Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №263 від 26.10.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Актуально

Анатолій Юхименко: "Дорогам Рівненщини - якість і довговічність!"

Анатолій Юхименко: "Дорогам Рівненщини - якість і довговічність!"

У цивілізованій країні зміни неминучі. Напевне, ця звичайна сентенція, яка в незалежній Україні набула аксіоматичного звучання, найбільше стосується вітчизняних доріг. Адже від їхнього стану залежить авторитет держави у світі, життєздатність виробничої та соціальної сфери країни, безпека дорожнього руху і, врешті-решт, наше здоров’я, а іноді - й життя.

Про дороги нашого краю у свята і будні дбають Служба автомобільних доріг у Рівненській області та дочірнє підприємство ДАК “Автомобільні дороги України” - “Рівненський облавтодор”. Напередодні професійного свята дорожників кореспондент “РР” зустрівся з начальником Служби автомобільних доріг у Рівненській області Анатолієм ЮХИМЕНКОМ (на фото).

- Наша організація - власник автодоріг і водночас замовник усіх робіт, що на них виконуються, - зазначив Анатолій Олексійович. - Головне завдання - утримання в належному технічному стані та розвиток доріг загального користування. Сказане стосується також мостів та інших споруд. Ми відповідаємо за безперервний та безпечний рух транспорту для задоволення потреб економіки і населення країни, за вдосконалення та раціональний розвиток дорожньої інфраструктури, яку обслуговуємо.

Сьогодні на балансі Служби понад п’ять тисяч кілометрів автодоріг загального користування. Переважна їх частина - місцеві, тобто внутрішньообласні. Додайте до цього 602 кілометри доріг державного значення - матимете уявлення, чим ми опікуємося. Маємо також дуже велике мостове господарство - 561 міст, загальною довжиною понад 13 кілометрів, з них 23 - великі (більше 100 погонних метрів) через річки Горинь, Случ, Стир, Прип’ять. Це господарство потребує великих коштів на обслуговування, яких часто не вистачає.

- Анатолію Олексійовичу, на шляху інтеграції України в європейську транспортну систему особливої - державної - уваги вимагає стан дорожнього покриття: адже від цього залежить швидкісний режим і безпека дорожнього руху.

- Зрозуміло, що досягти європейського рівня стану покриття неможливо без застосування сучасних технологій та якісної техніки. Тому поряд із традиційними технологіями ремонту доріг широко використовуємо сучасні технології. Так, при капітальному ремонті автомобільної дороги Київ - Ковель застосовується технологія “холодного ресайклінгу” та щебенево-мастиковий асфальтобетон. Для верхніх шарів покриття на дорогах державного значення використовується тільки асфальтобетон на модифікованих бітумах. В області збільшилася кількість доріг із тонкошаровим покриттям, зростають обсяги застосування бітумно-емульсійних технологій. Успіхи в запровадженні нових технологій досягнуті, в основному, за рахунок приватного сектору дорожньої галузі. Хотілося б відзначити наших підрядників - ВАТ “Південьзахідшляхбуд” (м.Вінниця), ЗАТ “Рівнеавтошляхбуд” (м.Рівне), ТзОВ “Сучасні дорожні технології” (м.Львів).

- Від чого залежить довговічність дорожніх покриттів?

- Запорукою поліпшення експлуатаційного стану автотранспортної мережі є якісне виконання дорожньо-будівельних та ремонтних робіт. Цим в області займається “Рівненський облавтодор” - дочірнє підприємство Державної акціонерної компанії “Автомобільні дороги України”. Незважаючи на стан і вік техніки, яка знаходиться на його балансі, завдяки самовідданій, добросовісній праці робітників суттєвих проблем із обслуговуванням автодоріг у цьому році не було. До речі, одним із основних напрямків діяльності Служби є забезпечення філій “Рівненського облавтодору” новою технікою для експлуатації автомобільних доріг, особливо взимку.

- Які перспективи дорожньої галузі Рівненщини?

- Це, перш за все, капітальний ремонт у межах області за кредитні кошти автодороги Київ - Ковель, який планується закінчити в 2008 році. Для доведення дороги до ІІ-ї технічної категорії планується освоїти в цьому році 57,1 мільйона гривень, ввести в експлуатацію 12,6 кілометра автодороги, до 25 жовтня відкрити після ремонту транзитний рух транспорту по мосту через річку Случ.

Наступного року почнемо капітальний ремонт автодороги Київ - Чоп (з будівництвом дворівневих розв’язок на об’їзній дорозі м.Рівне). Плануємо також реконструкцію існуючих виїздів з обласного центру, ремонт автодороги Устилуг - Луцьк - Рівне та будівництво мостового переходу в селі Ремчиці Сарненського району.

На завершення розмови щиро вітаю колективи всіх підприємств дорожньої галузі Рівненщини, автотранспортників і трудівників автосервісу із професійним святом - Днем працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства. Бажаю Вам, шановні колеги і партнери, невичерпного оптимізму, успіхів у роботі, родинного тепла, достатку та інших гараздів!

За 9 місяців 2006 року підрядними дорожніми організаціями освоєно на автомобільних дорогах Рівненської області 105,6 мільйона гривень, що на 31,3 мільйона гривень більше, ніж за відповідний період минулого року.

Складність нашої роботи полягає в тому, що понад 50 відсотків доріг державного значення на Рівненщині, які співпадають із національною мережею міжнародних транспортних коридорів, стовідсотково вимагають реконструкції.

26.10.2006Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК



Рівне-Ракурс №10 від 26.10.2006p. 
На головну сторінку