Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №615 від 08.08.2013p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ Точка зору

Коли фінанси співають романси

Коли фінанси співають романси

Серпень­місяць ­ традиційний період затишшя в міському житті. Відпустки та канікули дуже суттєво розвантажують вулиці, і в цей час майже зникає більшість комунальних негараздів. Проте вже за кілька тижнів вони знову в “повний зріст” постануть перед мешканцями Рівного. Однією з таких проблем є стан справ у транспортній галузі. Щоб дізнатися про проблеми, як кажуть, з перших вуст, в цьому напрямку міського господарства, кореспондент “Рівне Ракурса” зустрівся з депутатом міської ради, керівником комісії Рівнеради з питань транспорту та зв’язку Святославом ЄВТУШЕНКОМ.

­ Як би Ви охарактеризували стан транспортної галузі в обласному центрі?

­ Для того, щоб відповісти на це запитання, потрібно зрозуміти, що наше міське господарство існує не саме по собі, а приймає “правила гри”, які діють по всій Україні. На сьогодні міський пасажирський транспорт поділяється на дві категорії ­ комунальний та приватний. При цьому перший отримує пільги та фінансування з бюд­жету, зокрема фінансується придбання рухомого складу, а приватні перевізники вимушені зводити кінці з кінцями самотужки. Зрозуміло, що за таких умов у виграші великі міста з найбільшим бюджетним фінансуванням (Київ, Дніпропетровськ, Харків тощо), натомість у програші опиняються невеличкі обласні центри на зразок Рівного, з їх, прямо скажемо, куцими фінансовими можливостями. Окрім того, додається ще й різниця в рівні життя мешканців міст. Якщо говорити більш детально, то Рівному, для забезпечення нормального функціонування транспортної галузі, необхідна, при мінімальних витратах з бюджету, більш ніж скромна оплата проїзду в міському транспорті. Ось в таких реаліях і доводиться працювати.

Потрібно зауважити, що між міською владою, депутатським корпусом та перевізниками в Рівному склалися партнерські стосунки. Розуміємо, що власники маршруток, а це сьогодні головний вид громадського транспорту в обласному центрі, знаходяться в доволі скрутній ситуації, адже тарифи на проїзд справді мінімальні, тому перевізники фактично працюють на межі рентабельності. Потрібно розуміти ще й те, що по пасажиропотоку далеко не всі маршрути в Рівному однакові. Проте і так званими малорентабельними маршрутами користуються мешканці міста, і про них теж не можна забувати. За таких умов робимо в місті все можливе, щоб усі маршрути були заповнені, і сама галузь працювала максимально ефективно. Можу сказати, що, в порівнянні з іншими невеликими обласними центрами, в Рівному громадський транспорт функціонував ефективно.

­ Який же вихід з положення?

­ Потрібно рухатися вперед. Маю на увазі, що жодна галузь не повинна стояти на місці, необхідно постійно розвиватися. Я вважаю позитивом те, що міська влада взяла курс на залучення перевізників, які мають великогабаритні автобуси. Це в перспективі повинно розвантажити наші не надто широкі міські вулиці і дати можливість пасажирам користуватися транспортом із більш комфортними умовами. Але на шляху у впровадженні великогабаритних автобусів є ще дуже багато проблем. Зокрема потрібна реальна допомога бюджету та вирішення цілої низки бюрократичних проблем. Проте іншого виходу, ніж продовжувати цей процес, я не бачу.

Окрім того, назріла потреба реформування міського електротранспорту. Теоретично тролейбуси, за достатньої кількості, могли б допомогти суттєво розвантажити наші вулиці. Але, на превеликий жаль, більшість наших тролейбусів уже давно потрібно відправити на металобрухт, натомість темпи оновлення тролейбусного парку не витримують жодної критики. Враховуючи обмежені можливості бюджету, необхідно зменшувати витрати на утримання апарату підприємства та шукати нестандартні рішення з залучення коштів на допомогу міському електротранспорту, ось тоді справді ситуація в транспортній галузі обласного центру суттєво покращиться.

08.08.2013Володимир КОНЄВ


Переглядів: 465

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 823 від 17.08.2017p.
¤ 

«Теплі кредити» повернулися

На Рівненщині банки відновили видачу «теплих кредитів» для населення та ОСББ....

¤ 

Для перевезення школярів продали автобус з пошкодженими гальмами

Аварійний автобус «Mercedes-Benz Sprinter» купили у Вараші для школярів, щоб возити їх на екскурсії, через платформу PROZORRO. На це міська рада виділила 1 мільйон 500 тисяч гривень. Переможцем торгів...

¤ 
Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному

Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному

24-річний депутат Сарненської міської ради, який також є начальником штабу Громадського Формування «Льва» Євгеній Криницький стверджує, що його затримання «замовили» і що з підприємців гроші він не ви...

¤ 

Субсидія нараховується на людей, які фактично проживають у квартирі чи будинку

Часто буває так, коли в квартирі чи будинку, де проживають батьки, прописані діти, які фактично там не проживають вже багато років....

¤ Теплотехніка XXІ століття
«Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання

«Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання

Майже мільйонна армія користувачів високоякісного опалювального обладнання вдячна за тепло, комфорт і затишок ПрАТ «Агроресурс»

Тепло в будинку - це не тільки комфорт і затишок, але і нормальна життєдіяльність, здоров’я мешканців, хороші умови для самого житла. Опалення в останні роки стає все дорожчим, рахунки споживачі отрим...

¤ 
В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком

В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком

Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду з потерпілими поблизу Луцького кільця надійшло до поліції сьогодні, 11 серпня, близько 11 години....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19261)
2. Розклад руху автобусів [253] (17873)
3. Моє місто - найкраще [427] (13772)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9450)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9398)
6. Догляньте мене до смерті [278] (9012)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8918)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7885)
9. Душ для всіх [432] (6965)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6874)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6617)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6437)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6417)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6397)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6362)

ТОП-15 свіжого номера:

1. По стопах Алли Пугачової: 70-річну співачку Софію Ротару покликали заміж (118)
2. У Рівному вдруге пройшов фестиваль травників та пасічників (103)
3. На Рівненщині взимку буде тепло… (103)
4. На Рівненщині реабілітуватимуть річки (102)
5. Відбулося сімейне свято мікрорайону «Ювілейний» (99)
6. На Рівненщині за І півріччя 2017 року «МРІЯ» виділила 167 тис. грн. на соціальні проекти та сплатила 1,3 млн грн. податків (97)
7. Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному (95)
8. Ароматна історія парфумерії (92)
9. За добу шахраї на Рівненщині «попрацювали» на 22 тисячі гривень (92)
10. Олена Подкамінська народила (92)
11. Рівненщина отримала майже 6 мільйонів на відшкодування вартості ліків (91)
12. Як вижити в літню спеку (91)
13. Для перевезення школярів продали автобус з пошкодженими гальмами (91)
14. Добре, що поїли! (90)
15. «Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання (89)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс