Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №467 від 23.09.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Місцева гордість

Пивзавод “Рівень”: якість, перевірена століттями

Пивзавод “Рівень”: якість, перевірена століттями

За понад 100 років своєї діяльності “Рівень” варить пиво, яке здобуло безліч шанувальників як на Рівненщині, так і в Україні. На пивзаводі працюють справжні майстри свого діла, а різноманітність рівненського пива дозволяє кожному обрати своє улюблене. Про сьогоденні проблеми та здобутки Рівненського пивзаводу та загальноукраїнську цінову політику розповідає директор ВАТ “Рівень” Мар’ян ГОДА.

- Мар’яне Адамовичу, сьогодні Рівненський пивзавод випускає шість марок пива: “Рівень “Преміум”, “Рівень “Пшеничне”, “Бергшлосс “Світле”, “Бергшлосс “Чорне”, “Бергшлосс “Копчене” та “Жигулівське”, яка із них найулюбленіша серед рівнян?

- Шанувальників мають абсолютно всі марки, єдине, що вони доволі різні у ціновому сегменті, тому певним чином розділилися між різними категоріями населення.

- Підвищення акцизів на алкоголь, що потягло за собою зростання цін на пиво, вплинуло на зменшення продажів пивної продукції?

- Звичайно для певної частини українських споживачів одним із визначальних факторів при купівлі пива є ціна, і відповідно після зростання вартості, певний відсоток споживачів почав купувати менше пива. Щодо нашої продукції, то враховуючи її високу якість, таких покупців небагато, люди розуміють, що повинно бути приблизно рівне співвідношення ціни та якості.

- Яка ваша думка щодо введення заборони споживання алкогольних напоїв у громадських місцях, адже це певним чином вплинуло на зменшення продажів?

- Я вважаю це рішення абсолютно правильним, адже часто траплялося, що люди, які вже й так добре напідпитку, приходили “доганятися” пивом у громадські місця, тим самим заважаючи відпочинку інших громадян і створювали цим негативний імідж для нас.

- Скільки відсотків виробленої продукції йде на Рівне, область та за її межі?

- Якщо приблизно, то на Рівне - 30 відсотків, на область - 10, решту ми постачаємо за її межі, у великі українські обласні центри: Київ, Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Одесу, а там вже через мережу дистриб’юторів продукцію розвозять по областям.

- Чи є необхідність заміни обладнання?

- У поточному році ми повністю оновили обладнання на всіх технологічних процесах, і тепер все виробництво відбувається на новому та сучасному обладнанні. Також зробили ремонт усередині приміщень, тепер у планах привести до ладу зовнішній вигляд - відновити фасад. Ми постійно працюємо у напрямку вдосконалення виробництва, вже є декілька нових технологічних проектів, які ми втілюватимемо у життя у найближчому майбутньому.

- Як ви ставитеся до практики, коли пивзаводи самі вирощують сировину для виробництва пива?

- Я вважаю таку практику збитковою, адже потрібно витрачати значні кошти на сільськогосподарську техніку. Ми в основному експортуємо вітчизняну сировину, рідко з інших країн, а щодо засобів дезінфекції, то використовуємо лише іноземні.

- Рівненський пивзавод “Рівень” є приватним підприємством, а чи є підтримка міської влади для вітчизняного виробника?

- Ми не розраховуємо на допомогу влади, однак при необхідності завжди знаходимо порозуміння абсолютно з усіма управліннями.

- Мар’яне Адамовичу, і наостанок два питання, які напевно найбільше цікавлять наших громадян: чи плануєте випуск нових марок та чи буде у найближчому майбутньому підвищення цін на пиво?

- У нас вже склалася добра традиція, що з початком нового пивного сезону ми презентуємо нашу нову марку пива, тому, приблизно у травні наступного року люди зможуть насолодитися новим смаком. Щодо зростання цін, то, на жаль, воно неминуче. У поточному році катастрофічно не вродив пивоварний ячмінь. У минулому році ячмінь продавали не дорожче, як 950 гривень за тонну, зараз ціна на нього вдвічі вища - 1900 гривень за тонну. Крім цього, на 20 відсотків зросла ціна на газ, який постійно використовується для виготовлення пива й солоду. Сьогодні українські виробники пива, у тому числі й ми, зайняли очікувальну позицію, ніхто не хоче першим зробити такі непопулярні кроки, як значне підвищення ціни. Проте, так чи інакше, до нового року ціни на пиво зростуть як мінімум на 20 відсотків.

23.09.2010Дмитро ГУБАНОВ



Рівне-Ракурс №10 від 23.09.2010p. 
На головну сторінку