Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №614 від 01.08.2013p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Жовтень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Листопад 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30


#Рівне-нерівне

Тролейбус-ресторан “Ностальгія”

Незабаром у Рівному може виникнути ситуація, коли найекологічніший вид транспорту ­ тролейбус ­ стане “вимираючим” видом та буде занесений до “Червоної книги”. Городяни все частіше помічають, що окремі “рогаті” транспортні засоби з'являються на зупинках з ритмічністю 15­20 хвилин.

З чуток із КП “Рівнеелектроавтотранс” мусується одне, що водії та кондуктори тролейбусів масово звільняються через заборгованість по зарплаті. Подейкують, ніби підприємство свідомо доводять до банкрутства, щоб створити там приватний автопарк та плавно перейти на маршрутні таксі. Виявляється, за останні півроку із “Рівнеелектроавтотрансу” звільнилося 62 кондуктори, 27 водіїв та 33 інших працівники. Ті ж, хто залишився, мають заборгованість із зарплатні 974 тисячі гривень. За такої ситуації незабаром буде нікому виводити громадський транспорт на маршрути.

А ось чиновники міста вважають, що губить “рогатий” транспорт той, хто його надмірно використовує ­ пільговики. Мовляв, немає в цієї категорії люду ні грошей, ні совісті, тому, щільно заповнюючи салони тролейбусів, вони доводять матеріально­технічний склад тролейбусного парку до плачевного стану. Справа в тому, що кошти за пільговий проїзд надходять в тролейбусне управління із бюджету, а з цим, як відомо, не все гаразд. Розраховують ці суми з середньостатистичних даних кількості пільговиків у місті та відповідно до їхніх потреб у проїзді. Згідно таких нормативів, пільговик їздить у громадському транспорті 3­4 рази на тиждень. Математичні розрахунки не беруть до уваги менталітет середньостатистичного пенсіонера, невеличка пенсія якого пробуджує в ньому величезний потенціал мисливця за дешевими харчами та речами. З самого рання й до пізнього вечора пенсіонер шукає, де б на власну невеличку пенсію придбати щось зі знижкою або дешевше ніж у сусідньому магазині. Ось тому і курсують вони, як птахи, з Півночі на Південь, з Заходу на Схід. Правда, птахи, якщо відлітають, то повертаються нешвидко, а жвавий пенсіонер встигає за день неод­норазово повернутися додому з денним уловом і після нетривалого перепочинку продовжити “полювання”. Ось і виходить, що тролейбуси, які часто­густо переповнені, мають незначну виручку, адже за проїзд платять лише одиниці ­ левову частку пасажирів складають все ті ж пільговики.

У місті є прибуткові й неприбуткові маршрути. Приміром, якщо “трійка” ходить у середньому через 5­6 хвилин, то на маршруті номер один поява тролейбуса на зупинці сприймається, як виграш у лотерею джек­поту. Подейкують, що з нового року в силу вступить адресна допомога пільговикам, і вони будуть оплачувати проїзд із отриманих коштів. Тоді, напевно, вони вже міркуватимуть, чи варто стільки курсувати містом, чи, можливо, ліпше заощадити кошти. Тобто почнуть враховувати вартість проїзду і економію при покупці того чи іншого дешевшого товару, але віддаленого від місця проживання. Таким чином нависне реальна загроза зникнення “рогатого” транспорту, адже наші пенсіонери привчені рахувати кожну копійку і навряд чи тринькатимуть кошти. Усі раптом згадають, що піші прогулянки дуже корисні для здоров’я, або просто користуватимуться найближчими до місця проживання торговими закладами.

Тому не виключена поява в місті єдиного тролейбуса­ресторану під наз­вою “Ностальгія”, але і проїзд у цьому раритетному виді транспорту буде скоріш за все недешевим. Тролейбуси стануть ретро­транспортом і займуть почесне місце в музеях...

01.08.2013Олекса ГОСТРОЗІР


Переглядів: 508

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 834 від 02.11.2017p.
¤ 
«Соло» рівненського візочника стало переможним у Бельгії

«Соло» рівненського візочника стало переможним у Бельгії

Рівненський візочник Іван Сівак виборов золоту медаль на Чемпіонаті світу зі спортивних танців у Бельгії....

¤ Особливий погляд
Ключова галузь економіки

Ключова галузь економіки

Іван ЯКИМЕНКО: «Основне завдання залізничників України – забезпечити стабільну роботу на кожному робочому місці»

4 листопада 1861 року, ще за часів Австро-Угорської імперії, до Львова прибув перший потяг під назвою «Ярослав». Він з’єднав Відень, Краків, Перемишль і Львів. З того часу минуло понад півтора столітт...

¤ 
Жителя Володимиреччини за подвійне вбивство

Жителя Володимиреччини за подвійне вбивство

засудили на 15 років позбавлення волі

Такий вирок винесла колегія суддів Кузнецовського міського суду 37-річному жителю Володимирецького району, який вчинив умисне вбивство двох осіб....

¤ 
Генеральний директор Агрохолдингу «Мрія»  Саймон Чернявський: «Хочу, щоб в Україні було так, як МРІЮТЬ українці»

Генеральний директор Агрохолдингу «Мрія» Саймон Чернявський: «Хочу, щоб в Україні було так, як МРІЮТЬ українці»

У розпал найважливішого для аграріїв і селян періоду – збору урожаю і видачі орендної плати – ми вирішили поспілкуватися з генеральним директором Агрохолдингу «Мрія» Саймоном Чернявським. Британець з ...

¤ 
Володимир Хомко: «Ми все в місті робимо планомірно»

Володимир Хомко: «Ми все в місті робимо планомірно»

Почався листопад, і саме час підвести підсумки за трьома кварталами роботи міської влади та спробувати передбачити, яким може бути для Рівного рік 2018. Для того, щоб все це зрозуміти, автор попросив ...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (21789)
2. Розклад руху автобусів [253] (19711)
3. Моє місто - найкраще [427] (16242)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (11259)
5. Догляньте мене до смерті [278] (11160)
6. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (11013)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (10642)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (9134)
9. Душ для всіх [432] (8261)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (8208)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (7907)
12. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (7790)
13. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (7762)
14. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (7691)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (7649)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Жителя Володимиреччини за подвійне вбивство (216)
2. Як прибрати сольові розводи зі взуття взимку (194)
3. «Верес» та «Олімпік» - знову грають унічию (187)
4. Поліцейські встановлюють особу чоловіка, який загинув у ДТП (185)
5. Виготовляємо засоби для миття скляних поверхонь та вікон власноруч (183)
6. Сварка через роги (179)
7. 10 маловідомих фактів про великого завойовника Чингісхана (176)
8. Салат з капусти з гірчичною заправкою (173)
9. “Славія” вп’яте поспіль Чемпіон області серед ветеранів (173)
10. Корецький район отримав спортивні нагороди (171)
11. Рівнянка на білій КІА травмувала велосипедиста (168)
12. Сергій Піддубний: (168)
13. Володимир Хомко: «Ми все в місті робимо планомірно» (164)
14. Наш шлях до Європи… (163)
15. Генеральний директор Агрохолдингу «Мрія» Саймон Чернявський: «Хочу, щоб в Україні було так, як МРІЮТЬ українці» (162)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс