Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №592 від 28.02.2013p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ Особливий погляд

Якість українських доріг - справа загальнодержавна

Якість українських доріг - справа загальнодержавна

Юрій ПРОНИК: “Зима доконала багато кілометрів доріг, разом з ямами на них вилізли всі проблеми галузі”

Прем’єр-міністр Микола Азаров на засіданні уряду 6 лютого доручив сконцентрувати ресурси і зусилля на ремонті українських доріг. На деякі з них, зізнався глава Кабміну, неможливо “дивитися без сліз”. На його думку, винуваті в усьому часті перепади температур нинішньої зими, які разом з вантажними автомобілями розбили дороги. Прем’єр заявив, що зараз несприятливі умови для повноцінного ремонту дорожнього покриття, але ліквідувати небезпечні ділянки та якісно підготуватись до планових ремонтів, почати їх, як тільки дозволять погодні умови - необхідно.

На неминучість змінювати в будівництві доріг технології, підхід і фінанси вказав Президент України Віктор Янукович, спілкуючись 23 лютого з телеглядачами в рамках телевізійного проекту “Діалог з країною”. Про нагальні проблеми дорожньої галузі та підтримку її працівниками ініціативи глави держави щодо покращення українських доріг “РівнеРакурсу” розповів начальник Служби автомобільних доріг у Рівненській області Юрій ПРОНИК (на фото).

“Площа ям на дорогах України - це майже, як площа трьох Ватиканів”

- Юрію Дмитровичу, в Укравтодорі визнали, що 90 відсотків вітчизняних доріг вимагають капремонту. Міністр інфраструктури Володимир Козак зазначив, що нинішня зима залишила на українських дорогах близько 1 мільйона 400 тисяч квадратних метрів ям.

- З цього й почнемо нашу розмову. Названа профільним міністром площа ям на дорогах України - це майже як площа трьох Ватиканів. Але я буду, перш за все, говорити про наші регіональні проблеми, хоча душа болить, звичайно, за всю Україну - адже кілька років очолював Державну акціонерну компанію “Автомобільні дороги України”. Справді, нинішня зима доконала багато кілометрів доріг: стан асфальтового покриття в цьому році значно гірший, ніж у попередні. І не тільки через температурні перепади і вантажні фури. Разом з ямами на дорогах вилізли всі проблеми галузі - хронічне недофінансування, стара і зношена техніка, недосконала структура управління. До того ж, в останні два роки всі сили дорожників були зосереджені на дорогах, що готувалися до Євро-2012, іншими займалися мало. Це - об’єктивні обставини.

Але є й суб’єктивні - не можна всіх собак вішати на Укравтодор, який є балансоутримувачем 169,1 тисяч кілометрів доріг загального користування, з яких 20,1 тисяча кілометрів - дороги державного значення. Наголошую: саме за їх якість відповідає Укравтодор. Про місцеві шляхи протяжністю в мільйони кілометрів повинна дбати місцева влада. Прикро, що цього не знають кияни, які прийшли висловити своє невдоволення розбитими дорогами столиці до офісу Державного агентства автомобільних доріг України, яке не несе відповідальності за стан доріг ні в Києві, ні в інших містах. Як керівник регіонального підрозділу агентства, запевняю, що дороги загального користування обслуговуються, виходячи з бюджетного фінансування з його обмеженими

можливостями. За стан місцевих доріг та вулиць у містах, селищах і селах говорити не буду, бо це комунальні шляхи, які мають своїх господарів в особі

місцевих рад, хоча як у громадянина і звичайного водія моє

серце болить за їх якість.

“Великі кошти на дороги може виділяти лише багата держава”

- Чому цьогоріч українські дороги зазнали жахливіших пошкоджень, ніж у минулі роки, і подекуди нагадують “мінні поля”?

- До цього з розумінням поставився і міністр інфраструктури, і прем’єр-міністр. Основна причина - це клімат і пов’язані з ним погодні умови. Як досвідчений дорожник, який працює вже 40 років на цьому поприщі, хочу подякувати керівникам галузі й держави за розуміння. “Зима була незвичайна. За цю зиму 26 разів температура переходила нульову позначку від плюса до мінуса, і це позначилося на руйнуванні дорожнього покриття”, - сказав міністр інфраструктури. До цього хочу додати суттєве уточнення: на самій дорозі таких перепадів за добу більше, ніж у повітрі за весь зимовий сезон. Адже коли температура повітря мінус 1-2 градуси, то при проїзді великовагової фури за рахунок енергії тертя шин об дорожнє покриття за 5 хвилин топиться лід на асфальтобетоні, а через 10 хвилин він знову замерзає. Потім знову і знову топиться й замерзає... І так безкінечно - вдень і вночі, тисячі разів за зиму, залежно від інтенсивності дорожнього руху.

Але є чинники, які не пов’язані з погодою. Так, на наше замовлення були виконані будівельно-ремонтні роботи на міжнародній автомагістралі “Київ - Чоп”. Ми намагаємося експлуатувати одну з кращих доріг України згідно з вимогами, але виходячи з наявних можливостей. За всіма розрахунками, для її обслуговування необхідно 400 механізмів, а маємо 40, причому деяким по 20-30 років амортизаційного зносу. Хочу ще звернути увагу й на те, що кошти, які ми отримували торік не ритмічно, виходячи з обмеженої можливості бюджету, мали велике розходження з нормативними витратами на експлуатацію доріг. Однак, навіть при роботі в екстремальних фінансових умовах, до нашої служби не було серйозних зауважень щодо безпеки руху та пропуску транспорту по рівненській частині міжнародної автомагістралі “Київ - Чоп”.

І взагалі, повинен сказати, за якістю дорожньої інфраструктури Рівненщина, порівняно з іншими областями, виграє завдяки тому, що, по-перше, в нашій області є гранітні кар’єри; по-друге, її перетинають міжнародні автомагістралі. Тобто, дякуючи Богові й щедрості природи ми маємо необхідні будівельні матеріали для будівництва та ремонту доріг, а завдяки вдалому розташуванню на європейській мапі через наш край проходять основні транспортні артерії держави, на утримання яких ми отримуємо певні кошти.

Крім того, Рівненщині пощастило на мудрих керівників облдержадміністрації та обласної ради. З розумінням і без зайвого фанатизму вони чітко ставлять перед нами реальні завдання та контролюють їх виконання. Нам не соромно перед владою і громадою за свої здобутки. На Рівненщині єдині в Україні освітлені в нічний час міжнародні автомагістралі з якісним дорожнім покриттям.

“Наші дороги - це вже порохівниці, з яких сиплеться порох”

- Як Ви ставитеся до того, що в країні наростає хвиля громадського обурення якістю доріг? Днями в Києві відбулося пікетування Державного агентства автомобільних доріг України. Учасники акції (а їх було всього 30) принесли до його головного офісу навіть уламки автівок, розбитих на столичних дорогах.

- Дійсно, є спроби штучного збурення ситуації. Активісти вже створили в соцмережах групу “Я Ненавиджу Укравтодор”. Не оминув її увагою і Микола Азаров. На своїй сторінці у Фейсбуку він написав: ненавидіти установу - не конструктивно. Прем’єр порадив повідомляти дорожникам про аварійні ділянки, надсилаючи їм знімки проблемних місць. Ми добре знаємо ці місця, і в їх появі, повірте моєму 40-річному професійному досвіду, винна не тільки погода. Дорога - це надзвичайно складна інженерна споруда. Вона руйнується не тільки тому, що незадовільно утримується або на її міцність впливають кліматичні умови.

Є й інші суттєві чинники, проти яких дорожники безсилі - час і технічний прогрес. Наприклад, дорога “Рівне - Луцьк”. 50 років тому її будували для гужового й автомобільного транспорту - “Жигулів”, “Москвичів”, “Запорожців” та, в кращому випадку, вантажних “ЗІЛів” і “КрАЗів”. Ніхто не думав, що за піввіку технічний прогрес так піде вперед, що цією й іншими дорогами рухатимуться фури-гіганти з 30-40-тонним вантажем.

Скажіть, яка дорога може витримати такі тривалі випробування часом, легковими автомобілями, вантажівками і великоваговими фурами, якщо розрахунковий термін її експлуатації 10-12 років?! Дороги, що прослужили людям чотири терміни, вже своє, безумовно, відпрацювали. Ми якось розбирали частину дороги по вертикалі - а там нічого нема. Де був щебінь - уже ґрунт. Звісно, щебінь також має певні параметри твердості й морозостійкості, які впливають на його експлуатаційні властивості. Відпрацювавши десятки років, він перетворився на порох. Наші дороги - це вже порохівниці, з яких сиплеться порох.

“Обов’язок дорожників - підставити Президентові своє надійне плече”

- Виступаючи минулого тижня на прес-конференції у рамках проекту “Діалог з країною”, президент України Віктор Янукович заявив, що наслідки цієї зими повинні бути враховані у подальшій державній політиці будівництва і ремонту доріг. “Нам потрібен зовсім інший підхід, зовсім інші фінанси для будівництва доріг”, - наголосив Віктор Федорович. Ви відчули, що саме такої реакції глави держави професіонали дорожньої справи чекали роками?

- Позиція Президента викликана жалюгідним фінансуванням галузі, наслідком якого стало погіршення якості доріг, що не могло не викликати громадського невдоволення, каталізатором якого стали засоби масової інформації та Інтернет. У пориві цькування дорожників, які по три місяці не отримують зарплати, журналісти забували навіть запросити керівників галузі та її регіональних служб у телестудії на круглі столи. Наприклад, не так давно на телеканалі “TVI Україна” без їх участі обговорювали проблеми якості українських доріг. Всі учасники дискусії, модератором якої був відомий журналіст Віталій Портников, знають, як їх робити, всі знають, як їх ремонтувати, і всі кажуть, що платять податок на дорогу. Що таке сьогодні податок з транспортного засобу - 150 чи 200 гривень, за які можна купити хіба що 15-20 літрів бензину чи солярки. Чи можна за мільйони гривень вирішувати проблеми дорожньої галузі, коли рахунок іде на мільярди доларів?!

Дороги - це державне майно, яким опікуються державні структури, а навколо все приватизовано. Обленерго має повне право відключити світло над дорогою, якщо не заплатили, бо воно приватне. Газовики мають повне право без оплати не дати газ, а асфальтові заводи - не відпустити бітум, бо вони теж приватні. Наші люди, не хочу їх ображати, інколи виходять на роботу, аби вдома не сидіти. Що вони можуть зробити на дорозі з одною лопатою, коли в держави немає коштів на найнеобхідніше - бітум і щебінь? Тому я твердо переконаний у нагальній необхідності системно вирішувати проблеми доріг, кардинально змінювати підходи до їх вирішення. Радий, що мої думки й підходи, які роками виношував, співпали з позицією глави держави. Обов’язок дорожників - підставити Президентові своє надійне плече у виконанні довгострокової загальнодержавної програми будівництва якісних доріг в Україні.

28.02.2013Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК


Переглядів: 552

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 822 від 10.08.2017p.
¤ 
Як ідеально розрахувати час варіння яєць

Як ідеально розрахувати час варіння яєць

У приготуванні яєць більшість з нас вважає себе експертами, адже немає нічого простішого, ніж зварити їх круто або у мішечок....

¤ 
Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Три золота, два срібла та три бронзи вибороли дзюдоїсти Рівненщини у складі національної збірної на чемпіонаті Європи з дзюдо серед спортсменів з вадами зору....

¤ 
Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни – це улюблені літні ласощі як дітей, так і дорослих. Тому, дочекавшись сезону кавунів, насолоджуйтеся якомога більше ними, адже, як усім відомо, ця ягода не лише смачна, а й корисна....

¤ Лідер ринку
РДБК: Впевненість у майбутньому

РДБК: Впевненість у майбутньому

Віталій РОМАНЮК: «Будівництво в усі часи було та залишається не тільки практичною необхідністю, а й високим мистецтвом»

ТДВ «Рівненський домобудівний комбінат» успішно реалізує свої вироби не тільки в Рівному - майже 80% продукції поставляється на будівельні об’єкти в Києві, Львові та Стрию, а також в Івано-Франківську...

¤ 
Поліцейські вилучили патрони та пістолет

Поліцейські вилучили патрони та пістолет

У ході оперативно-профілактичних заходів «Зброя та вибухівка» правоохоронці вилучили 78 патронів різного калібру та саморобний пістолет....

¤ 
«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

Під приводом купівлі борошна за дешевшою ціною троє невідомих осіб зуміли поцупити у жительки села Зоря 12 тисяч 100 гривень. Зловмисників, які пересувались на автомобілі, розшукує поліція....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19234)
2. Розклад руху автобусів [253] (17855)
3. Моє місто - найкраще [427] (13754)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9433)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9388)
6. Догляньте мене до смерті [278] (8999)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8901)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7875)
9. Душ для всіх [432] (6957)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6863)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6612)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6428)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6413)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6390)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6349)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів (380)
2. Як ідеально розрахувати час варіння яєць (377)
3. Карткові «кидки» (367)
4. Обережно – змії! (363)
5. За самовільне спалювання сухої трави та сміття - штраф (360)
6. Діти з Рівненщини відпочивають у Європі (359)
7. РДБК: Впевненість у майбутньому (356)
8. СУ-39 відродилося, наче Фенікс, працює, живе та модернізується (354)
9. Жебрачка (354)
10. Після проведеного капітального ремонту вийшов на лінію черговий тролейбус «Škoda 14Tr» №142 (353)
11. З Одеси – без медалей (352)
12. Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород (352)
13. П’ята пора року (351)
14. Де розмістити інформацію про компанію? (349)
15. Фото на керамике (348)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс