Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №604 від 23.05.2013p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31

#Рівне-нерівне

Весільний сезон - торти, фата, музон

Прийшла весна, а з нею заворушилися не лише бджілки та комахи ­ прокинулися від сплячки і майбутні молодята, адже розпочався новий весільний сезон. Як зорганізувати весілля ­ звернутися до весільної агенції або організувати все самотужки ­ це справа особиста. Але головне, щоб укруговороті послуг вас, як замовника, не “розвели” і не зіпсували вам весілля. Головний закон реклами ­ показуй клієнту найкраще, а як до справи ­ роби, як дозволить совість. Несмачна кухня, нудна тамада, фальшивоголосі музиканти ­ увесь цей неформат одразу з’являється на вашому весіллі. Вже після перших тостів він нібито зникає, проте неприємний осад все ж таки залишається…

А ось оцінити якість роботи фотографа та відеооператора молодятам доведеться лише згодом. І тут застрахувати себе від непрофесіоналів дуже складно, адже ціна послуги не завжди відповідає реальності. Можна і за невисоку ціну отримати якісні послуги, а можна і навпаки, оцінивши попередні роботи, довіритися горе­профі, отримавши неякісну картинку чи непрофесійні аматорські фото.

Хто кого?

Протистояння молодят і виконавціввідео­, фотопослуг полягає в двох речах. Замовники хочуть якомога дешевше і якісніше. Виконавець хоче якомога дорожче продати молодятам кіно ­, фотопродукцію. Тому починається карусель ходінь замовників по різних студіях та напівлегальних “халтурщинах”. Трапляються випадки, коли людям взагалі не показують зразків авторських робіт, а якимось чином вмовляють, мабуть, гіпнотизують.

Та існують випадки, коли відео­, фотовиконавці нерідко і самі потерпають від замовників. Дехто замовляє відео лише для того, щоб гості бачили, що все, як у людей. Замовники дають невеличкий завдаток, а за час, поки відеооператортиждень­два монтує весілля ­ молодята встигають витратити подаровані на весіллі кошти і, відповідно, вже не мають бажання і грошей, щоб розрахуватися за послугу. Тоді знаходиться близько десятка причин, чому попередня угода не дотримується. Але ж обробка фото і відео потребує як часу, так і моральних та фізичних затрат. У підсумку стає шкода даремно витраченого часу.

Як розпізнатипрофесіонала?

Якщо вам справдінебайдуже, якими будуть ваші весільні фото­відео, потрібно дивитись на роботи виконавця. Хоча технічні засоби нині дозволяють показати замовнику і чужий матеріал. Наприклад, з якогось чужого весільного сайту. Тому найпростіший спосіб ­ це попросити фотографа чи оператора показати поточні, навіть не змонтовані до кінця відеороботи чи фото. Непогано, коли весільний фото­, відеомайстер відомий не лише вам, має власні сайти, публікації, тощо. В іншому випадку треба уважно дивитися в його чесні очі. Висока ціна за послуги теж не дає гарантії якості. Трапляються випадки, коли виконавець набирає купу замовлень і намагається відзняти протягом дня кілька весіль. Тому замість людини, з якою ви домовлялись, на весілля може прийти звичайний “студент”, пояснивши вам, що “маестро” терміново занедужав і тому не може з’явитись на ваше весілля.

І все­таки не засмучуйтесь, а зробіть вірні висновки, і тоді чудовий настрій вам буде гарантовано до, під час і після весілля…

23.05.2013Олекса ГОСТРОЗІР


Рівне-Ракурс №604 від 23.05.2013p. 
На головну сторінку