Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №857 від 19.04.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Даєш «дебілбордизацію» Рівного!

Даєш «дебілбордизацію» Рівного!

Минулого вівторка Рівненський міськвиконком прийняв історичне рішення, яке вже найближчим часом змінить життя усіх містян...

Річ у тім, що в найближчі три роки не можна буде в обласному центрі встановлювати нові рекламні щити. Епохальність даного рішення важко переоцінити. Ну, нарешті, міська влада підняла очі «до гори» та побачила, що буквально усе місто заполонили біл-борди, та інші рекламні конструкції. Мало того що не можна буде встановлювати нові рекламні конструкції, але й міське Управління житлово-комунального господарства на чолі з його начальником, відомим комунальником паном Сахнюком, розпочнуть боротьбу із незаконними рекламними конструкціями. Після перемоги в цій епічній битві комунальників з рекламниками, нарешті зміниться життя рівнян. Вони перестануть дивитися на безкінечні реклами на вулицях, і почнеться ренесанс міста. Запрацюють заводи та фабрики, які десятиріччями стояли закритими, інвестори, побачивши місто вільне від незаконних рекламних конструкцій, понесуть до нас свої гроші і тоді…

Якщо вже серйозно, то звісно наявність або ж відсутність кількох «бордів» не вплине ні на що. Кампанії «чиновники проти рекламних конструкцій» настільки ж ефективні, як і боротьба бджіл з медом. Результат, принаймні, однаковий. Насправді, не можна сказати, що рекламних конструкцій в Рівному більше ніж в інших обласних центрах. Так, наявність величезної кількості бордів не прикрашає Рівне. Але є просте поняття - ринок, де все регулюється балансом попиту та пропозицій. Якщо є попит на розміщення реклами на тих самих біл-бордах, то нові будуть з’являтися попри усі мораторії, на тому стояли, стоять і будуть стояти наші чиновники. Питання в іншому - попит на такий вид реклами не зростає, і це тенденція останніх років. Річ у тім, що біл-борди розраховані на багатих клієнтів, які беруть в оренду велику кількість бордів. Таких з року в рік є все менше. Сьогодні головним клієнтом «щитовиків» є забудовники, але враховуючи передкризовий стан будівельної галузі, в середньостроковій перспективі їх кількість, а головне наявний фінансовий ресурс, скоріше за все суттєво зменшиться. Трохи підкинуть замовлень політики, але цим явно не проживеш. Отже кількість біл-бордів буде скорочуватися і без рішень міськвиконкому, так би мовити, природним шляхом. Хоча це покаже правильність нинішнього рішення міськвиконкому. В той же час, якщо повернути чиновницькі очі з небес на землю можна побачити, що стіни, паркани та стовпи буквально завішані рекламами, які за пару днів після наклейки перетворюються в брудні клаптики, і, аж ніяк, місто Рівне не прикрашають. Будемо сподіватися, що саме таку незаконну рекламу і будуть щоденно здирати працівники УЖКГ під керівництвом невтомного комунального трудівника Ярослава Сахнюка, і вже найближчими днями місто Рівне стане чистішім, і всі незаконні «настінні» реклами зникнуть назавжди у нашому місті.

19.04.2018Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 19.04.2018p. 
На головну сторінку