Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №231 від 16.03.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Між нами, споживачами

Плату за чесність

запровадило «Ей-І-Еc Рівнеенерго»

В переддень Всесвітнього Дня захисту прав споживачів ЗАТ «Ей-І-Еc Рівнеенерго» провів акцію під красномовною назвою «Енергія. Рівний і стабільний доступ для всіх!», метою якої було відзначення кращих споживачів міста та області.

Приблизно серед 40 тисяч споживачів, які виявили високу платіжну дисципліну, було розіграно пилосмоки, праски та іншу побутову техніку, люб'язно надану спонсором акції - магазином електроніки VICOTEC.

Як зазначив комерційний директор ЗАТ «Ей-І-Еc Рівнеенерго» Вадим Кухтій, ця акція спрямована перш за все на налагодження відкритих, прозорих стосунків із споживачами. «Ми прагнемо, так би мовити, показати «обличчя» тим, кому надаємо послуги, - так висловився Вадим Юрійович, - насамперед, це якісне енергопостачання і більша поінформованість про права споживачів». Так, у 2005 році було реконструйовано 101 кілометр ліній електропостачання, а в 2006 році планується понад 270 кілометрів, постійно встановлюються сучасні технічні засоби, велике значення надається техніці безпеки.

На жаль, не всі громадяни Рівного та області вирізняються свідомим ставленням до своїх обов'язків як споживачів. Доволі часто мають місце факти несанкціонованого користування електроенергією, іншими словами, крадіжки. Так, від початку року по області було зафіксовано близько 900 випадків крадіжок електроенергії. «Найчастіше це відбувається в осінньо-зимовий період, коли погіршуються погодні умови та зменшується доступ до віддалених районів», - зауважив пан Кухтій. Зрозуміло, що деякі мешканці намагаються за допомогою електричних приладів обігріти житло, проте це не звільняє від обов'язку оплати комунальних послуг. Як боротися із крадіями? Правопорушення, з одного боку, виявляють за допомогою спеціальних рейдових бригад, які фіксують факти крадіжок. З іншого ж, на заваді крадіжкам стають сучасні лічильники, які унеможливлюють незаконне користування електроенергією. В 2005 році було встановлено 12 тисяч таких лічильників, а в цьому році планується встановити приблизно 35 тисяч.

Енергетикам, певна річ, доводиться стикатися із найбільшою проблемою - заборгованістю споживачів (як населення, так і підприємств та установ), яка становить нині 17 мільйонів 41тисячу гривень. Але, незважаючи на ці труднощі, ЗАТ «Ей-І-Еc Рівнеенерго» намагається активно співпрацювати із споживачами. Власне, цією акцією керівництво підприємства висловило вдячність громадянам, які пам'ятають і виконують свої обов'язки. Наприкінці організатори заходу привітали всіх споживачів, побажали здоров'я, затишку та світла в оселях.

Телефонуйте на «гарячу лінію» «Ей-І-Еc Рівнеенерго»: 62-42-69.

16.03.2006Анна Тарасова



Рівне-Ракурс №10 від 16.03.2006p. 
На головну сторінку