Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №261 від 12.10.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#15 жовтня - День працівників харчової промисловості

ТМ »Родина»: і хліб, і до хліба...

ТМ »Родина»: і хліб, і до хліба...

Микола КУЧЕРУК відомий широкому загалу як директор ТМ “Родина”, ВАТ “Костопільський завод продтоварів”, заслужений працівник промисловості України, депутат Рівненської обласної ради. Головним здобутком за сім років керівництва підприємством він вважає створення монолітної команди професіоналів-однодумців та впровадження новітніх технологій, внаслідок чого обсяги виробництва з 1999-го по 2005 рік зросли в 33 рази, заробітна плата збільшилася майже у п’ять разів. Із розширенням виробництва створено сотні робочих місць. Якщо в 1998 році на заводі працювало лише 96 робітників, то нині – близько 1000.

Сьогодні чотири цехи підприємства - плодоконсервний, кондитерський, зефірний та хлібобулочний - випускають понад 200 найменувань продукції, яка не затримується на прилавках магазинів. Величезним попитом у споживачів користуються кондитерські та хлібобулочні вироби, бакалія (зокрема, різноманітні соки, повидло, мед тощо), майонези й маргарини.

- Ми зуміли зберегти традиційні технології виробництва хліба, – розповідає головний технолог-завідуюча виробництвом Тетяна Феодосіївна НЕБІСЬ, - це коли хліб печуть “чистим”, тобто без різних добавок, стабілізаторів, консервантів. Завдяки дотриманню давніх традицій, хліб ТМ “Родина” зберігає смак хліба, який пекли наші бабусі, а тому користується великим попитом. Наші 70-грамові булочки - “Шкільна”, ватрушка з сиром, плюшки з цукром, маком та корицею - особливо популярні серед школярів: за неперевершений смак і доступну ціну.

Сподобалися любителям смачненького і запущені у виробництво новинки: 600-грамовий калач “Панський” та хліб “Тостовий”, випечений на імпортному устаткуванні за австрійською технологією. Цей хліб дуже популярний в європейських країнах, в Україні ж попит на нього тільки починає формуватися. Водночас підтримуємо українські традиції випікання хліба на сироватці. Такий хліб має неповторний смак домашнього, який колись пекли наші бабусі.

Колектив товариства постійно працює над поліпшенням якості, оновленням та розширенням асортименту продукції. Так, п’ять видів кондитерських виробів та сік моркв’яний відзначені золотими медалями Всеукраїнського дегустаційного конкурсу “Краща торгова марка України”. За високу якість продукції ВАТ “Костопільський завод продтоварів” у 2001, 2003 роках був переможцем національного конкурсу “Краща торгова марка України”.

Відмінна якість та широкий асортимент продукції ТМ “Родина” сприяли створенню дилерської мережі в усіх, без винятку, регіонах України - від Закарпаття до Криму. Не забувають тут і про рівненських шанувальників ТМ “Родина”. Зокрема, у багатьох містах і селах області смакують костопільським хлібом.

- Головна мета акціонерів товариства, - вважає Микола Кучерук, - створення сучасного автоматизованого підприємства. На заводі постійно модернізується виробництво, монтується нове устаткування, нарощуються потужності, комп’ютеризуються виробни-чі процеси. Маємо власний веб-сайт - www.roduna.rv.ua. Відтепер всі бажаючі можуть переглянути коротку довідку про завод, численний асортимент продукції, висловити свої пропозиції та зауваження.

12.10.2006Олександр ОЛЬХОВИК

P.S. Автор матеріалу щиро вдячний за гостинність та активне сприяння в його підготовці помічнику директора ВАТ “Костопільський завод продтоварів” Олені Кудінкіній.

Микола КУЧЕРУК: - Ми ретельно працюємо над запровадженням міжнародного стандарту якості ISO 9001. Він, підтверджуючи ділову репутацію підприємства, його надійність у роботі з партнерами, є невід’ємною частиною цивілізованого ведення бізнесу у багатьох розвинених країнах. Дотримання підприємством вимог стандарту ISO 9001 відкриває нові ринкові можливості, забезпечуючи незворотний рух України до європейської та світової спільноти.



Рівне-Ракурс №10 від 12.10.2006p. 
На головну сторінку