Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №672 від 04.09.2014p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Книга Антирекордів України

Страхування пасажирів без конкурсу

“Укрзалізниця” обрала нового страхувальника. Тепер життя пасажирів надійно застраховані фірмою, яку без конкурсу одноосібно підрядили самі залізничники. Ціна питання – 90 мільйонів на рік.

Хто рахуватиме прибутки? Укрзалізниця відмовилася від послуг сторонніх страхових компаній і обрала єдиного стратегічного партнера в страховій галузі. Щоправда, це суперечить закону про монополізацію певної галузі. Але керівництво залізничників заспокоює пасажирів, мовляв, Укрзалізниця на чолі з генеральним директором Борисом Остапюком запроваджує механізми прозорого та раціонального використання коштів за напрямком страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті.

З метою захисту державних інтересів, недопущення втрат коштів і посилення контролю фінансових інструментів Укрзалізниця відмовилася від послуг сторонніх страхових компаній і обрала єдиного стратегічного партнера в страховій галузі - приватне акціонерне товариство страхову компанію “Інтер-Поліс”. Як кажуть, навіщо нам сторонні люди, якщо кум з кумою і так повсюди.

ПАТ СК “Інтер-Поліс” працює на українському ринку з 21 червня 1993 року. Її філії та представництва діють у найбільших промислових центрах України. Цю компанію справді можна назвати “залізничною”, оскільки її контрольний пакет акцій консолідовано належить Укрзалізниці в особі підпорядкованого державного підприємства “Укрзалізничпостач” та Фонду державного майна України. Останній передав Укрзалізниці в управління свої корпоративні права. Поміж іншим, дії Укрзалізниці повністю відповідають окремому дорученню Міністерства інфраструктури щодо вжиття заходів з посилення контролю за використанням державних коштів.

“Ставка страхового збору з пасажира тепер складає 0,4% проти 1,5%, як було раніше”, – зазначив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк.

Договори з компаніями: ПрАТ “Український страховий дім”, ПАТ СК “Дністер” та ТДВ СТ “Домінанта”, які раніше займалися страхуванням пасажирів від нещасних випадків на транспорті, будуть розірвані, оскільки співпраця з єдиним і контрольованим страхувальником із достойною репутацією є економічно більш виправданою та вигідною, що в свою чергу відкриває можливості для рефінансування платежів на потреби галузі, - пояснюють фінансисти.

“Ми вже попередили страхові компанії про те, що робота з ними буде припинена. Ми хочемо співпрацювати на інших, прозорих і вигідних для галузі умовах, нова страхова компанія відповідатиме лише державним інтересам”, – зауважив перший заступник генерального директора Укрзалізниці.

“Платежі, які раніше отримували сторонні компанії, фактично залишатимуться в середині галузі для її потреб: на безпеку перевезень, технічне переоснащення. Частина прибутку компанії буде рефінансована Укрзалізниці. До того ж, вона має змогу здійснювати стратегічне і оперативне управління, контролювати фінансові надходження і страхові виплати – це ефективна і прозора співпраця”, – зазначають у ПАТ СК “Інтер-Поліс”.

Наразі для співпраці з компанією “Інтер-Поліс” ще триває дооформлення документів. “Ми не відмовилися від ідеї відкритих конкурсів, однак розриваємо відносини зі старими страховиками”, – пояснив Максим Бланк.

04.09.2014



Рівне-Ракурс №10 від 04.09.2014p. 
На головну сторінку