Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №590 від 14.02.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Спір

Харковець подався в рекламу?

На вулицях Київська, Грушевського, Галицького та Макарова невдовзі з’являться нові білборди. З одного боку це додаткові кошти для міста, а з іншого - не зрозуміло, хто курує ці питання і чому питання з рекламними щитами постійно відправляли на довивчення до цього часу.

- Це питання декілька разів переносилося через те, що я не мав можливості особисто ознайомитися із місцями, де має розміщуватися реклама. Буквально на днях мені вдалося це зробити, - зазначає міський голова Володимир ХОМКО. - Для міста, чим більше білбордів - тим краще. Але при цьому необхідно розуміти, що проти завжди виступатимуть ті, у кого є свій рекламний бізнес у місті.

Та такої позиції дотримувалися не всі члени виконкому.

- Це питання вже не вперше піднімається на виконкомі. Тому мені стало цікаво, хто ж так заповзято проштовхує київську фірму в нашому місті, яка хоче розмістити ці білборди, - розповідає член виконавчого комітету Андрій БОРТНІК. - На мій подив, людина, яка фігурує в лобіюванні цієї фірми - це прізвище одного з начальників управлінь, зокрема, Василя Харковця.

Пізніше, як наголосив один із членів виконкому Іван Гема, це лише однофамілець, а не сам начальник освіти.

- Також ми маємо звернення виконавчого директора торговельного центру “Епіцентр” у місті Рівне, який зазначає, що білборд, який планують розмістити в районі торговельного центру, просто заважатиме проїзду транспорту та створюватиме перешкоди для руху великогабаритних машин, - продовжив Андрій Бортнік. - Що ж стосується розміщення білборду на перехресті вулиць Грушевського та Гагаріна, то це взагалі спірне питання. Адже там вже розміщено дев’ять рекламних щитів і якщо з’явиться ще один, то ніде буде пройти. А це у свою чергу порушує всі норми щодо розміщення реклами. Всім зрозуміло, що питання, яке виноситься на засіданні виконкому, до того розглядала комісія із зовнішньої реклами. Судячи з цього, ми можемо ставити під сумнів компетенцію цілої комісії, адже не зрозуміло, як і кому надаються дозволи з розміщення реклами.

Та такі аргументи суттєво не вплинули на рішення членів виконкому, тому це питання врешті-решт підтримали.

14.02.2013Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 14.02.2013p. 
На головну сторінку