Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №909 від 23.04.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Серпень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Вересень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Новини Рівне

#автозвук

Як вибрати акустику в автомобіль

Як вибрати акустику в автомобіль

Більшість автолюбителів в наш час замислюються про хороше якісний звук в своєму авто.

Одним з його складових і значущих компонентів є акустика https://splaudio.com.ua/catalog/avtoakustika/. Потрібно визнати, що, на жаль, не завжди в придбаному автомобілі встановлена хороша штатна акустика, що забезпечує якісне звучання. Та й місце розташування її теж часто залишає бажати кращого. Тому не дивно, що все більше автовласників приходить до висновку, що штатну акустику необхідно міняти. Її вибір - справа дуже непроста, але якщо знати ази, то це процес значно спрощується. Отже, давайте сьогодні спробуємо розібратися в тому, як же все-таки підібрати акустичну систему в авто, і на що слід звернути увагу в першу чергу.

1) Тип. Автомобільна акустика буває 2х видів: компонентна і коаксіальна. Назва компонентна говорить сама за себе. У цього типу акустики все компоненти, (випромінювачі), що працюють кожен у своїй смузі частот, розташовуються окремо один від одного. При цьому поділ частот здійснюється так званими кроссоверами, що розташовуються поза динаміка. У коаксіальних акустичних системах високочастотні, середньочастотні і низькочастотні динаміки зібрані разом в одній колонці, при цьому кросовера, як правило, прикріплюються до кошику динаміка. Це нескладні акустичні системи, які просто монтуються і мають більш низькою вартістю. Вони користуються популярністю в основному в тих випадках, коли важливо не стільки якість звуку, скільки присутність музики в авто. Установка компонентної системи вимагає певних навичок, але при цьому можна добитися більш якісного звучання. Найбільш поширені компонентні системи мають пару середовищі-низькочастотних динаміків (мідбасів) і пару високочастотних динаміків (твіттерів). Більш досконалі акустичні системи можуть забезпечуватися навіть сабвуфером. Тому людям з «досвідченим» музичними запитами варто звернути увагу саме на компонентну акустику.

2) Розміри. Найпоширенішими є такі розміри динаміків: круглих «4» (10см), «5» (13см), «6» (16см), «6.5» (17см), «8» (20см) і «10» (25см), овальних «4х6», «5х7», «6х9», «7х10». Говорячи про цей параметр, слід врахувати кілька аспектів. Перший полягає в тому, що чим більше розмір дифузора, тим краще будуть відтворюватися низькочастотні звуки. А при його зменшенні краще звучать високі частоти. Тому найбільш оптимальним варіантом можна вважати автомобільні колонки круглої форми розміром 16-17см ( «6», «6,5») та овальні т.зв. «6х9», вони краще відтворюють низькі частоти. Динаміки меншого розміру 10-13см не дадуть такої промальовування «низів», тому для більш об'ємного звуку вам навряд чи їх порадять. Суть другого аспекту полягає в тому, що в різних авто штатні місця під установку акустики відрізняються. Стандарти, безперечно, є, вони варіюються, як

правило, в межах 10-16см., але, тим не менше, щоб не довелося, потім перепилювати дверну карту, краще звернути на це увагу. Хоча, якщо планується створення в авто дуже хорошого звучання, і переробка штатних місць під акустику вас не лякає, то цей аспект можна пропустити і зробити акцент на акустичних системах розміром 16см і вище, «6х9» і більш.

3) Кількість смуг. Кожна смуга - це певна частота, яку відіграє динамік. Зазвичай їх кількість дорівнює 2-3м (середні, низькі, високі частоти). Бувають системи, що мають 3 смуги і більше. Багато заблуждаётся, думаючи, що чим більше смуг, тим краще, насправді все йде не зовсім так, набагато поліпшити якість звуку вони не зможуть. Справа в тому, що узгодити роботу більш ніж 3-х динаміків в 1й акустичної системі досить складно. Ідеальними можна вважати фронтальні трьох- смугові системи, і тилові двох -полосние. І вибираючи динаміки, гнатися за кількістю смуг не варто, 3х цілком достатньо, набагато важливіше те, з якого матеріалу вони зроблені, але про це трохи пізніше.

4) Потужність і чутливість. Говорячи про потужність, потрібно відзначити те, що вона як і у магнітол буває номінальної і пікової. Номінальна забезпечує прослуховування музики на протязі більш тривалого періоду часу, і саме вона є основоположною. Максимальну (пікову) динамік може витримати дуже короткий проміжок часу, інакше можливі руйнування підвісу дифузора, перегрів котушки та інші неполадки. Акустика з великими показниками потужності розрахована під підсилювач. А взагалі краще запам'ятати один простий принцип, щоб не спалити динаміки. Не залежно від того буде використовуватися штатний підсилювач головного пристрою або зовнішній, потрібно вибирати динаміки з такою максимальною потужністю, яка в 3 рази перевищує пікову потужність підсилювача. Набагато важливіше такий параметр як чутливість. Вона вимірюється в децибелах, і показує тиск звуку, яке видає акустика на відстані 1м при подачі потужності в 1 Вт. Чим чутливість більше, тим краще буде відігрувать акустика без підсилювача. Він знадобитися при низьких показниках, як правило, від 90 децібел і нижче. Також потрібно враховувати і резонансну частоту. Від неї залежить глибина басів. Чим вона нижче, тим краще відтворюються низькі частоти.

5) Матеріали, з яких виготовляються динаміки, теж має значення при виборі автоакустики. Найбільш якісно відтворюють звук акустичні системи, у яких високочастотні динаміки (пищалки) виготовлені з шовку з великим куполом або із заліза, а дифузори мидбаса - з паперу або пресованого картону і бажано зі спеціальним просоченням, щоб уникнути негативного впливу вологи. Кращим матеріалом для магніту динаміків є неодим. Акустика з такими магнітними системами могутніше звичайних, але при цьому легше і займає менше посадкового місця, а це плюс при установці.

6) Музичні уподобання грають свою певну роль при виборі акустики в авто. Справа в тому, що певні динаміки добре відіграють електронну музику, але зовсім не підходять під інструментальну і класику і навпаки. «Золота середина» в принципі існує, але це, як правило, системи з більш дешевого цінового сегменту, а відповідно і грають вони гірше. Як правило, певні бренди підходять більше під то, чи інший напрямок музики. Наприклад, JBL і Hertz краще басят, Morel краще підійде під інструментальну музику. Якщо говорити про рекомендації щодо якогось конкретного бренду, тобто досить багато виробників, які є лідерами в в сфері автоакустики: Hertz, Focal, Infinity, JBL, DLS, Ground Zero, Boston Acoustic, Alpine, Helix ... Говорити про те яка все-таки найкраща вельми непросто, адже майже у кожного бренду є свої топові лінійки, та й враховувати, говорячи про звук в авто, потрібно всю систему в цілому: магнітолу, підсилювач, сабвуфер, і то, як вона звучить в зборі, а не окремо. Також потрібно розуміти, що якою б якісною і потужною не була б акустика, нехай навіть найвищих лінійок і самих іменитих виробників, але в зв'язці з простої дешевої магнітолою, навряд чи вона покаже «вищий пілотаж». Є один вірний спосіб - слухати і вибирати виключно те, що сподобається. Правда не варто забувати про те, що на стенді музика звучить по-іншому, ніж в авто. Найбільш поширених місць для монтажу автомобільної акустики: в торпеду, в передні і задні двері, а також в задню полку. Давайте розглянемо всі ці варіанти по порядку. Отже, установка динаміків в торпеду, в принципі, це добре (особливо коли є штатні місця) звук розташовується високо, створюється т.зв. «Сцена». Але при цьому потрібно враховувати, що торпеду може переповнювати «оркестр» зі сторонніх скрипів і шумів, що виходять із щілин між стиками пластика (особливо у вітчизняних авто).

Тому даний варіант потрібно застосовувати в тандемі з шумоізоляцією, інакше результату, очікуваного Вами, він не принесе. Монтаж акустики в передні двері вже цікавіше. Навіть установка недорогих коаксіальних динаміків в штатні місця, буде краще установки в торпеду. По-перше, з'являється можливість монтажу динаміків більшого розміру, ніж в торпеду (16см і вище), а вони краще відіграють низькі частоти. По-друге, в передню, двері можна встановити компонентні системи, з подальшим винесенням «пискавок», наприклад, на стійки передніх дверей або на кути торпеди. Це дозволить створити «звукову сцену» на рівні слухача. На жаль, коли мова йде про коаксіальних динаміках, то через їх конструктивних особливостей, можливості розташувати високочастотні «пищалки» вище немає. І виходить, що грають вони в ноги переднім пасажирам. В такому випадку про «сцені» можна забути. Пищалки краще розташовувати на рівні слухача, і направляти їх дифузором на вітрове скло або в салон. Якщо часто їздять пасажири на задніх сидіннях, і їм теж потрібно забезпечити хороший звук, то в задні двері потрібно ставити коаксіальні системи, бажано розміром 16см і більше. В іншому випадку, можна вдатися до установки в задню полицю овалів. Це дасть можливість підвищити бас і створити більш об'ємне звучання.

Бажано обмежити верхні частоти середніми, щоб основна звукова картина був все ж в передній частині автомобіля. Не забуваємо при цьому про посилення полки і про покриття її шумопоглиначів. Також необхідно враховувати монтажну глибину, щоб динамік помістився в штатне місце і не перешкоджав роботі стеклопод'емника. Говорячи про автоакустики, не слід забувати про шумоізоляцію салону, адже це одна з основоположних якісного звуку. Також акустика повинна бути правильно встановлена в авто, а це вельми делікатне питання і довіряти його слід тільки фахівцям в даній області. Акцентувати увагу, в першу чергу, потрібно на брендах з хорошою репутацій, що працюють на ринку автозвуку не перший рік. Автомобіль досить складне середовище для створення правильного звуку, і про це потрібно пам'ятати.

23.04.2019


Переглядів: 225

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 982 від 17.09.2020p.
¤ 
Чому чорніють і сохнуть кінчики листя у квітів

Чому чорніють і сохнуть кінчики листя у квітів

Сухе повітря та спека Спекотні дні дуже згубно діють на кімнатні рослини. Сухе повітря й низька вологість у приміщенні, не дають змоги рости та розвиватись повноцінно квітам....

¤ 
45 кілограмів бурштину вилучили поліцейські

45 кілограмів бурштину вилучили поліцейські

Автомобіль поліцейські сектору реагування патрульної поліції зупинили 15 вересня близько 16 години поблизу селища Володимирець під час відпрацювань у протидії незаконному видобутку бурштину-сирцю....

¤ 19 вересня – День фармацевта
ОЛЬГА САДОВНИК: «Фармацевт – остання лінія захисту пацієнта»

ОЛЬГА САДОВНИК: «Фармацевт – остання лінія захисту пацієнта»

Корпоративний девіз фармацевтичної династії Синяків: «КОЖЕН ДЕНЬ ДОПОМАГАТИ ЛЮДЯМ»

Моїй співрозмовниці із самісінького дитинства здавалося, що найрозумніші люди працюють в аптеці. Для неї вони були оповиті ореолом таємничості та благородства. З тих пір пройшло вже багато років, а продовжувачка фармацевтичної династії Синяків, заступниця генерального директора ТДВ «Рівнефармація», кандидат фармацевтичних наук, професор КЗВО «Рівненська медична академія» Ольга САДОВНИК (на фото) в обраній професії жодного разу не розчарувалася....

¤ 
Олександр Данильчук відкрив XX Всеукраїнську нараду-семінар з актуальних питань децентралізації

Олександр Данильчук відкрив XX Всеукраїнську нараду-семінар з актуальних питань децентралізації

Розпочала роботу XX Всеукраїнська нарада-семінар з актуальних питань децентралізації. Захід традиційно відбувається в Затоці Одеської області за ініціативи Української асоціації районних та обласних рад за участі міжнародних партнерів. Відкрив захід голова Рівненської обласної ради Олександр Данильчук, який очолив делегацію з Рівненщини....

¤ 
Створення системи екстреної медичної допомоги опинилося під загрозою

Створення системи екстреної медичної допомоги опинилося під загрозою

МОЗ не реагує на запит депутатської групи «Партія «ЗА МАЙБУТНЄ» про ймовірну корупцію під час закупівлі обладнання

У Міністерстві охорони здоров’я України обмежились звичайною бюрократичною відпискою на депутатський запит групи «Партія «ЗА МАЙБУТНЄ» щодо ймовірних зловживань при закупівлі обладнання для понад 200 лікарень по всій країні....

¤ 
Олексій Муляренко: “Рівне стає комфортнішим для проживання людей з інвалідністю”

Олексій Муляренко: “Рівне стає комфортнішим для проживання людей з інвалідністю”

В Рівному проживає близько 13 тисяч людей з інвалідністю. Чимало зусиль для привернення уваги до їхніх потреб, вже декілька років підряд докладає депутат Рівнеради, голова Рівненської ОДА (2016-2019 рр.) Олексій Муляренко. Він є ініціатором проєктів, що роблять Рівне доступним для усіх людей, незалежно від їх фізичних можливостей....





Найпопулярніші статті:

• Як позбутися шпори на п’яті [850] (2149)
• Бюджет і ми… [965] (1902)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (1851)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (1826)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (1822)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (1815)
• Живи до ста! [965] (1814)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (1808)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (1801)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (1792)
• Допомога під час карантину [967] (1742)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (1650)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (1592)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (1591)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (1564)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (1561)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (1519)
• Гостра бюджетна пандемія… [964] (1513)

ТОП-15 свіжого номера:

• Біля Радіозаводу впорядковують стадіон «Форт» (148)
• Створення системи екстреної медичної допомоги опинилося під загрозою (148)
• Олександр Данильчук відкрив XX Всеукраїнську нараду-семінар з актуальних питань децентралізації (146)
• Чому чорніють і сохнуть кінчики листя у квітів (142)
• ОЛЬГА САДОВНИК: «Фармацевт – остання лінія захисту пацієнта» (140)
• Олексій Муляренко: “Рівне стає комфортнішим для проживання людей з інвалідністю” (136)
• 7 засобів, які усувають неприємний запах у шафі (130)
• 45 кілограмів бурштину вилучили поліцейські (129)
• Тісто на пельмені, вареники, хінкалі, манти (122)
• 17 цікавих способів використання кавової гущі в побуті (121)
• Літо… (118)
• Вбивство через необережність (114)
• «Я тобі зрадила… подумки» (114)
• Який вазон кому дарувати (113)
• Аферистів із Луганщини, які ошукували рівнян затримали (112)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс