Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1004 від 25.02.2021p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Квітень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Новини Рівне

#Ракурс економiки

Коли в Україні з’являться електрички німецького рівня?

Коли в Україні з’являться електрички німецького рівня?

Приміський потяг – це швидкий і надійний спосіб дістатися з передмістя до великого міста. Але в українських реаліях – не завжди комфортний. Рухомий склад електричок часто застарілий, потягів не вистачає, у пікові години вагони забиті пасажирами вщент. Змінити ситуацію на краще можуть тільки спільні зусилля «Укрзалізниці» та місцевої влади у кожному конкретному регіоні. Про успіхи та складнощі на шляху до кращих умов дізнавались експерти Центру громадського моніторингу та контролю.

Більше безпеки і комфорту

Уже не перший рік залізничники вивчають можливості з оновлення електричок. Розглядаються різні варіанти: від закупівлі вживаних німецьких електропоїздів до самостійної модернізації наявних. Наприклад, у лютому відбулась виставка сучасних розробок елементів салонного інтер’єру вагонів електропоїздів, яку організувала «Укрзалізниця». На ній можна було побачити нові вагонні меблі для приміських потягів.

Член правління «Укрзалізниці» Олександр Перцовський розказує: «Вирішили не просто йти за не змінними багато років регламентами, а запросили ключових постачальників обладнання до нас на виставку представити свої нові рішення для приміських потягів – сидіння та інші вагонні меблі, віконні та дверні групи, туалетні системи тощо».

За словами Перцовського, оновлення приміських електричок є ініціативою самої УЗ, тож компанії важливо мінімізувати витрати на ремонт, а кожна зекономлена гривня піде на те, щоб зробити більше секцій. Залізничники кажуть, попри наявні розробки, самостійно оновити електрички не вийде. Кілька років тому в «Укрзалізниці» порахували, що проєкт оновлення міських електричок Києва коштуватиме приблизно 4 мільярди гривень. Тож без участі місцевої влади не обійтись.

Водночас модернізація не стоїть на місці. Уже незабаром у приміських поїздах з’являться камери спостереження, які дозволять машиністу контролювати ситуацію у вагонах. Також буде встановлена так звана «червона кнопка» для виклику правоохоронців. Вона дозволить викликати поліцію на наступну станцію у випадку проблем з неналежною поведінкою деяких пасажирів. Таким чином в «Укрзалізниці» хочуть підвищити рівень безпеки у потягах та не порушувати розклад руху.

Компенсації за пільговиків і співпраця на місцях

В «Укрзалізниці» наголошують, що приміські пасажирські перевезення є найбільш збитковим напрямом. Адже компенсації за пільговиків, які має виплачувати місцева влада за надані послуги, не покривають навіть мінімальних витрат. Так, за 2020 рік органи місцевої влади заборгували підприємству понад 200 млн  грн компенсацій за проїзд пільгових категорій населення в електричках. Тож тепер залізниця пропонує владі на місцях публічні договори про надання послуг з приміських перевезень.

«Підхід простий: є договір – є електричка та якісний сервіс, немає договору – будемо обслуговувати напрямки за залишковим принципом. Іншого варіанту впливу на місцеві органи влади у нас практично немає», – пояснює очільник УЗ Володимир Жмак.

Там, де співпраця із місцевою владою йде успішно, приміські поїзди ходять стабільно і навіть з’являються нові маршрути. Так, 25 січня запустили приміський потяг підвищеної комфортності за маршрутом Київ – Тарасівка. У робочі дні на маршруті курсує вісім поїздів. Відстань із Боярки до Києва потяг долає за 21 хвилину, з Вишневого – за 15 хвилин, одночасно електропоїзд вміщує близько тисячі пасажирів.

Уже у березні жителів столиці та передмістя чекає ще один додатковий маршрут: Київ – Коцюбинське – Ірпінь – Буча.

«Провели перемовини з керівництвом «Укрзалізниці» щодо запуску додаткової «Ірпінської електрички», яка дозволить землякам швидше та комфортніше добиратися до столиці. Це має бути потяг на десять вагонів, який у ранковий та вечірній час пік суттєво розвантажить інші електропоїзди», – зазначив Ірпінський міський голова Олександр Маркушин.

Слід зауважити, що нові маршрути до столиці відкриваються у рамках проєкту Kyiv City Express, який передбачає модернізацію і налагодження сполучення між Києвом і містами-супутникам. Зокрема, будуть розвиватись броварський, білоцерківський, трипільський та бориспільський напрямки.

Всього в Україні курсує понад 650 приміських поїздів, але цього досі недостатньо. Аби українська електричка стала схожа на німецьку, належить чимало зробити: збільшити кількість маршрутів, зменшити інтервал руху до 20-30 хвилин, попрацювати над комфортом всередині вагонів. Для цього знадобиться чимало часу і грошей, але у підсумку зусилля повинні окупитися.

25.02.2021


Переглядів: 390

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1010 від 08.04.2021p.
¤ 
Рівнянин виборов золоту медаль на Чемпіонаті України

Рівнянин виборов золоту медаль на Чемпіонаті України

2-4 квітня у місті Київ відбувся Чемпіонат України серед кадетів з греко-римської боротьби....

¤ 
Міський голова Рівного: «Влада не може допустити, щоб команда не мала бази у рідному місті»

Міський голова Рівного: «Влада не може допустити, щоб команда не мала бази у рідному місті»

Представники народного клубу, вболівальницької спільноти та влади міста обговорили план взаємодії щодо виділення земельної ділянки у Рівному для будівництва спортивної бази. Участь у зустрічі взяли міський голова Рівного Олександр Третяк, його профільний заступник Олег Піщанський, депутат Рівнеради і архітектор Дмитро Котляров, гендиректор народного клубу Верес Антон Назарук, члени наглядової ради клубу Юрій Фалко і Валентин Ляхов....

¤ 
Верес здобуває вольову перемогу над Кременем!

Верес здобуває вольову перемогу над Кременем!

Пропустивши першим, Верес вдруге у сезоні здобув вольову перемогу над Кременем. Рівняни продовжили переможну серію у чемпіонаті до восьми матчів поспіль....

¤ 
Як картопля провокує підняття артеріального тиску

Як картопля провокує підняття артеріального тиску

Високий кров’яний тиск, відомий як гіпертонія, може призвести до серйозних серцевих проблем. Щоб запобігти підвищенню тиску, слід крім іншого уникати вживання картоплі, приготовленої трьома способами....

¤ 
Потрапив під потяг передаючи передачу

Потрапив під потяг передаючи передачу

Екіпаж групи реагування відділення поліції № 6 (м. Здолбунів) третього березня близько 18:40 саме повертався із виклику. Перечекавши перед шлагбаумом поки проїде потяг, переїхали залізничний переїзд. В цей час до них підбігла перелякана жінка й повідомила, що чоловік потрапив під потяг і травмувався....

¤ 
Як захиститися від колекторів? Рішення нового закону

Як захиститися від колекторів? Рішення нового закону

Дії колекторів нерідко межують із порушенням закону. Минулого року Національний банк України (НБУ) отримав понад дві тисячі скарг від боржників, які стосувалися поведінки представників колекторських компаній. Зокрема, скаржилися на погрози, цілодобові дзвінки, тиск на рідних і друзів, поширення особистої інформації. Досі ж українське законодавство жодним чином не регулювало діяльність колекторів. Приборкати проблему має новий закон, який встановлює чіткі вимоги до роботи таких компаній. Деталі дізнавались експерти Центру громадського моніторингу та контролю....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (5710)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (5477)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (4169)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (4144)
• Допомога під час карантину [967] (4126)
• Бюджет і ми… [965] (4084)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (4064)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (4049)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (3998)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (3978)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (3975)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (3945)
• Живи до ста! [965] (3879)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (3753)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (3753)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (3707)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (3696)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (3481)

ТОП-15 свіжого номера:

• Круте піке… (333)
• Юрій Ліпський: «Ми до останнього дня не були впевненні, що фестиваль відбудеться…» (211)
• Дитсадок на Коновальця: «добудувати не можна зупинити» (205)
• Рівнянин виборов золоту медаль на Чемпіонаті України (194)
• Тепловий опік язика: як позбутися болі та дискомфорту (188)
• Хрумке кокосове печиво (187)
• Як захиститися від колекторів? Рішення нового закону (183)
• Міський голова Рівного: «Влада не може допустити, щоб команда не мала бази у рідному місті» (182)
• Як картопля провокує підняття артеріального тиску (181)
• 7 найбільш відомих видів солі та способи їх застосування в кулінарії (177)
• Потрапив під потяг передаючи передачу (173)
• Верес здобуває вольову перемогу над Кременем! (170)
• Нелюба донька (169)
• На думку шеф-кухарів: (165)
• Кілька оманливих продуктів, які замість схуднення допоможуть погладшати (165)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс