Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №615 від 08.08.2013p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30


#Точка зору

Коли фінанси співають романси

Коли фінанси співають романси

Серпень­місяць ­ традиційний період затишшя в міському житті. Відпустки та канікули дуже суттєво розвантажують вулиці, і в цей час майже зникає більшість комунальних негараздів. Проте вже за кілька тижнів вони знову в “повний зріст” постануть перед мешканцями Рівного. Однією з таких проблем є стан справ у транспортній галузі. Щоб дізнатися про проблеми, як кажуть, з перших вуст, в цьому напрямку міського господарства, кореспондент “Рівне Ракурса” зустрівся з депутатом міської ради, керівником комісії Рівнеради з питань транспорту та зв’язку Святославом ЄВТУШЕНКОМ.

­ Як би Ви охарактеризували стан транспортної галузі в обласному центрі?

­ Для того, щоб відповісти на це запитання, потрібно зрозуміти, що наше міське господарство існує не саме по собі, а приймає “правила гри”, які діють по всій Україні. На сьогодні міський пасажирський транспорт поділяється на дві категорії ­ комунальний та приватний. При цьому перший отримує пільги та фінансування з бюд­жету, зокрема фінансується придбання рухомого складу, а приватні перевізники вимушені зводити кінці з кінцями самотужки. Зрозуміло, що за таких умов у виграші великі міста з найбільшим бюджетним фінансуванням (Київ, Дніпропетровськ, Харків тощо), натомість у програші опиняються невеличкі обласні центри на зразок Рівного, з їх, прямо скажемо, куцими фінансовими можливостями. Окрім того, додається ще й різниця в рівні життя мешканців міст. Якщо говорити більш детально, то Рівному, для забезпечення нормального функціонування транспортної галузі, необхідна, при мінімальних витратах з бюджету, більш ніж скромна оплата проїзду в міському транспорті. Ось в таких реаліях і доводиться працювати.

Потрібно зауважити, що між міською владою, депутатським корпусом та перевізниками в Рівному склалися партнерські стосунки. Розуміємо, що власники маршруток, а це сьогодні головний вид громадського транспорту в обласному центрі, знаходяться в доволі скрутній ситуації, адже тарифи на проїзд справді мінімальні, тому перевізники фактично працюють на межі рентабельності. Потрібно розуміти ще й те, що по пасажиропотоку далеко не всі маршрути в Рівному однакові. Проте і так званими малорентабельними маршрутами користуються мешканці міста, і про них теж не можна забувати. За таких умов робимо в місті все можливе, щоб усі маршрути були заповнені, і сама галузь працювала максимально ефективно. Можу сказати, що, в порівнянні з іншими невеликими обласними центрами, в Рівному громадський транспорт функціонував ефективно.

­ Який же вихід з положення?

­ Потрібно рухатися вперед. Маю на увазі, що жодна галузь не повинна стояти на місці, необхідно постійно розвиватися. Я вважаю позитивом те, що міська влада взяла курс на залучення перевізників, які мають великогабаритні автобуси. Це в перспективі повинно розвантажити наші не надто широкі міські вулиці і дати можливість пасажирам користуватися транспортом із більш комфортними умовами. Але на шляху у впровадженні великогабаритних автобусів є ще дуже багато проблем. Зокрема потрібна реальна допомога бюджету та вирішення цілої низки бюрократичних проблем. Проте іншого виходу, ніж продовжувати цей процес, я не бачу.

Окрім того, назріла потреба реформування міського електротранспорту. Теоретично тролейбуси, за достатньої кількості, могли б допомогти суттєво розвантажити наші вулиці. Але, на превеликий жаль, більшість наших тролейбусів уже давно потрібно відправити на металобрухт, натомість темпи оновлення тролейбусного парку не витримують жодної критики. Враховуючи обмежені можливості бюджету, необхідно зменшувати витрати на утримання апарату підприємства та шукати нестандартні рішення з залучення коштів на допомогу міському електротранспорту, ось тоді справді ситуація в транспортній галузі обласного центру суттєво покращиться.

08.08.2013Володимир КОНЄВ


Переглядів: 10

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 865 від 14.06.2018p.
¤ 
Ковалець, чи Бакалов?

Ковалець, чи Бакалов?

Спортивний департамент футбольної команди Народного клубу «Верес» провів ряд переговорів зі спеціалістами, які розглядались, як кандидатури на посаду головного тренера. Були проведені переговори з екс...

¤ Ракурс здоров'я
Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Перед цілющими властивостями кропиви глухої та жалкої знімаємо капелюха

Кажуть, у старовину цілителі, побачивши кропиву, знімали головний убір і кланялися їй — дякували за здатність допомагати за багатьох хвороб. Зустріти цю рослину можна всюди, однак вона більше любить в...

¤ 
12 причин не поспішати викидати сміття

12 причин не поспішати викидати сміття

1. Шкірка від банана – чудово підгодує рослини. Під час пересаджування рослини додайте в горщик подрібнені шкірки – можна попередньо підсушені про запас. Шкірки дуже швидко перегнивають і підгодовують...

¤ 

Чоловік побив двох поліцейських

В ізоляторі тимчасового тримання перебуває 49-річний житель Острога, який сьомого червня завдав тілесні ушкодження двом поліцейським, під час виконання ними службових обов’язків. За цим фактом слідчі ...

¤ 
Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Шлях від ідеї до її втілення складний і потребує значних зусиль та клопіткої праці. Часто буває так, що перспективні ідеї так і залишаються в головах їх авторів. Однак, на рівненському Льонокомбінаті,...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (465)
2. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (406)
3. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (353)
4. Догляньте мене до смерті [278] (312)
5. Розклад руху автобусів [253] (285)
6. Моє місто - найкраще [427] (268)
7. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (268)
8. Секс із мусульманином [271] (235)
9. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (232)
10. Стогін покотився яром [862] (215)
11. Гірше звіра… [861] (206)
12. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (193)
13. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (187)
14. Що варто знати про штамбову малину: [862] (187)
15. У Рівному двадцять шостий раз пройшли традиційні «Музейні гостини» [862] (186)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як збільшити врожай за допомогою дешевих ліків (108)
2. Хіба ми зустрічалися? (105)
3. Чоловік побив двох поліцейських (102)
4. Цілюща сила кропиви жалкої та глухої (100)
5. На Рокитнівщині втопилася школярка (99)
6. Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси» (98)
7. Вбив через необережність (97)
8. Вкрав парфуми з прилавка кіоску (96)
9. У Костополі автомобіль злетів у кювет (95)
10. Зірки-друзі: знаменитості, (95)
11. Олена Шоптенко народила: опубліковано перше фото після пологів (95)
12. 12 причин не поспішати викидати сміття (95)
13. Смерть «Короля рок-н-ролу» (93)
14. Ковалець, чи Бакалов? (92)
15. Бійка закінчилася тяжкими тілесними ушкодженнями (92)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс