Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №550 від 03.05.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Неякісний товар – 2

Кожен з нас хоч раз потрапляв у таку ситуацію, коли при покупці товару ми не догледіли і отримали неякісний товар. За словами спеціалістів Інспекції з прав захисту споживачів цю ситуацію з легкістю можна вирішити. Адже такі заяви не поодинокі. Просто потрібно чітко визначити свої дії і залучитися підтримкою спеціалістів.

- Під час прийому громадян в.о. начальника інспекції звернувся споживач, - розповідає головний спеціаліст Інспекції з прав захисту споживачів в Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО. - Суть його проблеми полягала в придбанні пральної машини неналежної якості у підприємця. Суб’єкт господарювання відмовлявся прийняти заяву та вирішити справу споживача позитивно. Для встановлення фактів, викладених у заяві споживача, в найкоротший термін приватного підприємця запросили до інспекції, де він написав пояснення. За втручання спеціалістів інспекції питання, що були викладені під час усного звернення до керівництва інспекції було вирішено по суті, споживачеві повернуто кошти за неякісну пральну машину у розмірі 2,1 тис. грн. Вдячний споживач написав письмову подяку керівнику та спеціалісту інспекції на адресу Рівненської обласної державної адміністрації.

У разі невирішення питання по суті - споживачам потрібно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри, 5. Усі питання розглядатимуть згідно з чинним законодавством.

03.05.2012Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 03.05.2012p. 
На головну сторінку