Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №837 від 24.11.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс політики

Рівняни – за дуобус

Рівняни – за дуобус

Нещодавно газета «Рівне вечірнє» провела опитування рівнян щодо їх ставлення до нашого дуобусу та розвитку електротранспорту у місті взагалі. Результати проведеного опитування були оприлюднені 20 листопада поточного року на сайті газети «Рівне вечірнє» rivnepost.rv.ua.

85% тих, хто відповідав, підтримують ідею замінити маршрутки у Рівному на тролейбуси (дуобуси), бо це, вважають, дешевше та більш екологічно. 7% відповіли, що не довіряють комунальному транспорту (а нагадаємо, у Рівному тролейбуси та куплений дуобус належать підприємству міськради «Рівнеелектроавтотранс»), 5% зазначили, що задоволені роботою маршруток.

80% рівнян задоволені новим «дуобусом», який ми купили нещодавно, при цьому 15 % користуються ним регулярно, а 24% не користувалися ні разу.

Коментар міського голови Володимира Хомка: «Для мене це абсолютно прогнозовані результати, тому що відколи купили цей дуобус ніколи не сумнівався у правильності прийнятого рішення. Впевнений, що більшість рівнян задоволені дуобусом, проти лише власники маршруток та пов’язані з ними люди.

Але відомі всім у Рівному штатні «активісти-заробітчани» центральних та місцевих ЗМІ мало не розірвали мене з цим тролейбусом на частини. Поширювалися різні «небилиці» на кшталт того , що нібито тролейбус не новий, що він нам відправлений із Санкт – Петербургу чи Москви, і ще багато різної маячні.

Як не дивно, але на щастя, поліція порушила кримінальну справу і провела незалежну експертизу тролейбусу. Результат цієї експертизи оприлюднило київський сайт «Громадське радіо». Цитую відповідь Рівненського прокурора Максима Лозинського: «Підозрюваних у справі зараз немає. Також прокуратура вважає — Vitovt Max Duo у Рівному — новий, виготовлений у 2016 році. Відомостей щодо використання дуобусу на території Російської Федерації не встановлено. При цьому, відповідно до висновків експертизи, яка проводилася, номер його кузова зміні не піддавався. Сумнівів щодо його року випуску на даний час не виникає».

До речі, інформація, що він часто виходить з ладу також неправдива. За весь час – жодної поломки, лише раз спрацював запобіжник, який ми одразу замінили.

Запитаєте чому була така реакція на придбання дуобусу? Відповідаю, років 5 тому, у місті залишалося лише 39 тролейбусів. З того часу, ми докупляли їх щорічно і довели кількість до 70, а відтак «випхали» з міста понад 100 маршруток. Іншими словами один тролейбус заміняє 2-3 маршрутки. Можете уявити які кошти втратили серйозні люди.

Тому, не сумніваюсь, що супротив розвитку електротранспорту буде і далі, а відтак «чесним» активістам роботи вистачить. Але, як кажуть люди: «Собаки гавкають, а караван іде». На наступний рік, ми «ворогам» тролейбусів готуємо ще один сюрприз, який без сумніву рівнянам дуже сподобається».

24.11.2017Сергій Ткаченко



Рівне-Ракурс №10 від 24.11.2017p. 
На головну сторінку