Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №597 від 04.04.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Точка зору

Транспорт в Рівному працює краще, ніж у столиці

Транспорт в Рівному працює краще, ніж у столиці

Зима нарешті закінчилася і можна почати підбивати її підсумки. Про те, як пережила цей період транспортна галузь обласного центру ми попросили розповісти керівника комісії з питань транспорту та зв’язку Рівненської міської ради Святослава Євтушенка.

- Зима і справді була складною і це відчули усі перевізники. Однак, у Рівному, на відміну від деяких інших міст України, громадський транспорт функціонував навіть за найгірших погодних умов. Це добре. Особливо стали в нагоді великі автобуси “МАНи”, які почали працювати на маршрутах обласного центру. Їх поки що небагато, усього три, але вони у часи пікового навантаження дуже допомагають розвантажити транспортні маршрути. Також нормально працюють і приватні перевізники, які попри усі негаразди, особливо стан наших доріг, виконують свої договірні зобов’язання. У той же час ситуація із міським комунальним електротранспортом залишається доволі складною. Тут ми маємо цілий букет досить складних проблем, серед яких і зношеність самих тролейбусів, необхідність перевозити значні групи пільговиків та багато іншого. Щоправда, є і інша складова проблеми міського електротранспорту. Справа у тому, що він є комунальним, а це ніяк не сприяє тому, що це підприємство працювало ефективно та прибутково. Зрозуміло, що рано чи пізно проблема майбутнього міського електротранспорту стане надзвичайно гостро і потребуватиме серйозних кроків з боку влади. Хоча, зрозуміло, потрібно до реформування тролейбусного управління ставитися виважено, бо сьогодні міський комунальний електротранспорт виконує суттєву соціальну функцію. У цілому ж, порівняно з іншими обласними центрами, ситуація в транспортній галузі Рівного є доволі пристойною.

- Святославе Ігоровичу, традиційно навесні розпочинаються розмови про підвищення вартості проїзду в міському транспорті. Що очікує на пасажирів цієї весни?

- Вартість проїзду у великих автобусах вже зросла до двох гривень, а невдовзі може подорожчати проїзд і в тролейбусах. Що ж стосується наймасовішого виду міського транспорту - маршруток, то вартість проїзду в них не зміниться, принаймні до осені.

- Скажіть, а яка ситуація із так званими “нерентабельними маршрутами” і чи не планується зробити гнучку систему оплати за проїзд на цих маршрутах?

- Ні, цього робити не планується. Ми пішли іншим шляхом, і при проведенні тендерів серед перевізників об’єднуємо прибуткові та не дуже маршрути в один “лот”. Таким чином власники маршруток, які хочуть отримати дозвіл на перевезення по вигідному маршруту, мусять брати на себе зобов’язання з перевезення пасажирів на малорентабельних напрямках. Я вважаю, що це нормальна практика, яка дає можливість ефективно функціонувати усій транспортній галузі Рівного.

04.04.2013Записав Володимир КОНЄВ



Рівне-Ракурс №10 від 04.04.2013p. 
На головну сторінку