Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №265 від 09.11.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Липень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31


#Фінанси

Банк "Надра" старається для мене!

Всі знають, що гроші краще зберігати в банку. Ця проста істина стара, як світ. У якому саме банку їх зберігати - ось питання. Стабільність, відкритість, хороша репутація на ринку у всі часи були візитною карткою успішної фінансової установи. Але сьогодні, як показує практика, цього вже недостатньо. Ми стали більш вимогливими, панове. Нас уже не здивуєш хорошими відсотковими ставками чи вигідними кредитними програмами. Ми прагнемо видовищ, приємних вражень і лише позитивних емоцій!

Як правило, банк - це консервативна установа, строга та офіційна. Думаю, що багато хто з нас відчуває деякий дискомфорт, заходячи до банку. Це означає, що прийшов час банкам зробити крок назустріч клієнтам. Прийшов час змін. І не лише зовнішніх, але й внутрішніх. Мовою професіоналів це називається ребрендингом.

Одним із яскравих прикладів ребрендингу став великий український банк “Надра”. Нещодавно стартувала програма повномасштабних змін цієї фінансової установи. Президент банку Ігор Гіленко говорить, що реформи, які відбуваються, пов’язані, насамперед, із тим, що “банки стають ближчими до людей. І якщо іще десять років тому головним завданням банкірів був продаж послуг, то зараз на першому місці - клієнт, його інтереси та бажання. Прийшов час змін. Саме тому нині змінюється не лише внутрішня сутність роботи, але й “обличчя” банку. Характерною рисою сучасного банку є, звичайно ж, його логотип. Замість звичної строгості, притаманної вітчизняній банківській символіці, новий логотип “Надра” - це яскрава червона квітка на зеленому полі. У її м’яких обрисах впізнаються улюблені квіти нашого народу - мальва, мак та чорнобривець. “Живий” логотип говорить про відкритість та доступність істинно українського банку кожному клієнту. Зелене поле символізує активний ріст, процвітання, молодість, надію.

Новий слоган “Надра”: “Вони стараються для мене!” свідчить про бажання банку спілкуватися з клієнтами їх мовою та пропонувати саме те, що потрібно людям у їх повсякденному житті. Для того, щоб краще зрозуміти потреби кожного клієнта, банк провів масштабну роботу щодо зміни своєї структури. Крок за кроком, протягом двох років покращилися перелік продуктів, що пропонуються банком “Надра”, його внутрішня структура, культура обслуговування та багато інших аспектів взаємодії з клієнтом.

Як заявив Президент банку, реформи розраховані на декілька років, оскільки це дуже складний процес. Наприклад, переоформлення відділень банку (а їх уже майже 600 у всіх регіонах України) займе орієнтовно півтора року. Після цього вони стануть більш комфортними, яскравими, зручними.

Дізнатися про ці та інші новинки можна на сторінках кольорового журналу “Розквітай!” - нового видання банку “Надра”. Насичений найрізноманітнішою інформацією, журнал допоможе не лише зорієнтуватися у розмаїтті пропозицій банківського ринку, але й прийняти правильне рішення у реальній життєвій ситуації. Для того, щоб отримати журнал “Розквітай!”, не потрібно спеціально заходити у відділення банку - журнал можна придбати в кафе та ресторанах, торгових центрах, біля банкоматів.

“Ми зрозуміли, що всі реформування, які ми здійснювали та будемо робити для своїх клієнтів, уже не здатні виявлятися у старій оболонці, - зазначає Віце-президент банку “Надра” Оксана Кірієнко. - Тому ми створили для них новий вигляд. Наша мета - зробити співпрацю з банком не лише зручною і вигідною для кожної людини, ми хочемо дарувати нашим клієнтам позитивні емоції та приємні враження. Саме над цим ми й працюємо щодня”.

09.11.2006


Переглядів: 292

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 921 від 12.07.2019p.
¤ 
Рівнянки «мажорно» виступили на Чемпіонаті Європи

Рівнянки «мажорно» виступили на Чемпіонаті Європи

Збірна України з софтболу на мажорній ноті завершила свій виступ на чемпіонаті Європи зі софтболу, що проходив в Чехії та Польщі. За два останні ігрові дні наша команда здобула три перемоги поспіль....

¤ 
У трьох ДТП на Рівненщині одна особа загинула та двоє – в лікарні

У трьох ДТП на Рівненщині одна особа загинула та двоє – в лікарні

Дорожньо-транспортні пригоди сталися за добу у Млинівському, Дубровицькому та Рівненському районах....

¤ 

Сергій Свисталюк: «Наша обласна рада працює ефективно...»

Пройшло перше півріччя 2019 року і можна вже підбивати певні підсумки роботи наших органів місцевого самоврядування за цей період. Для того, аби з’ясувати, як пропрацювала цей час головна рада Рівненщини, автор попросив відповісти на питання першого заступника голови Рівненської обласної ради, депутата від Радикальної партії Олега Ляшка Сергія Свисталюка....

¤ 
Соціологія по 153 виборчому округу. Етап третій

Соціологія по 153 виборчому округу. Етап третій

Подаємо результати третього етапу соціологічного дослідження Центру європейської та атлантичної інтеграції щодо політичної орієнтації мешканців 153 виборчого округу в межах проекту “Соціологічний барометр населення України”. Опитування проводилося з 6 по 8 липня 2019 року. Питання були відкритими, анкета анонімна. Було опитано 800 респондентів в Острозькому, Гощанському, Корецькому, Рівненському районах та частині м. Рівне (трикутник Бармаки – вул. Фабрична – вул. Гагаріна). Допустима помилка даної вибірки від 0.5 до 3 відсотків (на жаль, різко зросла кількість відмов від анкетування, тому збільшилась можлива похибка)....

¤ 
Марко Левішин: «Олексій Муляренко постійно підтримує рівненський спорт та щиро вболіває за рівненський спідвей»

Марко Левішин: «Олексій Муляренко постійно підтримує рівненський спорт та щиро вболіває за рівненський спідвей»

Минулими вихідними, в суботу, 6 липня, в угорському Надьхалаші відразу ж два рівненських спортсмени Марко Левішин та Назар Ткачук взяли участь в півфіналі особистого чемпіонату Європи серед юніорів....

¤ 
У Клевані тхне фарбою. Що робити мешканцям?

У Клевані тхне фарбою. Що робити мешканцям?

У Клевані люди скаржаться на неприємний їдкий запах, причиною якого, імовірно, є місцеве підприємство з виробництва фарб....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (13536)
2. Моє місто - найкраще [427] (5806)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (5454)
4. Секс із мусульманином [271] (4801)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (4676)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (4294)
7. Догляньте мене до смерті [278] (4262)
8. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (4242)
9. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (3926)
10. Як позбутися шпори на п’яті [850] (2988)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (2969)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2889)
13. Коли розпочинати садити городину [599] (2761)
14. Розклад руху автобусів [253] (2715)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (2657)

ТОП-15 свіжого номера:

1. «Слуга Народу» та «Батьківщина» – найперспективніша коаліція, аби люди відчули зміни* (165)
2. Гроші вирішують все (160)
3. Священна корова демократії (149)
4. Страхова медицина замість бездумних скорочень (149)
5. Дозволять продаж землі – буде громадянська війна (135)
6. Як рівняни святкували* Івана Купала на Ювілейному (135)
7. Зоя Казанжи: «Хочу, щоб «Голос» був у парламенті, але….» (131)
8. Топ-10 фактів про кандидата в народні депутати по 152-му виборчому окрузі Олексія Муляренка (131)
9. Олексій Муляренко: “Євромайдан — це поворотна подія в історії України, яка визначила наше майбутнє. Його не потрібно забувати”* (128)
10. «Голос» – це «Самопоміч-2» (127)
11. Яна Зінкевич: «За останні п?ять років українці показали, що ми можемо робити неможливе» (127)
12. Стрілянина біля розважального закладу Рівного (125)
13. На Рівненщині знищили понад 5000 нарковмісних рослин (124)
14. Рівненські каратисти готуються до чемпіонату світу (124)
15. Водій таксі побила рівнянку (121)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс