Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №531 від 15.12.2011p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Грудень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Січень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31


#Проблеми

Приміські потяги скасують?

Приміські потяги скасують?

Через низькі тарифи та недостатнє відшкодування за проїзд пільговиків, залізничний транспорт працює у збиток. Рівненщина - не виключення. Ба більше, у деяких приміських потягів, якими користуються тисячі людей, вже давно закінчився термін експлуатації. До того ж, останнім часом механізм пасажирських перевезень працює передусім лише завдяки добросовісному ставленню працівників залізниці до своїх обов’язків.

Тож, за рентабельності -91% вихід вбачається єдиний - скорочення маршрутів та скасування сполучень. Або - збільшення вартості квитка.

Депутати Рівненської облради вважають неприпустимим закриття приміських потягів Рівненської дирекції залізничних перевезень і пропонують звернутися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України. Адже процес реформування залізничного транспорту, який проводить керівництво Львівської залізниці, може стати катастрофічним для області. Навіть якщо до цього спонукала збитковість приміських пасажирських перевезень та недостатнє фінансування.

Однак не новина, що для переважної більшості населення саме залізничний транспорт є найбільш доступним через відносно невисоку вартість проїзду. Зокрема для тих громадян, які користуються пільгами.

Якщо говорити мовою цифр, то за 10 місяців нинішнього року у приміському сполученні перевезено 2463,7 тисяч пасажирів, в тому числі 580,6 тис. пасажирів пільгових категорій.

Але з іншого боку, позицію залізниці можна легко зрозуміти: відшкодування за пільгове перевезення пасажирів, отримане від місцевих органів самоврядування, на сьогодні становить лише 55,7% від вартості перевезення. Тоді й справді потрібно говорити про раціональність підняття тарифів для тих, хто це може собі дозволити.

Начальник відокремленого підрозділу ДП “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Львівської залізниці Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ вважає, що тарифи потрібно підняти до рівня маршрутних квитків. Тоді, в умовах чесної конкуренції, люди обиратимуть шлях до пункту призначення не за ціновою політикою, а за комфортністю.

Потребує оновлення і парк поїздів, на який також потрібне фінансування. Адже із 42 поїздів - 9 в експлуатації з 1970 року, 9 - з 1977 року, 4 - з 1985-1986 років, а 14 - з 1967 року. Це при тому, що термін експлуатації для дизель-поїздів складає 20 років, а для електропоїздів - 28 років. Відтак бачимо, що граничні строки експлуатації для деяких потягів перевищені мало не вдвічі.

Це стосується і вузьзоколійки “Антонівка-Зарічне”, довжина якої 115 кілометрів. Ускладнюється все тим, що в Україні запчастини для тепловоза і вагонів, що їздять цим маршрутом, ніхто не виготовляє.

Водночас, за словами депутата облради Миколи КРАСЬКА, ця залізниця насамперед відіграє соціальну роль і тому не можна припинити її функціонування. Крім того, вона є складовою туристичних маршрутів. А якраз розвиток зеленого туризму є однією із візитних карток області. Також він зазначив, що крім реконструкції колії та рухомого складу потребують ремонту дерев’яні мости, через які пролягає шлях.

Виходом із ситуації, що склалася, керівництво Львівської залізниці бачить створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств органами місцевого самоврядування з несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні.

Тим більше, що практично з усіма місцевими радами погоджено надання землі під коліями в постійне користування й оформлені відповідні свідоцтва, та й земельний податок сплачується в повному обсязі, незважаючи на відсутність рентабельності приміських пасажирських перевезень.

Яким буде результат і чи ходитимуть Рівненщиною приміські потяги, стане відомо 23 грудня на сесії Рівненської обласної ради.

15.12.2011


Переглядів: 748

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 842 від 28.12.2017p.
¤ 
Де зустрічати Новий 2018 рік Собаки?

Де зустрічати Новий 2018 рік Собаки?

Вибір місця зустрічі залежить від багатьох факторів, у тому числі особистих уподобань, бажань і фінансових можливостей. Зустріти рік Жовтого Земляного Собаки можна вдома або за його межами, у рідному ...

¤ 
2018 рік –

2018 рік –

що чекають від нього в Китаї?

Якщо вірити китайцям, то 2018 рік буде достатньо стабільним у фінансовому і емоційному плані. У сім’ях очікується взаєморозуміння і мир. Відштовхуючись від пророкувань гороскопів, економіка в рік Соба...

¤ 
Як уникнути переїдання в новорічні свята: здорове харчування

Як уникнути переїдання в новорічні свята: здорове харчування

Довгоочікувані новорічні урочистості є тим часом, коли можна проводити в колі своїх близьких і друзів нескінченні застілля, і в більшості випадків перший тиждень місяця січень зосереджений саме навкол...

¤ 
За розбій та завдані смертельні травми - десять років за ґратами

За розбій та завдані смертельні травми - десять років за ґратами

Трагічний випадок трапився 27 червня 2016 року. 46-річний житель села Мостище Володимирецького району наніс тілесні ушкодження односельчанину, що призвели до смерті, та відібрав у нього шість тисяч гр...

¤ Нічна варта
Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Ми робимо Рівне
світлішим, гарнішим і безпечнішим»

Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Ми робимо Рівне світлішим, гарнішим і безпечнішим»

Завдяки впровадженню енергоощадної світлодіодної техніки інші джерела вуличного освітлення стануть історичними раритетами

Комфортно і безпечно ввечері та вночі стає там, де якісне зовнішнє освітлення. Освітлення вулиць Рівного є одним із важливих критеріїв безпеки руху. З настанням темряви пішоходу важче оцінити відстань...

¤ 
На оновлення сільської медицини Рівненщини спрямують 186 мільйонів гривень

На оновлення сільської медицини Рівненщини спрямують 186 мільйонів гривень

Якісні медичні послуги та мотивація лікарів – головне для сільської медицини первинного рівня. На цьому наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зуб...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (22857)
2. Розклад руху автобусів [253] (20404)
3. Моє місто - найкраще [427] (17425)
4. Догляньте мене до смерті [278] (12200)
5. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (11989)
6. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (11724)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (11331)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (9617)
9. Душ для всіх [432] (8784)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (8745)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (8419)
12. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (8414)
13. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (8377)
14. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (8363)
15. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (8198)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як швидко видалити іржу з металу - огляд ефективних засобів (305)
2. Де зустрічати Новий 2018 рік Собаки? (256)
3. На Рівненщині запрацював перший в Україні Центр реабілітації наслідків нейротравм (252)
4. 2018 рік – (248)
5. Микола Драганчук: «Наявні в бюджеті ресурси всі потреби області не задовольнять…» (238)
6. Як уникнути переїдання в новорічні свята: здорове харчування (236)
7. Розпочали досудове розслідування за фактом пошкодження автомобіля (234)
8. Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Ми робимо Рівне світлішим, гарнішим і безпечнішим» (232)
9. За розбій та завдані смертельні травми - десять років за ґратами (231)
10. Ореден Святого Пантлеймона – відзнака для найкращих медиків (229)
11. Рік собаки 2018: як зустрічати? Правильна зустріч Нового року (228)
12. Затримати крадія у Рівному допомогла небайдужість громадян (228)
13. У Білій Криниці внаслідок ДТП загинула жінка (227)
14. «Робимо як олімпійці!» (226)
15. На Рівненщині завершилися змагання «Ти зможеш, якщо зміг я!» (224)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс