Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №520 від 29.09.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#На часі

Останній з могікан

Останній з могікан

cаме так називався роман американського письменника Фенімора Купера, в якому йшлося про нелегку долю індіанців, які потроху гинули від рук блідошкірих завойовників. Можна сказати, що наш міський комунальний транспорт нагадує аборигенів, які виявились безсилими, нежиттєздатними у нових умовах.

Минулого тижня частина членів міськвиконкому практично провалила ініціативу зі збільшення вартості проїзду в міських тролейбусах з однієї гривні до гривні з чвертю. Для тих, хто не користується послугами міського громадського транспорту, повідомляємо: нинішня вартість проїзду в тролейбусах вдвічі менша, ніж у маршрутках. Чим може грозити не прийняття рішення міськвиконкому, ми попросили розповісти голову комісії з питань транспорту в міській раді Святослава ЄВТУШЕНКА.

- Я вважаю, що комунальний електротранспорт в обласному центрі знаходиться у вкрай важкому стані з об’єктивних та суб’єктивних причин. Це і зношеність самого парку тролейбусів, і проблемами з вчасним отриманням коштів від держави за перевезення “пільговиків”, і неефективний менеджмент підприємства. Однак, альтернативи цьому підприємству сьогодні в місті немає. Так що тролейбуси на маршрутах потрібно зберегти. Не секрет, що саме ними користуються пенсіонери, студенти та численні громадяни так званих пільгових категорій. До того ж, це екологічно чистий вид транспорту, а мережа тролейбусних маршрутів в обласному центрі є доволі розгалуженою. Фактичний провал рішення про підвищення плати за проїзд ставить підприємство у складну ситуацію, особливо напередодні зимового сезону. Потрібно підготувати тролейбуси до роботи у мороз, закупити зимову гуму тощо. Якщо цього не вдасться зробити, то більша частина машин залишиться в депо, а пенсіонери діставатимуться до поліклініки або ЖЕКу - пішки. А це, погодьтесь, не по-людськи. Так що членам нашого міськвиконкому я б радив більш зважено підходити до вирішення серйозних проблем транспортної галузі міста, вивчати всі можливі наслідки своїх дій. Допомогти збанкрутувати тролейбусному управлінню - просто, а вирішити, на чому пересуватимуться тисячі рівнян - складно.

29.09.2011Записав Володимир КОНЄВ



Рівне-Ракурс №10 від 29.09.2011p. 
На головну сторінку