Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №419 від 22.10.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Липень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Лідер ринку

“Без державної підтримки не буде європейського порядку на маршрутах”

“Без державної підтримки не буде європейського порядку на маршрутах”

Голова правління ВАТ “Рівнепасвантажтранс” Анатолій ЗІНЬКОВ про проблеми якості та безпеки пасажирських автоперевезень

Автотранспортна галузь України з кожним роком наближається до цивілізованого ринку якісних пасажирських послуг. Підтвердженням цього є досвід роботи ВАТ “Рівнепасвантажтранс”. Роблячи ставку на сучасний сервіс для пасажирів та гарантування безпеки на маршрутах, товариство послідовно здійснює заходи, спрямовані на оновлення рухомого складу, зміцнення ремонтно-технічної бази, професійне вдосконалення робітничих та інженерних кадрів. Обрана концепція розвитку підприємства не просто дає позитивні результати, а допомагає йому впевнено почуватися лідером регіонального ринку транспортних послуг. Напередодні Дня працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства кореспондент “Рівне-Ракурсу” зустрівся з головою правління ВАТ “Рівнепасвантажтранс” Анатолієм ЗІНЬКОВИМ (на фото). Серед автотранспортників Анатолій Васильович відомий як фахівець із нестандартним мисленням та генератор організаційних і технічних ноу-хау. Йому притаманна комунікабельність, яка поєднана з розвиненим почуттям гумору при оцінках виробничих та життєвих ситуацій. Це з часом сформувало чудову рису характеру - критичне ставлення до буття, яке завжди мотивує до пошуку оптимальних рішень.

“Основний вектор - динамічний розвиток підприємства”

- Пане Анатолію, розкажіть. будь ласка, про минуле та сьогодення Вашого підприємства.

- Історія ВАТ “Рівнепасвантажтранс” починає свій відлік відразу після визволення Рівного від фашистів. У місті була створена автотранспортна контора, автопарк якої складався з п’яти трофейних автобусів. Її база знаходилася на території нинішнього кафе “Лагуна” (колишній кінотеатр “Космос”). Час від часу змінювалися назви підприємства - Рівненський автобусно-таксомоторний парк, Рівненський автобусний парк, Рівненське АТП 17021 і, нарешті, - ВАТ “Рівнепасвантажтранс”, але незмінним залишається основний вектор спільної роботи керівництва і всього колективу - подальший динамічний розвиток підприємства.

Сьогодні персонал ВАТ “Рівнепасвантажтранс” налічує 124 працівники. Підприємство займається пасажирськими перевезеннями і

обслуговує: два міжнародні маршрути: Рівне - Мінськ і Рівне - Пінськ, п’ять міжобласних маршрутів: Рівне - Кам’янець-Подільськ, Рівне - Чернівці (7.00 і 10.00), Рівне - Івано-Франківськ, Рівне - Тернопіль; чотири міжміські внутрішньо обласні; чотирнадцять приміських і два міські маршрути.

Разом - 27 маршрутів, перевезення на яких забезпечує потужний автопарк. А це - 53 одиниці рухомого складу: “Ікарус-250” “Ікарус-260” та “Ікарус-280”, ЛАЗ-695 та ЛАЗ-696, а також шість нових автобусів “Еталон”. Дякуючи колективу, людям, що вболівають за долю підприємства, якому віддали 30-40 років життя, нам вдалося зберегти і примножити матеріально-технічну базу. В товариства з’явився новий власник - Fozzy Group, який інвестував чотири мільйони гривень у розвиток нашого підприємства.

- Зараз в економіці стало модно вживати термін “оптимізація”. Що, на Вашу думку, заважає оптимізувати пасажирські автоперевезення?

- Проблема № 1 - відсутність здорової конкуренції на ринку пасажирських автоперевезень. Сьогодні один оператор ринку, маючи один автобус та двох водіїв, вже рахується перевізником, не маючи ні відповідної матеріальної бази, ні транспортної освіти. А тому вважаю нагальною необхідністю створення об’єднань перевізників. Адже нині на одному маршруті працює по 7-10 операторів. Їх навіть зібрати нереально: власник автобусу - один, перевізник - другий, водій за кермом - третій. Якщо їх об’єднати за маршрутами і одного з них зробити керівником об’єднання, то тоді буде з кого спитати за порядок на маршруті. Потрібно, аби при відкритті чи затвердженні маршрутної мережі проводився ретельний аналіз пасажиропотоків. До цієї справи можна залучити як студентів рівненських вузів та учнів автотранспортного технікуму. Мета такого аналізу всієї маршрутної мережі - визначити і затвердити в місті та за містом реальні інтервали.

“Без кредитів придбати сучасні автобуси не реально”

- А наступною проблемою я б назвав оновлення рухомого складу.

- Так воно і є. Сьогодні вітчизняні автовиробники пропонують автобуси по 200-300 тисяч гривень. В умовах економічної кризи без банківських кредитів придбати сучасні автобуси не реально - це проблема № 2. Ми брали автобуси в кредит - вони вже на 70-80 відсотків виплачені. Якщо економіка оздоровиться і банки відновлять кредитування під реальні відсотки, через рік-півтора ми зможемо знову придбати майже 10 автобусів. Однак, поки в нашій державі не з’являться потужні виробники надійних автобусів, необхідно ввести квоту на ввезення в Україну автобусів європейських виробників без розмитнення. Нині закордонний автобус у хорошому стані, якому 6-7 років, можна придбати за 50-60 тисяч євро, тоді як за розмитнення треба заплатити 100 тисяч євро. Коли для Рівного буде, наприклад, квота на 50 автобусів великої місткості (хай ці автобуси будуть комунальною власністю), але їх можна буде придбати за 50 тисяч євро за машину, тоді і з’являться інвестори.

- За радянських часів у автотранспортній галузі велика увага приділялася професійній підготовці водіїв та питанням безпеки на маршрутах. Чи використовується минулий досвід сьогодні?

- На жаль, розваливши радянську систему підготовки професійних водіїв, ми не створили нової. Отже, проблема № 3 - якість підготовки водіїв. Колись в автобусний парк приходило 100 водіїв з категорією “Д”, які навчалися в учкомбінаті, а з них залишалося 10-15. У нас були два навчальні автобуси. І навіть отримавши права, новачки ще півтора-два місяці стажувалися на маршрутах під наглядом водіїв-наставників. Це треба обов’язково повернути. Тоді будемо знати - який водій прийшов, як він права отримав, як їздить і чи може працювати з пасажирами. Конче необхідно зробити базу даних водіїв. Я знаю, де працюють ті, кого я звільнив, - це жах(!), кому пасажири довіряють своє життя. Прийде такий шоферюга, два-три дні поїздив, виручку забрав і пішов шукати нового господаря - маршрутів у місті багато, маршруток ще більше.

Ми також повинні повернутися до радянського досвіду нормування роботи водіїв Не може водій у Рівному встати в 4.30, приїхати на роботу, підготувати автобус, в 5.30-6.00 виїхати на лінію, а о 22.00-23.00 повертатися на базу. Він не може працювати один-два дні по 15 годин. Водій повинен вдень зробити перезміну - і тоді не буде аварій. Якщо в Рівному працює майже 400 маршруток і зареєстровано близько 800 водіїв, то треба, аби їх було 1200.

“Сьогодні кожна третя людина на Рівненщині має пільги”

- Що, на Ваш погляд, пане Анатолію, найбільше гальмує наближення України до європейських стандартів якості транспортних послуг?

- Одна з дуже болючих проблем транспортної галузі - це перевезення пільгових категорій населення. Сьогодні кожна третя людина на Рівненщині має пільги на безкоштовний проїзд. Поки не буде зроблено адресної дотації пільговикам, до того часу тут не буде порядку. За зробленим мною аналізом, на одного пільговика в Рівному на рік припадає близько 34 гривень відшкодування. Це мізерна сума, якої не вистачить навіть на 12 поїздок (по одній на місяць) автобусом по місту в два кінці. А пільговики ж їздять щодня…

В усі часи пасажирський транспорт був планово-збитковим. В радянський період ці збитки закривали за рахунок вантажних перевезень. Нині такої можливості немає: державні автопідприємства, що займалися вантажними перевезеннями, або зруйновані, або приватизовані. А тому обов’язково має бути державна дотація. Якщо міський транспорт буде у комунальній власності, місцева влада зможе дотувати його з місцевого бюджету. Це можуть бути кошти на розвиток транспортної інфраструктури міста. Хто б не здобув мерське крісло в Рівному, щоб він не обіцяв на виборах, - поки не буде транспорт комунальним, аби можна було його підтримати бюджетними коштами, доти ми не наведемо європейського порядку у транспортній галузі.

- Наскільки сприяє досягненню цієї мети співпраця перевізників із владою?

- Оскільки ВАТ “Рівнепасвантажтранс” є підприємством обласного підпорядкування, то у нас склалися добрі ділові відносини з працівниками головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Рівненської облдержадміністрації та його начальником Володимиром Леонідовичем Пшеюком. Також завжди знаходимо порозуміння і підтримку в начальника Рівненського міського управління транспорту та зв’язку Віталія Мілентійовича Миронюка. Це фахівці високого класу, але, на жаль, не все залежить від них.

Є чудові напрацювання з мером міста Володимиром Хомком. Міська влада дала згоду на будівництво біля нашого автопарку автостанції єв-ропейського рівня першої категорії. Вже розроблено проект, є фінансування, лишилося узгодити деякі робочі деталі. Нова автостанція зможе щодня здійснювати 700-800 відправлень. А головне - пасажири матимуть змогу отримати найкращий сервіс: поряд з автопарком знаходиться один із найкращих у Західному регіоні гіпермаркетів - Fozzy, в якому найнижчі ціни. Зручно зробити покупки перед поверненням у рідні села та район.

Завершуючи розмову, хочу щиро привітати автомобілістів і дорожників Рівненщини із професійним святом - Днем працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства. Щастя і здоров’я Вам, нових здобутків у праці, наснаги і сімейного благополуччя!

22.10.2009Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК


Переглядів: 1582

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1225 від 02.07.2025p.
¤ 
Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»

Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»

Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.

Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....

¤ 
Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у Карпати

Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у Карпати

Діяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.

Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....

¤ 
У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів

У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів

На Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.

Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23339)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19281)
• Допомога під час карантину [967] (16410)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (16175)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15906)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15799)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15752)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15722)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15716)
• Живи до ста! [965] (15601)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15552)
• Бюджет і ми… [965] (15482)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15419)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15385)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15203)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (15161)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14990)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14858)

ТОП-15 свіжого номера:

• «Це відзнака всього народу України», – Кличко у Франкфурті отримав престижну премію за права людини (1192)
• ChampionCasino — Ліцензована Платформа для Українських Гравців (1155)
• Група «Гюрза» отримала чергову автівку для бойових завдань від волонтерів «Української команди» (1107)
• Віталій Кличко передав допомогу від столичної громади двом військовим підрозділам – понад 2300 дронів та системи РЕБ (947)
• Вартість манікюру: що входить у послугу та як не переплатити (324)
• Ексклюзивний Верифікаційний Бонус ChampionCasino - Дізнаємося Деталі (318)
• Як знайти якісні курси англійської мови: універсальні поради для вибору (303)
• У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів (303)
• Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…» (239)
• УДАР запропонував законопроєкт, який захищає демократію на рівні місцевого самоврядування (165)
• Векторна чистка зубів щадний спосіб догляду за яснами (148)
• Бізнес англійська чому це ключ до міжнародної кар'єри (135)
• Ремонт квартир під ключ: переваги та особливості (134)
• У Рівному консультуватимуть фахівці Інституту серця МОЗ України (122)
• Віталій Кличко передав на фронт ще 2400 дронів та 5 вантажівок (114)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"