Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №465 від 09.09.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Лідер ринку

“АРТ” - козирна якість європейської підлоги!

“АРТ” - козирна якість європейської підлоги!

Олександр ТРОФІМЧУК: “Лінолеум “Lino Fatra” – краса, яка робить ваше життя зручним та безпечним”

Сьогодні існує величезна кількість матеріалів для благоустрою приміщення. Особливої уваги вимагає вибір покриття для підлоги, оскільки саме ця частина будь-якого приміщення - промислового підприємства, громадського закладу або приватного котеджу - повинна забезпечувати практичність, елегантність, якість і гармонію підлоги зі стінами та стелею. “Ідеальний вибір - комерційний лінолеум “Lino Fatra”, - переконаний директор ПП “АРТ” Олександр ТРОФІМЧУК (на фото). Підприємство з 1995 року працює на вітчизняному ринку будівельних матеріалів ексклюзивним дистриб’ютором чеського заводу “Fatra” - одного з найпотужніших європейських виробників комерційного і напівкомерційного лінолеуму та покриттів із ПВХ.

Торгівля ведеться через склад фірми, розташований у мальовничому куточку селища Клевань Рівненської області. Завдяки великому товарному запасу - до 15 тисяч квадратних метрів лінолеуму різноманітних дизайнів, замовники своєчасно отримують якісну продукцію “Lino Fatra”.

Прагнете безпеки та комфорту - купіть лінолеум!

- Олександре Романовичу, розкажіть, будь ласка, про початок Вашого бізнесу, у якого, напевне, ніколи не буде кінця. Адже Ви вибрали вдячну справу - нести красу людям.

- Мій бізнес був започаткований ще у ті часи, коли я працював заступником директора клеванської фабрики “Світанок”, яка підпорядковувалася обласному об’єднанню місцевої промисловості. На початку 90-х познайомився у Луцьку із представниками чеської фірми, що постачала нашому підприємству шкірозамінник (за профілем галантерейного виробництва, яке в нас працювало). Згодом чехи запропонували зайнятися реалізацією побутового лінолеуму, потім - комерційного. У липні 1995-го за порадою чеських партнерів створив приватне підприємство, яке вже багато років активно займається просуванням комерційного лінолеуму “Lino Fatra” в Україні. Географія його поставок - уся Україна.

- Де переважно застосовується комерційний лінолеум?

- Сама назва “комерційний лінолеум” визначається основною сферою його використання: промислове, житлове та комерційне будівництво. А це - виробничі приміщення, адміністративні офіси, банки і готелі, торговельні центри, магазини, салони, ресторани, бари та кав’ярні, вокзали й аеропорти, театри, лікарні, пологові будинки, навчальні та спортивні заклади, фітнес-клуби то-що. За тривалістю використання комерційний лінолеум близький до кахельної плитки та мармурових плит.

Деякі колекції комерційного лінолеуму “Lino Fatra” мають вузьке призначення. Приміром, матеріал із поверхневим рельєфом застосовується для облаштування зон відпочинку у саунах, оскільки таке покриття зменшує ковзання. Антистатичні й електропровідні види лінолеуму (Elektrostatік - із вкрапленням ниток вуглецю у своїй структурі) використовуються для зняття статичної напруги з підлог в операційних, комп’ютерних центрах, цехах по виробництву мікроелектроніки. Звукопоглинаючі види лінолеуму забезпечують зниження сили звуку у десятки разів та створюють особливий комфорт при ходьбі. Усі ці властивості має продукція чеського заводу “Fatra”. Особливий інтерес у споживачів викликають колекції Novoflor Standard, Novoflor Extra, Thermofix та Elektrostatik. Отже, прагнете безпеки та комфорту - купіть лінолеум “Lino Fatra”!

“Lino Fatra” служитиме вам 30-50 років!

- Розкажіть, будь ласка, про основні переваги комерційного лінолеуму “Lino Fatra”.

- Він суттєво відрізняється від інших закордонних аналогів за ціною, простотою, швидкістю та зручністю укладання. Ще одна вагома перевага цього виду пластикового покриття - різноманітність кольорових рішень і можливість створення індивідуального дизайну підлоги за допомогою комбінування кольорів. Крім того, є можливість оформлення підлоги за допомогою аплікації - маю на увазі створення на підлозі фірмових знаків, гасел, гербів, що дозволяє тонко й ненав’язливо підкреслити корпоративний стиль та солідність установи. Розроблено й колекцію покриттів із лінолеуму, що приховують забруднення. Ця властивість, що має таке ж істотне значення, як і зносостійкість, залежить від кольору, малюнку та фактури матеріалу.

Усі види комерційного лінолеуму стійкі до тривалого впливу хімічно активного середовища, мають унікальні характеристики зносостійкості. При гарантійному терміні експлуатації 10 років лінолеум “Lino Fatra” реально служитиме вам 30-50 років! Крім того, ці матеріали не підтримують горіння. Матеріали ТМ “Lino Fatra” відповідають жорстким вимогам екологічної безпеки міжнародної системи стандартів ISO 9001 та ISO 1400, мають український сертифікат відповідності в системі “Укрсепро” та рекомендовані Міністерством охорони здоров’я України для використання в дитячих і лікувально-профілактичних установах.

Дуже важливим є правильне укладання лінолеуму. І в цьому вам допоможуть висококласні фахівці підприємства “АРТ”, які навчалися безпосередньо в Чехії. На ваше замовлення вони можуть виконати роботу з покриття комерційним лінолеумом підлог у будь-якому населеному пункті України або навчити цьому працівників будівельних організацій, які планують працювати з матеріалами заводу “Fatra” постійно. Наші фахівці - єдині в західному регіоні України сертифіковані майстри - запропонують вам широкий асортимент кольорових рішень і можливість створення індивідуального дизайну шляхом комбінування кольорів. До речі, комерційний лінолеум “Lino Fatra” обійдеться його покупцям у 1,5-2 рази дешевше, ніж аналоги провідних європейських виробників - Forbo (Нідерланди), Armstrong (Великобританія) та Sommer (Франція), не поступаючись при цьому їм в якості.

Високу оцінку продукції ТМ “Lino Fatra” дали українські споживачі. Серед замовників фірми “АРТ” - фабрика Держзнаку України (м. Бортничі Київської області), відділення кардіохірургії у хірургічному корпусі Рівненської обласної лікарні, фірма “Реноме”, ТзОВ “УкрТехноФос”, друкарня “Поліграфінтех”, зал прийому пасажирів у Рівненському аеропорту, обласне управління Ощадбанку, Харківський завод “Берізка”, телерадіокомпанія “Люкс” та фірма “Тріада-форум” (м. Львів), санаторій “Пролісок” (Волинська область), фірма “Мегатранс” (м. Одеса), відомі у Рівному заклади відпочинку - бар “Магнат”, ресторан “Фараон”, кафе “Лагуна” та “Фламінго” - хай вибачать мені ті, кого я не назвав!

Бізнесмен, фанат джазової музики, викладач

- Відомо, що назва фірми “АРТ” - це не лише ініціали її керівника російською мовою. Це слово у перекладі з англійської означає “мистецтво”, до якого Ви маєте пряме відношення як засновник відомого в Україні та закордоном естрадно-джазового колективу “Аrt-Time”, директор концертного агентства “Арт-Хаус” та співорганізатор щорічного Міжнародного джазового фестивалю “Art Jazz Cooperation” (“Джаз об’єднує”), який у ході святкування Дня міста проводився одночасно у Рівному під патронатом міського голови Володимира Хомка та в Луцьку. Що пов’язує Вас із музикою?

- З музикою я не розлучаюся, напевне, усе життя. Свого часу закінчив музичну школу за класом фортепіано. Служив у Ризі, де особовий склад мого підрозділу залучався до охорони концертів Раймонда Паулса, бачив його за кулісами. А ще часто ходив на концерти органної музики у знаменитому Домському соборі. У кінці 80-х грав із друзями у ресторані в селищі Зоря - філії відомого рівненського “Спорту”. Тож і сьогодні часом хочеться зіграти із друзями щось із улюблених шлягерів італійської естради 80-х років. Що стосується першого фестивалю “Art Jazz Cooperation 2008”, то резонанс був надзвичайний. Концерт викликав великий фурор: газети писали, що за 20 років у Рівному подібного мистецького явища не було.

- І наостанок. Оскільки наша зустріч відбувається напередодні нового навчального року і Дня підприємця, з чим я Вас поздоровляю, хотів би відкрити читачам “Рівне-Ракурсу” ще одну грань Вашого непересічного таланту. Адже Ви, Олександре Романовичу, не тільки практик вітчизняного бізнесу, а й, у певній мірі, його науковий теоретик і, що не менш важливо, дбайливий наставник майбутньої бізнесової еліти України.

- Дійсно, я кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, викладаю маркетинг. Тема кандидатської дисертації, яку захистив у 2008 році, - “Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств”. В університеті працюю з 1998 року, до того викладав у Рівненському інституті слов’янознавства. У викладацькій роботі намагаюся поєднувати теорію із власним професійним досвідом: так самому цікавіше і корисніше моїм студентам - майбутнім успішним менеджерам вітчизняної економіки.

Приватне підприємство “АРТ”

35312, Рівненська область,

смт Клевань, вул. Залізнична, 26;

тел.: (0362) 27-19-54, факс: 27-21-43;

e-mail: art@artlino.com.ua www.artlino.com.ua

09.09.2010Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК



Рівне-Ракурс №10 від 09.09.2010p. 
На головну сторінку