Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №531 від 15.12.2011p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30


#Проблеми

Приміські потяги скасують?

Приміські потяги скасують?

Через низькі тарифи та недостатнє відшкодування за проїзд пільговиків, залізничний транспорт працює у збиток. Рівненщина - не виключення. Ба більше, у деяких приміських потягів, якими користуються тисячі людей, вже давно закінчився термін експлуатації. До того ж, останнім часом механізм пасажирських перевезень працює передусім лише завдяки добросовісному ставленню працівників залізниці до своїх обов’язків.

Тож, за рентабельності -91% вихід вбачається єдиний - скорочення маршрутів та скасування сполучень. Або - збільшення вартості квитка.

Депутати Рівненської облради вважають неприпустимим закриття приміських потягів Рівненської дирекції залізничних перевезень і пропонують звернутися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України. Адже процес реформування залізничного транспорту, який проводить керівництво Львівської залізниці, може стати катастрофічним для області. Навіть якщо до цього спонукала збитковість приміських пасажирських перевезень та недостатнє фінансування.

Однак не новина, що для переважної більшості населення саме залізничний транспорт є найбільш доступним через відносно невисоку вартість проїзду. Зокрема для тих громадян, які користуються пільгами.

Якщо говорити мовою цифр, то за 10 місяців нинішнього року у приміському сполученні перевезено 2463,7 тисяч пасажирів, в тому числі 580,6 тис. пасажирів пільгових категорій.

Але з іншого боку, позицію залізниці можна легко зрозуміти: відшкодування за пільгове перевезення пасажирів, отримане від місцевих органів самоврядування, на сьогодні становить лише 55,7% від вартості перевезення. Тоді й справді потрібно говорити про раціональність підняття тарифів для тих, хто це може собі дозволити.

Начальник відокремленого підрозділу ДП “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Львівської залізниці Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ вважає, що тарифи потрібно підняти до рівня маршрутних квитків. Тоді, в умовах чесної конкуренції, люди обиратимуть шлях до пункту призначення не за ціновою політикою, а за комфортністю.

Потребує оновлення і парк поїздів, на який також потрібне фінансування. Адже із 42 поїздів - 9 в експлуатації з 1970 року, 9 - з 1977 року, 4 - з 1985-1986 років, а 14 - з 1967 року. Це при тому, що термін експлуатації для дизель-поїздів складає 20 років, а для електропоїздів - 28 років. Відтак бачимо, що граничні строки експлуатації для деяких потягів перевищені мало не вдвічі.

Це стосується і вузьзоколійки “Антонівка-Зарічне”, довжина якої 115 кілометрів. Ускладнюється все тим, що в Україні запчастини для тепловоза і вагонів, що їздять цим маршрутом, ніхто не виготовляє.

Водночас, за словами депутата облради Миколи КРАСЬКА, ця залізниця насамперед відіграє соціальну роль і тому не можна припинити її функціонування. Крім того, вона є складовою туристичних маршрутів. А якраз розвиток зеленого туризму є однією із візитних карток області. Також він зазначив, що крім реконструкції колії та рухомого складу потребують ремонту дерев’яні мости, через які пролягає шлях.

Виходом із ситуації, що склалася, керівництво Львівської залізниці бачить створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств органами місцевого самоврядування з несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні.

Тим більше, що практично з усіма місцевими радами погоджено надання землі під коліями в постійне користування й оформлені відповідні свідоцтва, та й земельний податок сплачується в повному обсязі, незважаючи на відсутність рентабельності приміських пасажирських перевезень.

Яким буде результат і чи ходитимуть Рівненщиною приміські потяги, стане відомо 23 грудня на сесії Рівненської обласної ради.

15.12.2011


Переглядів: 17

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 865 від 14.06.2018p.
¤ 
Ковалець, чи Бакалов?

Ковалець, чи Бакалов?

Спортивний департамент футбольної команди Народного клубу «Верес» провів ряд переговорів зі спеціалістами, які розглядались, як кандидатури на посаду головного тренера. Були проведені переговори з екс...

¤ Ракурс здоров'я
Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Перед цілющими властивостями кропиви глухої та жалкої знімаємо капелюха

Кажуть, у старовину цілителі, побачивши кропиву, знімали головний убір і кланялися їй — дякували за здатність допомагати за багатьох хвороб. Зустріти цю рослину можна всюди, однак вона більше любить в...

¤ 
12 причин не поспішати викидати сміття

12 причин не поспішати викидати сміття

1. Шкірка від банана – чудово підгодує рослини. Під час пересаджування рослини додайте в горщик подрібнені шкірки – можна попередньо підсушені про запас. Шкірки дуже швидко перегнивають і підгодовують...

¤ 

Чоловік побив двох поліцейських

В ізоляторі тимчасового тримання перебуває 49-річний житель Острога, який сьомого червня завдав тілесні ушкодження двом поліцейським, під час виконання ними службових обов’язків. За цим фактом слідчі ...

¤ 
Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Шлях від ідеї до її втілення складний і потребує значних зусиль та клопіткої праці. Часто буває так, що перспективні ідеї так і залишаються в головах їх авторів. Однак, на рівненському Льонокомбінаті,...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (465)
2. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (406)
3. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (354)
4. Догляньте мене до смерті [278] (312)
5. Розклад руху автобусів [253] (285)
6. Моє місто - найкраще [427] (268)
7. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (268)
8. Секс із мусульманином [271] (235)
9. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (232)
10. Стогін покотився яром [862] (215)
11. Гірше звіра… [861] (206)
12. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (193)
13. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (187)
14. Що варто знати про штамбову малину: [862] (187)
15. У Рівному двадцять шостий раз пройшли традиційні «Музейні гостини» [862] (186)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як збільшити врожай за допомогою дешевих ліків (108)
2. Хіба ми зустрічалися? (106)
3. Чоловік побив двох поліцейських (103)
4. Цілюща сила кропиви жалкої та глухої (102)
5. На Рокитнівщині втопилася школярка (100)
6. Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси» (99)
7. Вкрав парфуми з прилавка кіоску (98)
8. Вбив через необережність (98)
9. У Костополі автомобіль злетів у кювет (96)
10. Зірки-друзі: знаменитості, (96)
11. Олена Шоптенко народила: опубліковано перше фото після пологів (96)
12. 12 причин не поспішати викидати сміття (96)
13. Ковалець, чи Бакалов? (93)
14. Бійка закінчилася тяжкими тілесними ушкодженнями (93)
15. Смерть «Короля рок-н-ролу» (93)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс