиліття історії АТП відбулися кардинальні зміни в його діяльності. Сьогодні підприємство здійснює тільки внутрішньообласні пасажирські автоперевезення, зміцнило виробничу базу, повністю оновило автобусний парк. В умовах повсюдного руйнування вітчизняної транспортної галузі трудовий подвиг колективу та його керманича не лишився непоміченим: голова правління ВАТ “Володимирецьке АТП-15644” Микола ВОРОБЕЙ (на фото) - один із наймолодших керівників автопідприємств країни - був удостоєний почесного звання “Заслужений працівник транспорту України”.

“Сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці”

- Чим вирізняється, Миколо Васильовичу, Ваше АТП серед автотранспортних підприємств Рівненщини?

- Насамперед зазначу, що Володимирецьке АТП-15644 - справжнє народне підприємство, бо працює для народу. Його колектив налічує 50 чоловік. У нас працюють найкращі водії не тільки в районі, а й, напевне, в області. Перші три роки водії-новачки їздять на ПАЗах по району, а потім довіряємо їм обслуговування міжміських маршрутів. Надійну експлуатацію автобусів забезпечують досвідчені майстри - чотири слюсарі, зварювальник, токар (до речі, на багатьох підприємствах району штатний токар - це розкіш, яку вони не можуть собі дозволити). Цілодобово чергують чотири механіки, які проводять передрейсові та післярейсові технічні огляди, всі водії проходять перед випуском на маршрут медичний контроль. Послугами АТП користуються два автоперевізники, які уклали з підприємством угоди на випуск, запуск і технічне обслуговування транспортних засобів та медичний контроль водіїв. На території бази відкрито СТО, яка виконує ТО-1, ТО-2, а також здійснює державний технічний огляд з виданням довідки про його проходження. Для цього в нас є все необхідне обладнання і навчений персонал.

Колектив підприємства пишається тим, що сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці. Ми зберегли й оновили виробничу базу, створили навіть власне мисливське господарство на землях запасу Володимирецької селищної ради. АТП-15644 ефективно працює і стабільно платить податки, за що нас поважають і люди, і районна влада, з якою у нас склалися добрі ділові стосунки. Голова райдержадміністрації Володимир Ткачук, у минулому виробничник, чудово розуміє наші проблеми і разом із компетентними фахівцями, з яких сформована його команда, надає посильну допомогу в їх вирішенні.

“Відмінити державне регулювання цін на проїзд в автобусах”

- Українські автотранспортники, особливо пасажирські перевізники, переживають нині не найкращі часи. Як вижити їм в умовах економічної кризи?

- В автотранспортній галузі і до цього було чимало проблем, які не вирішувалися десятками років. Це, зокрема, високий податковий тиск, недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пільгових категорій населення, великі збори при проходженні конкурсів та технічних оглядів транспортних засобів, інші оплати різним структурам, неадекватні їхнім затратам на виконання робіт, незадовільний стан доріг на маршрутах, непомірні ставки кредитів та розмитнення автобусів тощо. Ці проблеми поглибила економічна криза, а тому їх необхідно нагально вирішувати навіть не для розвитку, а для виживання підприємств, що займаються пасажирськими автоперевезеннями.

Автоперевізники можуть забезпечувати рентабельну роботу підприємств збільшенням доходів або зменшенням витрат. Але в умовах адміністративного регулювання тарифів і вільних ринкових цін на автобуси, паливно-мастильні матеріали, автозапчастини та гумові шини ми не можемо збалансувати свої доходи і витрати. А тому вважаємо за необхідне відмінити державне регулювання цін на проїзд пасажирів з метою оперативного реагування на ситуацію.

Усі пригадують, як минулого року, коли різко зросли ціни на бензин і дизпаливо - з 4 гривень до 7 гривень 15 копійок, перевізники тривалий час працювали на збиткових тарифах. Згодом, коли їх підняли, а ціни на нафтопродукти зменшилися до 4,5-5 гривень, нас почали звинувачувати в застосуванні завищених тарифів. На мою думку, найкращий регулятор цін - ринок. Сьогодні ціна квитка від Володимирця до Рівного могла би законно скласти близько 28 гривень (140 км х 0,15 грн/км + ПДВ). Однак через зменшення платоспроможності населення і відчутне зниження пасажиропотоків на міжміських маршрутах ми свідомо тримаємо ціну, яку диктує ринок, - 20 гривень.

Але на приміських перевезеннях 15 копійок за кілометр - дуже низька ціна, яка не покриває наших витрат на утримання і ремонт рухомого складу. Адже володимирецькі дороги настільки розбиті, що “Богдани” й “Еталони” так і не зуміли їх підкорити. Найкраще себе зарекомендували на проблемних шляхах російські автобуси “ПАЗ” з дизельними і карбюраторними двигунами, але й вони

на місцевих “автобанах” більше півтора року не витримують. Тож про якусь рентабельність говорити важко.

“Дотація складає близько 60 відсотків від потреби”

- Якою, на Вашу думку, повинна бути вартість проїзду на приміських маршрутах?

- За нашими розрахунками, оптимальний тариф на цих маршрутах мав би складати 26-28 копійок за кілометр проїзду, але застосовується майже вдвічі менший - 0,15 грн/км. Якщо ми працюємо за фіксованими тарифами, то цю різницю влада повинна компенсувати перевізникам із бюджету, як це і передбачено законом. Але, на жаль, відстояти право на таку дотацію можна тільки в судовому порядку. Або взяти, наприклад, абсолютно недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пасажирів-пільговиків. Чотири гривні на місяць - це сума, якої вистачить проїхати тільки 25 кілометрів в один кінець. Але і це мізерне відшкодування надходить до нас із великою затримкою.

До речі, в радянські часи автопідприємства теж отримували державну компенсацію за перевезення пасажирів-пільговиків. Та в перші п’ять-шість років незалежності України, коли наша молода держава знаходилася в економічному колапсі, про це якось забули чи не було в бюджеті коштів, але ми продовжували безкоштовно возити пільговиків - напевне, за звичкою. Потім, коли була відновлена бюджетна підтримка пільгових автоперевезень, наше підприємство, яке було єдиним перевізником у районі, отримало за рік смішну дотацію - аж 900 гривень! Але я був оптимістом і заспокоював колектив: це вже добре, раніше ми возили пільговиків без будь-якого відшкодування. Сьогодні на наш район виділяється дотація в сумі 800 тисяч гривень, що складає близько 60 відсотків від потреби.

Цікавий випадок був за часів перебування при владі уряду Януковича. Держава не встигла розрахуватися з автоперевізниками за пільгові перевезення до кінця року. Аби виправити ситуацію, уряд продовжив бюджетний рік до 10 січня, що дало нам можливість отримати півмільйона гривень дотації. Можна по-різному ставитися до політичних кольорів влади - головне, аби вона не забувала про потреби підприємств і людей, які на них працюють. Як буде цього року, - не знаю…

“Рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити”

- Якою Ви бачите співпрацю влади з перевізниками?

- Автоперевізники-роботодавці бажають, перш за все, аби урядові структури, що опікуються транспортом, та місцева влада були нашими партнерами і захисниками, допомагали у вирішенні проблем у сфері пасажирських автоперевезень і не завдавали нам матеріальних збитків.

- Чим захоплюєтеся у вільний від роботи час?

- Риболовлею та полюванням. Люблю пограти із друзями в шахи, піти з ними в баню попаритися. Але, відверто кажучи, цей кризовий рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити.

- Ваші побажання колегам з нагоди професійного свята - Дня автомобіліста і дорожника.

- Бажаю, щоб Ваша праця, шановні автомобілісти і дорожники, приносила Вам радість та задоволення, а кожен день, проведений за кермом, відкривав перед Вами нові перспективи.

Щастя, здоров’я, достатку та злагоди Вам і Вашим родинам!

22.10.2009Спілкувався Олесь ДУБОВИК


Переглядів: 75

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 976 від 06.08.2020p.
¤ 
І з’їсти, і помилуватися. Які пряні рослини посадити для декору інтер’єру

І з’їсти, і помилуватися. Які пряні рослини посадити для декору інтер’єру

На вашій кухні легко може розташуватися город, з якого ви у будь-який момент братимете зелень для приготування страв. А ще пряні рослини використовують для декорування інтер’єру....

¤ 
Хвороби, якими можна заразитися від укусу кліща

Хвороби, якими можна заразитися від укусу кліща

Не всі кліщі є небезпечними для людини, адже не всі вони є переносниками захворювань. Однак ризик захворіти від укусу кліща є досить високим. Можна підхопити кліщовий бореліоз (хворобу Лайма), кліщовий вірусний енцефаліт, марсельську гарячку та інші....

¤ 
Елтон Джон відзначив 30-ту річницю тверезого життя:

Елтон Джон відзначив 30-ту річницю тверезого життя:

«Я міг померти»

Всесвітньо відомий виконавець Елтон Джон, на якого подала до суду колишня дружина, відзначив 30-ту річницю тверезого життя. Про новину артист повідомив в Instagram, опублікувавши фото листівок і святкового торта....

¤ 
Новий ринок газу:

Новий ринок газу:

як споживачеві не втратити гроші?

З 1 серпня в Україні запрацював ринок газу. Тепер споживач вільний обирати постачальника з числа більше ніж 700 компаній. Що зміниться для споживача і на що слід звернути увагу при виборі....

¤ 
Олег Ляшко бореться за відновлення роботи протитуберкульозних диспансерів

Олег Ляшко бореться за відновлення роботи протитуберкульозних диспансерів

Нинішня пандемія коронавірусу продемонструвала важливість для України її системи охорони здоров?я. Саме за це багато років бореться Радикальна партія Олега Ляшка. «Нам потрібно, щоб в Україні будували та відкривали нові лікарні, ФАПи, поліклініки та амбулаторії. Всі українці повинні мати можливість отримувати повноцінну медичну допомогу» – говорить Олег Ляшко....

¤ 
Андрій Карауш: «Співпраця з ОСББ дуже важлива для нас»

Андрій Карауш: «Співпраця з ОСББ дуже важлива для нас»

Четвертого серпня директор РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» ­Андрій ­Карауш зустрічався з головами ОСББ. Це не перша зустріч директора найбільшого комунального підприємства Рівненщини з головами ОСББ. Після розмови, яка, до речі, продовжувалась більше трьох годин, автор попросив Андрія Петровича поділитись враженнями з нашими читачами....





Найпопулярніші статті:

• Бюджет і ми… [965] (1542)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (1538)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (1522)
• Живи до ста! [965] (1517)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (1498)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (1493)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (1492)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (1483)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (1481)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (1473)
• Допомога під час карантину [967] (1361)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (1316)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (1267)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (1262)
• Гостра бюджетна пандемія… [964] (1260)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (1258)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (1258)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (1248)

ТОП-15 свіжого номера:

• Сезон ягід: (173)
• Жіноче щастя (172)
• Не обрізуй русої коси… (165)
• Чай як добриво. (159)
• Премія Дарвіна: найбезглуздіші смерті (144)
• За час пандемії на Рівненщині вдалося зберегти понад 15 тисяч робочих місць (143)
• Плями бояться спирту, гліцерину, оцту і крохмалю (142)
• Олексій Муляренко: Спорткомплекс на Макарова – це найбільша інвестиція в Рівне з часів Віктора Чайки (142)
• Марко Левішин: ми будемо привозити до Рівного нові перемоги (141)
• Елтон Джон відзначив 30-ту річницю тверезого життя: (140)
• Які овочі і трави можна садити в тіні (139)
• Бур’яни виведе самогон і мульча (138)
• Надокучає ячмінь на оці? Здайте кров “на цукор” і перевірте шлунок! (137)
• Рівненські аудитори протягом січня – червня 2020 року забезпечили відшкодування втрат на суму майже 5,5 млн грн (136)
• Городина любить бражку (133)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс