Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №740 від 11.01.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Європейське місто

“Якщо все робити поступово, наш проект має шанс на життя”

“Якщо все робити поступово, наш проект має шанс на життя”

Депутати міської ради Олександр Нестерук та Олександр Бабат презентували свій план оптимізації дорожнього руху в Рівному

25 грудня депутати Рівненської міської ради від ВО “Батьківщина” - голова постійної комісії з питань транспорту, зв`язку та екології Олександр НЕСТЕРУК і відомий бізнесмен Олександр БАБАТ - провели прес-конференцію, на яку були запрошені представники провідних регіональних засобів масової інформації. Метою зустрічі з медійниками, яку відкрив депутат трьох скликань Рівнеради пан Нестерук, була презентація проекту оптимізації дорожнього руху на вулиці Київській від Грушевського до Данила Галицького, розробленого народними обранцями спільно з кандидатом технічних наук, доцентом кафедри автомобільних доріг, основ та фундаментів Національного університету водного господарства та природокористування Людмилою ПІЛІПАКОЮ.

Авторам проекту, в основі якого будівництво підземного переходу біля центрального автовокзалу та кільцевої транспортної розв’язки на перехресті міських доріг Київська - Данила Галицького - Костромська, було важливо почути думку запрошених на захід журналістів, громадських експертів і міських чиновників в особі начальника управління житлово-комунального господарства міста Ярослава САХНЮКА та заступника директора КП “Рівнетранспорт” Миколи ЯЦИКА щодо запропонованої депутатами концепції безпечного руху транспортних засобів та створення умов для комфортного пересування пішоходів у районі з найбільшою інтенсивністю транспортного потоку в місті.

- Для цього необхідно, - зазначив Олександр Бабат, - по-перше, закінчити вулицю Буковинську: вона майже на 90% збудована, залишилося не так багато - 30 метрів. Це суттєво розвантажить рух автотранспорту в районі автовокзалу. Друге - побудувати для пішоходів підземний перехід із двома виходами на зупинці громадського транспорту “Автовокзал” через вулицю Київську. А це - і нові робочі місця в торгових точках, які можна відкрити в переході, та належна чистота, яку тут забезпечать їх власники.

Оскільки автовокзал розташований на території його виборчого округ, пан Бабат запропонував збудувати перехід за власні кошти, а вулицю Буковинську - завершити за рахунок міського бюджету. Зі слів депутата-мецената, це сприятиме підвищенню безпеки пішохідного потоку - зокрема, безпеки дітей, що йдуть до школи без супроводу батьків, та вільному руху транспорту без перешкод.

Також депутати вважають, що транспортне кільце на перетині вулиць Київська - Данила Галицького - Костромська підвищить інтенсивність і безпеку руху на цьому перехресті та стане яскравою прикрасою нашого міста.

- Звичайно, - припустив Олександр Нестерук, - виникнуть питання стосовно фінансового забезпечення реалізації запропонованих нами проектів. Але кошти на це необхідно буде знайти, оскільки наше місто процвітає, забудовується і, звісно, потік транспортних засобів з кожним роком тільки зростатиме. Тому ми і підготували пропозиції з оптимізації дорожнього руху в районі вулиць Київської біля автовокзалу та Буковинської, долучивши до цієї справи науковців водного університету.

Зі слів доцента НУВГП Людмили Піліпаки, “водник” постійно проводить дослід-ження, спрямовані на вдос-коналення дорожнього руху в Рівному.

- В 2014 році, - нагадала Людмила Михайлівна, - наші фахівці зробили заміри інтенсивності руху по місту, які засвідчили, що саме ділянка вулиці Київської між Грушевського та Костромською є найбільш завантаженою в Рівному. Інтенсивність транспортного потоку тут становить 2420 автомобілів на годину. Тому і було вирішено почати оптимізацію дорожнього руху в місті саме звідси, виділивши тут окрему смугу для громадського транспорту.

Олександр Нестерук звернув увагу журналістів та громадських експертів на чітку тенденцію до збільшення кількості ДТП в цьому районі, які, як правило, завершуються травмами пішоходів, а часом - і летальним наслідком. “Звичайно, - наголосив він, - цей проект потребує і громадських слухань, і обговорення у відповідних депутатських комісіях міської ради, і, нарешті, логічного завершення: прийняття позитивного рішення на сесії Рівнеради”.

- А до того, - зауважив головний рівненський комунальник Ярослав Сахнюк, - треба передбачити в бюджеті 2016 року певні кошти для вивчення шляхів оптимізації транспортних потоків у районі автовокзалу, розробки проектів будівництва підземного переходу напроти торговельного центру “Арена” та транспортного кільця на перехресті доріг Київська - Данила Галицького - Костромська.

Втім, попри аргументоване обґрунтування доцентом НУВГП Людмилою Піліпакою презентованого депутатами Рівнеради Олександром Бабатом та Олександром Нестеруком проекту вдос-коналення дорожнього руху на Київській у районі цент-рального автовокзалу, не всі присутні в залі підтримали їхні пропозиції. Зокрема, опоненти запропонували зробити тунелі для транспорту, аби зменшити потік машин зовні. Та народні обранці не втрачають надії. “Якщо все робити поступово, наш проект має шанс на життя”, - впевнений депутат Рівнеради Олександр Нестерук.

11.01.2016Олесь ДУБОВИК



Рівне-Ракурс №10 від 11.01.2016p. 
На головну сторінку