Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №606 від 06.06.2013p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Вересень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Жовтень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31


¤ Актуально

Старі тролейбуси, не нові й проблеми

Старі тролейбуси, не нові й проблеми

Все частіше в редакцію звертаються рівняни зі скаргами на роботу міського електротранспорту. Саме тому ми вирішили отримати коментар, так би мовити “з перших вуст”. З такою метою і звернулися до директора Комунального підприємства “Рівнеелектроавторанс” Степана Загинея.

­ Степане Яковичу, на адресу редакції надходять звернення обурених читачів, які бідкаються з приводу збільшення інтервалів руху тролейбусів. Окрім того, в деяких ЗМІ з’явилася інформація про борги із заробітної платні перед працівниками комунального підприємства "Рівнеелектроавтотранс", які призвели до масового звільнення з роботи працівників керованого вами підприємства. Чи достовірна інформація, що з початку року заяви за власним бажанням написали вже більше півсотні людей ­ переважно кондуктори та водії тролейбусів? Якщо так, то в чому причина невиплати? А якщо ні, то, будь ласка, спростуйте цю інформацію.

­ Підприємство переживає далеко не найкращі (у частині фінансового забезпечення) часи, що зумовлює до порушення строків виплати заробітної плати.

Протягом останніх років на підприємстві спостерігається значна плинність кадрів (в межах 130­150 чоловік протягом року). Так, за п’ять місяців поточного року з роботи звільнились 80 працівників, натомість прийнято лише 21. "Піки" звільнень завжди припадають на весняно­літні місяці, під час яких частина працівників (особливо кондуктори) знаходять собі більш оплачувану сезонну роботу. У цьому році ситуація з кондукторами найбільш актуальна, на даний час нам до штату не вистачає 37 працівників. Усі необхідні заявки на заміщення вакантних посад подані до центру зайнятості.

­ Також поширено інформацію про те, що комунальне підприємство, через звільнення водіїв і кондукторів, вимушене скоротити кількість тролейбусів, які виїжджають на маршрути. Наскільки це відповідає дійсності?

­ Недостатність кондукторів призвела до того, що, за погод­женням із "Замовником" транспортних послуг, було призупинено рух на найбільш збиткових маршрутах №4, 8, 9.

­ Наскільки нам відомо, на цей рік у бюджеті міста не закладені кошти на відшкодування безкоштовного проїзду пенсіонерів і пільговиків. Наскільки це суттєво для вашого підприємства, і чи це єдина причина заборгованості працівникам?

­ Державне фінансування на поточний рік за безкош­товне перевезення пільгових категорій громадян, яким законодавчими актами України надано право безкоштовного проїзду в тролейбусі, досить обмежене. Тобто, якщо ми плануємо виконати обсяг безкоштовних перевезень на 18,6 млн. грн., то для компенсації цих перевезень заплановано лише 12,1 млн. грн., що складає всього 65% пасажирів від фактично перевезених безкош­товно. Але навіть ці обмежені кошти, які заплановані державою, нам не виплачені повністю. Заборгованість складає 700 тис. грн. Натомість джерело на покриття різниці відсутнє, і, відповідно, ця сума лягає на збитки підприємства з усіма економічними і фінансовими наслідками.

­ Окрім періоду літніх канікул, знижками на проїзд у тролейбусах користуються також студенти і учні. Який період часу вони мають пільги і в якому розмірі?

­ Рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради в 2013 році для учнів і студентів денної форми навчання встановлено пільговий проїзд у тролейбусі шляхом реалізації їм за половину вартості місячних проїзних квитків. Наразі вирішується питання щодо реалізації з липня поточного року разових квитків за половину вартості якраз для проїзду в тролейбусі учнів і студентів.

­ Проясніть, будь ласка, ситуацію з рухомим складом? Скільки тролейбусів на сьогодні виходять на маршрути, і, якщо нескладно, повідомте інтервали руху маршрутів та кількість задіяного на них транспорту? Скільки тролейбусів вимушено простоює, скільки знаходиться на ремонті і чи очікується найближчим часом оновлення, тобто придбання нових тролейбусів або б/в чеського виробництва за більш прийнятну ціну, але цілком придатних для використання в нашому місті.

­ На маршрути міста у робочі дні виходить 54 тролейбуси. Із них на маршруті №1 працює 14 одиниць; №2 ­ 10; №3 ­ 17; №6 ­ 1 тролейбус і 12 тролейбусів курсують за маршрутом №7. Інтервал руху тролейбусів у час "пік" на маршрутах становить 4­6 хвилин, в інший час ­ 12­16 хвилин.

У 2013 році планується придбати за кошти бюджету міста два тролейбуси чеського виробництва, що вже були в експлуатації.

Коментар: ситуація з комунальним громадським транспортом у цілому нагадує стан справ усіє галузі. Комунальне підприємство Рівного потерпає від цілої низки проблем як об’єктивних, так і суб’єктивних. Серед них ­ катастрофічна нестача коштів на купівлю нових тролейбусів, хронічне недофінансування з державного бюджету компенсацій за перевезення пільговиків. Окрім цього маловідчутною є мотивація до ефективної роботи. Однак всіх нас ­ пасажирів, це не повинно обходити, адже нас цікавить можливість нормально та безпечно пересуватися містом. При цьому форма власності того чи іншого виду транспорту мало кого цікавить.

Що ж робити з нашим тролейбусним парком? Це важливе питання потрібно вирішувати вже найближчим часом, адже, за нинішніх темпів оновлення рухомого складу, Рівне має всі шанси “одного чудового дня” залишитися взагалі без такого важливого в маршрутній артерії міста виду транспорту.

06.06.2013Георгій ПАВЛОВСЬКИЙ


Переглядів: 547

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 832 від 19.10.2017p.
¤ 
«Верес» та «Маріуполь» знову грають унічию

«Верес» та «Маріуполь» знову грають унічию

Свій третій поспіль особистий поєдинок «Верес» та «Маріуполь» звели унічию. Рівняни вели у рахунку, втім маріупольці, навіть граючи у меншості, знайшли у собі сили відігратися....

¤ 
Волянюк та Ланко - в еліт-раунді кубка УЄФА!

Волянюк та Ланко - в еліт-раунді кубка УЄФА!

Екс-гравці «Кардиналу-Рівне» Михайло Волянюк та Євген Ланко у складі херсонського «Продексіма» пробилися до елітного раунду розіграшу Кубка УЄФА. У заключному поєдинку квартету 3 основного раунду «Про...

¤ Будьте в курсі
Що рівнянам потрібно знати про медичну реформу

Що рівнянам потрібно знати про медичну реформу

Верховна Рада поточного тижня розглядатиме урядовий законопроект щодо медичної реформи. Його ухвалення призведе до системних змін в охороні здоров’я та забезпечить надання кожному громадянину країни я...

¤ 
Мер Дубна прокоментував мільйонний бюджет пишного відкриття пам’ятника

Мер Дубна прокоментував мільйонний бюджет пишного відкриття пам’ятника

Хто заплатив за помпезне свято у Дубні, дорогих зірок та величезну сцену....

¤ 
Сергій Пелешок про розвиток трекових гонок в Україні

Сергій Пелешок про розвиток трекових гонок в Україні

15 жовтня 2017 року на стадіоні технічних видів спорту «Мототрек» у Рівному відбувся 5-й етап Чемпіонату України «Автоспідвей-2017» з трекових гонок особистого заліку. Організатором гонок є голова пр...

¤ 
Басейн, якому немає аналогів, будуватимуть у Сарнах

Басейн, якому немає аналогів, будуватимуть у Сарнах

У Сарнах, що на Рівненщині, з’явиться надсучасний басейн, якому немає аналогів на лише в нашій області, а й далеко за її межами. У соцмережах майбутню будівлю вже охрестили «найкрутішою» на Поліссі, п...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (21269)
2. Розклад руху автобусів [253] (19388)
3. Моє місто - найкраще [427] (15658)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (10949)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (10724)
6. Догляньте мене до смерті [278] (10680)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (10323)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (8932)
9. Душ для всіх [432] (8062)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (7990)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (7692)
12. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (7538)
13. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (7495)
14. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (7487)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (7478)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Ніколи не кажи «ніколи» (87)
2. У Рівному поліцейські охорони продовжують затримувати любителів «дармівщини» (84)
3. Вино з петрушки корисне сердечникам (79)
4. Повернув перше кохання (78)
5. За що відповідає директор, а за що — бухгалтер (77)
6. Болить голова - мерзнуть ноги (75)
7. Смакотерапія - оздоровлення смаком (71)
8. Амріта – цілющий напій богів (70)
9. Як роблять дизайнерські меблі (62)
10. Геннадій Зубко назвав лідерів з децентралізації (61)
11. Монумент борцям за волю України в Дубно освятив Святійший Патріарх Філарет (59)
12. Унаслідок трьох ДТП у Рівному постраждало четверо осіб, серед яких трирічна дитина (59)
13. Басейн, якому немає аналогів, будуватимуть у Сарнах (58)
14. Волянюк та Ланко - в еліт-раунді кубка УЄФА! (57)
15. Не поспішайте викидати шкірку від банана (57)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс