Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №907 від 05.04.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс добрих порад

Як вибрати відповідний формат для бізнесу на фаст-фуді

Як вибрати відповідний формат для бізнесу на фаст-фуді

З огляду на велику різноманітність способів ведення бізнесу, пов'язаних з суші, ролами і іншої японської їжею, перш ніж відкривати таке підприємство, слід визначитися з обраних форматом діяльності. При цьому неможливо сказати, який із способів ведення бізнесу є найкращим - у кожного з них є свої переваги і недоліки, вимоги до початкового капіталу і окремі особливості.

Хто хоче весело провести час на своїй території, той замовляє піццу https://ilmolino.ua/delivery/pizza.html і більше нічим не перейматися.

Для решти пропонуємо найбільш поширені формати бізнесу на суші:

  1. Класичний суші-бар. В цілому, це - найбільш усереднений і оптимальний спосіб ведення бізнесу на суші, що передбачає відносно невелике приміщення площею від 40 до 100 квадратних метрів, з невеликим меню, що включає в основному суші і роли і середньої цінової політикою. Організація такого закладу потребують певних витрат - відкрити свій суші бар в такому форматі можна лише при наявності певного стартового капіталу.

  2. Ресторан або кафе японської кухні. Такі заклади в основному належать до преміум-сегменту і передбачають більшу кількість посадочних місць, більш глибоке і широке меню, необмежене лише суші і ролами, а пропонує і інші вишукані страви японської кухні. Є одним з найбільш дорогих способів ведення бізнесу на суші, відрізняється високими вимогами до устаткування, площі, підготовці персоналу і стартового капіталу. Однак воно ж може забезпечити куди більш високий рівень доходу, а цільовою аудиторією таких закладів практично завжди є люди з великим достатком.

  3. Доставка суші без залу для відвідувачів. Організація такого бізнесу буде непоганим способом максимально знизити витрати на оренду або придбання площ, враховуючи, що вимоги до територіальним розташуванням місця виробництва суші і ролів будуть набагато нижче. При цьому однак можуть знадобитися додаткові витрати на рекламу і транспортування готової продукції до клієнтів. Однак почати таку справу можна навіть з виготовлення суші вдома - то є з точки зору початкових вкладень цей формат діяльності потребують їх в найменших масштабах.

  4. Суші на колесах. Суші в форматі «to go», що продаються з виїзної точки на автофургоні або з ларька - це вкрай перспективний і оригінальний фаст-фуд. Технологія виробництва суші дозволяє організувати їх виготовлення і продаж буквально на вулиці з мінімальними вкладеннями - організація такої точки продажу може бути куди більш вигідним бізнесом, ніж продаж хот-догів або шаурми. При цьому вартість суші в такому випадку може бути мінімальною, враховуючи низьку собівартість їх виготовлення.

  5. Суши по франшизі. Зараз на у нас діє велика кількість різних франшиз суші, що пропонують свої умови для закладів будь-якого з вищезазначених форматів. Робота по франшизі має цілий ряд як окремих переваг, так і недоліків. До недоліків можна віднести велику кількість додаткових відрахувань у вигляді паушального внеску і роялті, а також обмеженість в управлінні підприємством, а перевагами франшиз суші є вже готові бізнес-проекти і плани, наявність стабільної системи організації і маркетингу, надання консультацій та додаткової підтримки з боку франчайзера на всіх рівнях ведення бізнесу.

В цілому, від обраного формату діяльності будуть залежати і інші подальші дії для відкриття свого суші-бару. Саме тому слід вкрай уважно підійти до планування на даному етапі і розібратися, який з варіантів буде актуальним для конкретної ситуації.

Зверніть увагу

Практично всі з вищеописаних форматів роботи з суші і ролами передбачають можливість комбінування один з одним. Так, великий ресторан може мати і окремі виїзні точки, і ларьки, точно так же, як і невеликий ларьок може пропонувати послуги доставки суші додому.

05.04.2019https://ilmolino.ua/ru/delivery/pizza.html



Рівне-Ракурс №10 від 05.04.2019p. 
На головну сторінку