Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №739 від 28.12.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Віталій Першогуба – на АЗС “ОЛАС” пальне якісне, а ціни помірні

Віталій Першогуба – на АЗС “ОЛАС” пальне якісне, а ціни помірні

Рік 2015 став справжнім випробуванням для всього реального сектору української економіки. Це правда, і попри бравурні звіти нашої центральної влади про “стабілізацію” та “перспективи розвитку” вітчизняному бізнесу в році що минає, залишалося працювати для того, аби вижити. Однак з кожного правила є винятки. Так вже наприкінці року прийшла інформація про те, що мережа АЗС “ОЛАС” відкрила новий заправний комплекс. Для області це дійсно новина, і автор зустрівся з координатором мережі заправок “ОЛАС” Віталієм Першогубою.

- Віталію Леонтійовичу, яким видався 2015 рік для “ОЛАСа”?

- Звісно непростим. Загальний спад економіки держави не оминув і наш сектор. Падіння економічної активності та зменшення рівня життя населення “вдарило” і по ринку нафтопродуктів це факт. Для того, аби не допустити падіння реалізації ми весь рік намагалися забезпечувати наших споживачів якісним пальним за помірними цінами. Річ у тім, що якісне пальне продовжує ресурс двигуна вашої машини, і тому ви заощаджуєте гроші на ремонті. Якщо ж при цьому клієнт не переплачує за це саме пальне на АЗС, то економія стає подвійною. В нинішньому році ми маємо прямі поставки з нафтопереробних заводів Білорусі з Надвірної та Мозиря, також почали отримувати пальне напряму ще й з Литви, концерну “Орлан”. Це дало змогу забезпечувати наших споживачів бензином і дизелем стандарту Євро 5 та додати в реалізації дешевшу позицію дизельного пального стандарту Євро 4. При цьому вартість нашого пального є на рівні цін АЗС, що продають низькоякісне “ГОСТівське” пальне, що ледь відповідає стандарту Євро 3. Вважаю, що саме це дало змогу нашій мережі АЗС суттєво зберегти обсяги реалізації нафтопродуктів. Щоправда говорити про те, що 2015 рік став для нас простим не варто. Були дуже важкі часи, коли через курсові коливання та неможливість імпортерів пального придбати валюту, ми відчували дефіцит постачання нафтопродуктів. Однак жодного дня наші АЗС не зупинялися, і всі контрактні зобов’язання “ОЛАС” виконував вчасно. Це дуже важливо, тому що ми працюємо не лише з фізичними особами, а й фірмами, для яких вчасне отримання пального життєво необхідне. Хочу сказати добре слово про наших партнерів – “Райфайзенбанк “Аваль”. Вони нам дуже допомогли, і без їх ресурсів нам було би важко збудувати та ввести в експлуатацію два нових заправних комплекси. Один з них розташований в обласному центрі по вулиці Князя Володимира, інший - в місті Сарни. Це дійсно комплекси, де є великі магазини, до того ж на АЗК у Рівному крім бензину та дизпалива є можливість заправитися газом, а в Сарнах при АЗК діє мийка - самообслуговування, де можна вимити своє авто за дуже демократичною ціною.

- Які плани у Вас на рік прийдешній?

- Працювати, працювати і ще раз працювати. Для того, аби подолати економічну кризу кожен громадянин України мусить працювати. Це аксіома, бо без цього ніякі закордонні благодійники нам не допоможуть. Що ж стосується нашої мережі, то ми в цьому році розпочали дуже цікавий і, що особливо важливо, вигідний проект із введення електронних паливних карток для господарючих суб’єктів, які дають можливість нашим клієнтам заощадити кошти, ефективно контролювати витрати пального, забезпечувати ефективну протидію крадіжкам пального, що є не рідкістю на багатьох фірмах. Що ж стосується наших звичайних талонів, то їх власники можуть бути спокійними - діючі зараз талони залишаться в обігу, мінімум до середини 2016 року.

28.12.2015Записав Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 28.12.2015p. 
На головну сторінку