Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №202 від 24.08.2005p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Уроки спокуси

Вальс у ритмi... сексу

У всі часи вміння танцювати високо цінувалося. І не лише тому, що хороший танцюрист вміє чудово рухатися, але й тому, що танком можна захопити і наблизити. Питання “де ви навчилися так займатися сексом?” звучить, м’яко кажучи, дивно. А от “де ви навчилися так танцювати?” - вже похвала і вчителю, і самому танцюристові.

У кожному танку є свій ритм, свої так звані “па”, від яких відштовхуються навіть віртуози, котрі надають перевагу імпровізації. А ще танок для двох підказує, чи підходять вони один одному, чи відчувають вони одне одного, чи співпадає їхній ритм, чи, врешті-решт, приємні їм дотики, запах партнера...

“Па” перше. Зваблювання

Уявіть собі, що на танц- майданчику чи в гостях ви побачили привабливу незнайомку. Як наблизити її до себе? І немов саме для цього існує танок, в якому все це реально навіть без спілкування, адже головне тут – мова тіла.

Але спершу – погляд. Довгий і пильний погляд, який змусить її серце битися швидше. Затим комплімент її жіночності і в нагороду - її вдячний погляд та усмішка. Невеличка пауза (аби не налякати, не видатися нахабою, який шукає лише втіхи...) і – вперед, до танцю.

Від визнання її привабливості жінка розквітає, при цьому виділяється гормон тестостерон, який пом’якшує риси обличчя. Це робить її більш приємною, милою, навіть трішки беззахисною... А жінка, яка подобається комусь, стає привабливою для всіх.

“Па” друге. Вечеря

Запросіть її прогулятися, давши зрозуміти, що вона може довіряти вам. Зовсім не завадить разом пообідати чи повечеряти, – при цьому спостерігаючи за партнером. Психологи стверджують, що в процесі споживання їжі людина використовує ті ж стратегії, що й у сексі - в кількості, квапливості, в умінні насолоджуватися й відчувати тонкі відтінки. Тим паче, спільне споживання їжі зближує, допомагає перейти до залицяння - підсунути стілець, подати тарілку тощо.

Чоловіче збудження - як хмиз у вогнищі - спалахує миттєво, проте й згорає швидко. А жіноче - як невеличкі полінця - потребує тривалого розпалу. Тому, використовуючи дозволені дотики, компліменти, багатозначущі погляди, нарощуйте його поступово.

“Па” третє. Мовою тіла

Звісно ж, танок припускає дотики. І не тільки рук. Відчуйте пахощі її волосся, доторкніться до нього своїм обличчям... Якщо це вона, бажана, - дайте їй зрозуміти це поглядом, легким погладжуванням пальців, ніжними пестощами... І ведіть її за собою, керуючи її тілом... Але чи йде вона за вами, чи підкоряється вам, чи захоче слідувати вашим бажанням і далі? Все це ви відчуєте в процесі танцю.

Відчуєте це в її кроках, рухах, - вона дозволить собі ніби ненароком притиснутися до вашого тіла грудьми, животом, волоссям... Вона також визначатиме для себе, чи буде їй добре з вами, сильний ви чи млявий, чи зможете розпалити її? А втримати? Чи хочеться їй, щоб цей танок тривав і далі? Чи хоче вона бути з вами?..

Ваша наелектризованість обов’язково схвилює й розпалить жінку. І нехай ще не вирішено, чи хоче вона бути з вами, але те, що її хочуть, розпалить її… Так, саме це викликає відповідну реакцію! Неважливо, що буде далі, пристрасть є саме зараз, це вже зараз лестить.

А що далі?..

Ви проводжаєте її після танцю, тому що танок, як і зближення, завершений. Чи повернути її на місце, з якого вона починала свій танок, як і наказують правила хорошого тону, чи повести її в місце більш відокремлене, заманюючи розповіддю й продовжуючи рухатися в спільному ритмі, чи потанцювати ще трохи?.. Хто може дати відповідь, хто може вирішити це, крім самого танцюриста?..

24.08.2005Адам Юрчик



Рівне-Ракурс №10 від 24.08.2005p. 
На головну сторінку