Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №531 від 15.12.2011p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ Проблеми

Приміські потяги скасують?

Приміські потяги скасують?

Через низькі тарифи та недостатнє відшкодування за проїзд пільговиків, залізничний транспорт працює у збиток. Рівненщина - не виключення. Ба більше, у деяких приміських потягів, якими користуються тисячі людей, вже давно закінчився термін експлуатації. До того ж, останнім часом механізм пасажирських перевезень працює передусім лише завдяки добросовісному ставленню працівників залізниці до своїх обов’язків.

Тож, за рентабельності -91% вихід вбачається єдиний - скорочення маршрутів та скасування сполучень. Або - збільшення вартості квитка.

Депутати Рівненської облради вважають неприпустимим закриття приміських потягів Рівненської дирекції залізничних перевезень і пропонують звернутися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України. Адже процес реформування залізничного транспорту, який проводить керівництво Львівської залізниці, може стати катастрофічним для області. Навіть якщо до цього спонукала збитковість приміських пасажирських перевезень та недостатнє фінансування.

Однак не новина, що для переважної більшості населення саме залізничний транспорт є найбільш доступним через відносно невисоку вартість проїзду. Зокрема для тих громадян, які користуються пільгами.

Якщо говорити мовою цифр, то за 10 місяців нинішнього року у приміському сполученні перевезено 2463,7 тисяч пасажирів, в тому числі 580,6 тис. пасажирів пільгових категорій.

Але з іншого боку, позицію залізниці можна легко зрозуміти: відшкодування за пільгове перевезення пасажирів, отримане від місцевих органів самоврядування, на сьогодні становить лише 55,7% від вартості перевезення. Тоді й справді потрібно говорити про раціональність підняття тарифів для тих, хто це може собі дозволити.

Начальник відокремленого підрозділу ДП “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Львівської залізниці Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ вважає, що тарифи потрібно підняти до рівня маршрутних квитків. Тоді, в умовах чесної конкуренції, люди обиратимуть шлях до пункту призначення не за ціновою політикою, а за комфортністю.

Потребує оновлення і парк поїздів, на який також потрібне фінансування. Адже із 42 поїздів - 9 в експлуатації з 1970 року, 9 - з 1977 року, 4 - з 1985-1986 років, а 14 - з 1967 року. Це при тому, що термін експлуатації для дизель-поїздів складає 20 років, а для електропоїздів - 28 років. Відтак бачимо, що граничні строки експлуатації для деяких потягів перевищені мало не вдвічі.

Це стосується і вузьзоколійки “Антонівка-Зарічне”, довжина якої 115 кілометрів. Ускладнюється все тим, що в Україні запчастини для тепловоза і вагонів, що їздять цим маршрутом, ніхто не виготовляє.

Водночас, за словами депутата облради Миколи КРАСЬКА, ця залізниця насамперед відіграє соціальну роль і тому не можна припинити її функціонування. Крім того, вона є складовою туристичних маршрутів. А якраз розвиток зеленого туризму є однією із візитних карток області. Також він зазначив, що крім реконструкції колії та рухомого складу потребують ремонту дерев’яні мости, через які пролягає шлях.

Виходом із ситуації, що склалася, керівництво Львівської залізниці бачить створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств органами місцевого самоврядування з несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні.

Тим більше, що практично з усіма місцевими радами погоджено надання землі під коліями в постійне користування й оформлені відповідні свідоцтва, та й земельний податок сплачується в повному обсязі, незважаючи на відсутність рентабельності приміських пасажирських перевезень.

Яким буде результат і чи ходитимуть Рівненщиною приміські потяги, стане відомо 23 грудня на сесії Рівненської обласної ради.

15.12.2011


Переглядів: 630

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 822 від 10.08.2017p.
¤ 
Як ідеально розрахувати час варіння яєць

Як ідеально розрахувати час варіння яєць

У приготуванні яєць більшість з нас вважає себе експертами, адже немає нічого простішого, ніж зварити їх круто або у мішечок....

¤ 
Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Три золота, два срібла та три бронзи вибороли дзюдоїсти Рівненщини у складі національної збірної на чемпіонаті Європи з дзюдо серед спортсменів з вадами зору....

¤ 
Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни – це улюблені літні ласощі як дітей, так і дорослих. Тому, дочекавшись сезону кавунів, насолоджуйтеся якомога більше ними, адже, як усім відомо, ця ягода не лише смачна, а й корисна....

¤ Лідер ринку
РДБК: Впевненість у майбутньому

РДБК: Впевненість у майбутньому

Віталій РОМАНЮК: «Будівництво в усі часи було та залишається не тільки практичною необхідністю, а й високим мистецтвом»

ТДВ «Рівненський домобудівний комбінат» успішно реалізує свої вироби не тільки в Рівному - майже 80% продукції поставляється на будівельні об’єкти в Києві, Львові та Стрию, а також в Івано-Франківську...

¤ 
Поліцейські вилучили патрони та пістолет

Поліцейські вилучили патрони та пістолет

У ході оперативно-профілактичних заходів «Зброя та вибухівка» правоохоронці вилучили 78 патронів різного калібру та саморобний пістолет....

¤ 
«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

Під приводом купівлі борошна за дешевшою ціною троє невідомих осіб зуміли поцупити у жительки села Зоря 12 тисяч 100 гривень. Зловмисників, які пересувались на автомобілі, розшукує поліція....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19193)
2. Розклад руху автобусів [253] (17821)
3. Моє місто - найкраще [427] (13725)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9405)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9361)
6. Догляньте мене до смерті [278] (8960)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8874)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7849)
9. Душ для всіх [432] (6934)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6836)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6590)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6405)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6395)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6372)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6325)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів (348)
2. Як ідеально розрахувати час варіння яєць (342)
3. Обережно – змії! (335)
4. Карткові «кидки» (332)
5. За самовільне спалювання сухої трави та сміття - штраф (331)
6. РДБК: Впевненість у майбутньому (329)
7. СУ-39 відродилося, наче Фенікс, працює, живе та модернізується (328)
8. Діти з Рівненщини відпочивають у Європі (327)
9. Де розмістити інформацію про компанію? (325)
10. Фото на керамике (325)
11. З Одеси – без медалей (325)
12. Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород (325)
13. Після проведеного капітального ремонту вийшов на лінію черговий тролейбус «Škoda 14Tr» №142 (324)
14. Жебрачка (324)
15. П’ята пора року (324)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс