Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №615 від 08.08.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Грудень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Січень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


#Точка зору

Коли фінанси співають романси

Коли фінанси співають романси

Серпень­місяць ­ традиційний період затишшя в міському житті. Відпустки та канікули дуже суттєво розвантажують вулиці, і в цей час майже зникає більшість комунальних негараздів. Проте вже за кілька тижнів вони знову в “повний зріст” постануть перед мешканцями Рівного. Однією з таких проблем є стан справ у транспортній галузі. Щоб дізнатися про проблеми, як кажуть, з перших вуст, в цьому напрямку міського господарства, кореспондент “Рівне Ракурса” зустрівся з депутатом міської ради, керівником комісії Рівнеради з питань транспорту та зв’язку Святославом ЄВТУШЕНКОМ.

­ Як би Ви охарактеризували стан транспортної галузі в обласному центрі?

­ Для того, щоб відповісти на це запитання, потрібно зрозуміти, що наше міське господарство існує не саме по собі, а приймає “правила гри”, які діють по всій Україні. На сьогодні міський пасажирський транспорт поділяється на дві категорії ­ комунальний та приватний. При цьому перший отримує пільги та фінансування з бюд­жету, зокрема фінансується придбання рухомого складу, а приватні перевізники вимушені зводити кінці з кінцями самотужки. Зрозуміло, що за таких умов у виграші великі міста з найбільшим бюджетним фінансуванням (Київ, Дніпропетровськ, Харків тощо), натомість у програші опиняються невеличкі обласні центри на зразок Рівного, з їх, прямо скажемо, куцими фінансовими можливостями. Окрім того, додається ще й різниця в рівні життя мешканців міст. Якщо говорити більш детально, то Рівному, для забезпечення нормального функціонування транспортної галузі, необхідна, при мінімальних витратах з бюджету, більш ніж скромна оплата проїзду в міському транспорті. Ось в таких реаліях і доводиться працювати.

Потрібно зауважити, що між міською владою, депутатським корпусом та перевізниками в Рівному склалися партнерські стосунки. Розуміємо, що власники маршруток, а це сьогодні головний вид громадського транспорту в обласному центрі, знаходяться в доволі скрутній ситуації, адже тарифи на проїзд справді мінімальні, тому перевізники фактично працюють на межі рентабельності. Потрібно розуміти ще й те, що по пасажиропотоку далеко не всі маршрути в Рівному однакові. Проте і так званими малорентабельними маршрутами користуються мешканці міста, і про них теж не можна забувати. За таких умов робимо в місті все можливе, щоб усі маршрути були заповнені, і сама галузь працювала максимально ефективно. Можу сказати, що, в порівнянні з іншими невеликими обласними центрами, в Рівному громадський транспорт функціонував ефективно.

­ Який же вихід з положення?

­ Потрібно рухатися вперед. Маю на увазі, що жодна галузь не повинна стояти на місці, необхідно постійно розвиватися. Я вважаю позитивом те, що міська влада взяла курс на залучення перевізників, які мають великогабаритні автобуси. Це в перспективі повинно розвантажити наші не надто широкі міські вулиці і дати можливість пасажирам користуватися транспортом із більш комфортними умовами. Але на шляху у впровадженні великогабаритних автобусів є ще дуже багато проблем. Зокрема потрібна реальна допомога бюджету та вирішення цілої низки бюрократичних проблем. Проте іншого виходу, ніж продовжувати цей процес, я не бачу.

Окрім того, назріла потреба реформування міського електротранспорту. Теоретично тролейбуси, за достатньої кількості, могли б допомогти суттєво розвантажити наші вулиці. Але, на превеликий жаль, більшість наших тролейбусів уже давно потрібно відправити на металобрухт, натомість темпи оновлення тролейбусного парку не витримують жодної критики. Враховуючи обмежені можливості бюджету, необхідно зменшувати витрати на утримання апарату підприємства та шукати нестандартні рішення з залучення коштів на допомогу міському електротранспорту, ось тоді справді ситуація в транспортній галузі обласного центру суттєво покращиться.

08.08.2013Володимир КОНЄВ


Переглядів: 105

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 895 від 10.01.2019p.
¤ 
Які таємниці приховують від нас єгипетські піраміди

Які таємниці приховують від нас єгипетські піраміди

Загадки єгипетських пірамід вже не одне століття розбурхують уми дослідників, учених і всіх, хто цікавиться ...

¤ 

Як я «маршрутчиків» налякала

Якось чекала маршрутку біля продуктового магазину. Ніч, пізно, я одна, з сумками, до будинку дві зупинки, але й...

¤ 
Вісцеральний жир - джерело проблем для чоловіків

Вісцеральний жир - джерело проблем для чоловіків

Жінки, коли повнішають, то одразу ж б’ють на сполох. Жирок на стегнах чи животі змушує їх шукати різних дієт, х...

¤ 
Багатодітна сім’я у міськ­виконкомі

Багатодітна сім’я у міськ­виконкомі

Уже традиційно, багато-багато років поспіль на різдвяні свята приходить до міської влади колядувати сім’я Б...

¤ 
Пільговий проїзд для школярів Рівного збережеться

Пільговий проїзд для школярів Рівного збережеться

Про це домовилася з перевізниками міська влада....

¤ 
Муніципальна няня.

Муніципальна няня.

Як отримати компенсацію від держави?

З літа в українських медіа і соцмережах гуляє міф, що нібито з 2019 року в Україні скасують декретну відпустку. ...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Моє місто - найкраще [427] (2577)
2. Секс із мусульманином [271] (2302)
3. Розшифровка аналізу крові: [841] (2238)
4. [0] (2102)
5. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (1986)
6. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (1973)
7. Як правильно приймати вітаміни? [749] (1964)
8. Догляньте мене до смерті [278] (1856)
9. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (1844)
10. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (1773)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (1382)
12. Розклад руху автобусів [253] (1374)
13. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (1336)
14. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (1279)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (1278)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Лікування і профілактика ангіни та тонзиліту (98)
2. Кейт Міддлтон вагітна вчетверте (96)
3. Жителі Рівненщини використовують своє право на звернення (82)
4. У 2019 році на розвиток регіонів держава надасть понад 30 млрд грн підтримки (79)
5. Як я «маршрутчиків» налякала (74)
6. Зупинено незаконну реалізацію підакцизну вартістю 2,2 мільйона грн (73)
7. Двох рецидивістів затримали за пограбування жителя Дубенщини (71)
8. У Рівному горів автомобіль (71)
9. Перший Духовний ранок у 2019 році присвятили Різдву Христовому (71)
10. Дві ДТП за добу - одна особа загинула, двоє у лікарні (70)
11. Новорічні страшилки… (67)
12. Рятують рибу від задухи, – Рівненський рибоохоронний патруль (66)
13. Графік роботи мобільних соціальних офісів у січні (66)
14. У Рокитному громадянин допоміг затримати грабіжника (65)
15. Раніше судимий зловмисник побив пенсіонера (65)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс