Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №614 від 01.08.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Липень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31


#Рівне-нерівне

Тролейбус-ресторан “Ностальгія”

Незабаром у Рівному може виникнути ситуація, коли найекологічніший вид транспорту ­ тролейбус ­ стане “вимираючим” видом та буде занесений до “Червоної книги”. Городяни все частіше помічають, що окремі “рогаті” транспортні засоби з'являються на зупинках з ритмічністю 15­20 хвилин.

З чуток із КП “Рівнеелектроавтотранс” мусується одне, що водії та кондуктори тролейбусів масово звільняються через заборгованість по зарплаті. Подейкують, ніби підприємство свідомо доводять до банкрутства, щоб створити там приватний автопарк та плавно перейти на маршрутні таксі. Виявляється, за останні півроку із “Рівнеелектроавтотрансу” звільнилося 62 кондуктори, 27 водіїв та 33 інших працівники. Ті ж, хто залишився, мають заборгованість із зарплатні 974 тисячі гривень. За такої ситуації незабаром буде нікому виводити громадський транспорт на маршрути.

А ось чиновники міста вважають, що губить “рогатий” транспорт той, хто його надмірно використовує ­ пільговики. Мовляв, немає в цієї категорії люду ні грошей, ні совісті, тому, щільно заповнюючи салони тролейбусів, вони доводять матеріально­технічний склад тролейбусного парку до плачевного стану. Справа в тому, що кошти за пільговий проїзд надходять в тролейбусне управління із бюджету, а з цим, як відомо, не все гаразд. Розраховують ці суми з середньостатистичних даних кількості пільговиків у місті та відповідно до їхніх потреб у проїзді. Згідно таких нормативів, пільговик їздить у громадському транспорті 3­4 рази на тиждень. Математичні розрахунки не беруть до уваги менталітет середньостатистичного пенсіонера, невеличка пенсія якого пробуджує в ньому величезний потенціал мисливця за дешевими харчами та речами. З самого рання й до пізнього вечора пенсіонер шукає, де б на власну невеличку пенсію придбати щось зі знижкою або дешевше ніж у сусідньому магазині. Ось тому і курсують вони, як птахи, з Півночі на Південь, з Заходу на Схід. Правда, птахи, якщо відлітають, то повертаються нешвидко, а жвавий пенсіонер встигає за день неод­норазово повернутися додому з денним уловом і після нетривалого перепочинку продовжити “полювання”. Ось і виходить, що тролейбуси, які часто­густо переповнені, мають незначну виручку, адже за проїзд платять лише одиниці ­ левову частку пасажирів складають все ті ж пільговики.

У місті є прибуткові й неприбуткові маршрути. Приміром, якщо “трійка” ходить у середньому через 5­6 хвилин, то на маршруті номер один поява тролейбуса на зупинці сприймається, як виграш у лотерею джек­поту. Подейкують, що з нового року в силу вступить адресна допомога пільговикам, і вони будуть оплачувати проїзд із отриманих коштів. Тоді, напевно, вони вже міркуватимуть, чи варто стільки курсувати містом, чи, можливо, ліпше заощадити кошти. Тобто почнуть враховувати вартість проїзду і економію при покупці того чи іншого дешевшого товару, але віддаленого від місця проживання. Таким чином нависне реальна загроза зникнення “рогатого” транспорту, адже наші пенсіонери привчені рахувати кожну копійку і навряд чи тринькатимуть кошти. Усі раптом згадають, що піші прогулянки дуже корисні для здоров’я, або просто користуватимуться найближчими до місця проживання торговими закладами.

Тому не виключена поява в місті єдиного тролейбуса­ресторану під наз­вою “Ностальгія”, але і проїзд у цьому раритетному виді транспорту буде скоріш за все недешевим. Тролейбуси стануть ретро­транспортом і займуть почесне місце в музеях...

01.08.2013Олекса ГОСТРОЗІР


Переглядів: 24

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 869 від 13.07.2018p.
¤ 
Смертельне поранення

Смертельне поранення

На Рівненщині помер поліцейський, якого вилами поранив п’яний чоловік. Олександру Гордійчуку, інспектору групи реагування патрульної поліції Дубенського відділу поліції, було 25 років. Молодий правоох...

¤ 

Викладач карате отримав подяку Прем’єр-міністра України

Голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко вручив для Анатолія ­Гірака почесну нагороду – подяку від Прем’єр-міністра України....

¤ 
Стартували жнива:

Стартували жнива:

«МРІЯ» збирає врожай

На українських нивах розпочалась найгарячіша пора – аграрії приступили до жнив. З кожним роком погода все частіше вносить свої корективи у плани хліборобів, не став винятком і 2018-ий. Яких результаті...

¤ 
Купальська ніч на Рівненщині: співи, танці та традиційна ватра

Купальська ніч на Рівненщині: співи, танці та традиційна ватра

Цими вихідними у селі Буща Здолбунівського району пройшов обласний відкритий етно-еко фестиваль «Буща Папороть»....

¤ 
Переїхав трактором рідну матір

Переїхав трактором рідну матір

Смертельна дорожньо-транспортна пригода сталася восьмого липня, близько о пів на п’яту вечора у селі Заозер’я....

¤ Технології ХХІ століття
Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Вуличне освітлення стане «розумним»

Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Вуличне освітлення стане «розумним»

КП «Міськсвітло» працює на економію електроенергії та підвищення безпеки на вулицях і в дворах Рівного

Вуличне освітлення та дорожня інфраструктура можуть бути якісними та економними водночас. У багатьох європейських містах уже діє практика «розумного» освітлення вулиць. Така система дозволяє економити...






Найпопулярніші 15 статей:

1. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (682)
2. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (666)
3. Догляньте мене до смерті [278] (633)
4. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (621)
5. Секс із мусульманином [271] (557)
6. Моє місто - найкраще [427] (523)
7. Розклад руху автобусів [253] (517)
8. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (459)
9. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (458)
10. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (404)
11. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (337)
12. Стогін покотився яром [862] (331)
13. Гірше звіра… [861] (313)
14. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (288)
15. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (281)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Платне кохання (109)
2. Загинув під колесами автобуса (102)
3. Костопільчанин наніс ножове поранення (100)
4. Слідчі дії відносно власниці турагентства тривають (98)
5. Соліст Rammstein вперше відреагував на чутки про роман зі Світланою Лободою (96)
6. У Рівному на подвір’ї вибухнула граната (96)
7. На Рівненщини знищили понад тисячу нарковмісних рослин (95)
8. У Рівному затримали наркозбувача (95)
9. Спіткнувшись, вистрелив у людину (93)
10. Нерухомість Рівненщини поповнила місцеві бюджети майже на 29 млн гривень (92)
11. Стартували жнива: (85)
12. Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Вуличне освітлення стане «розумним» (83)
13. Переїхав трактором рідну матір (83)
14. Яким був Василь Червоній? (83)
15. У сфері застосування РРО - нові перспективи (81)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс