Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №283 від 15.03.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс комунальний

Ефективна робота - менші витрати

РОВКП ВКГ “Рівнеоблводоканал” останні роки інтенсивно вирішує технічні проблеми забезпечення якісного і безперебійного водопостачання та економії ресурсів, особливо енергетичних. Адже витрати електроенергії в затратах на видобуток питної води, подачу її споживачам та на водовідведення складали більше половини.

- Підприємство щомісяця використовує понад чотири мільйони кіловат-годин електроенергії, що складає близько 1,2 мільйона гривень, - розповідає Віктор ЛОТЮК, заступник директора з експлуатації водопровідно-каналізаційного господарства. - Зважаючи на постійне підвищення вартості електроенергії, на 45 водозабірних свердловинах впроваджено унікальне енергозберігаюче електронасосне обладнання. На всіх водопровідних насосних станціях II та III підйомів вже встановлені перетворювачі частоти струму, які регулюють оберти електронасосів для подачі води місту залежно від потреб населення. Це дає змогу цілодобово забезпечувати місто питною водою з однаковими тисковими режимами, максимально раціональними при погодинному її використанні населенням в межах від двох тисяч кубометрів на годину до п’яти тисяч. До речі, відсутність надлишкових тисків у водопровідній мережі дозволяє щомісяця заощаджувати сотні тисяч кіловатів електроенергії, а також експлуатаційні витрати, оскільки значно зменшено кількість пошкоджень водопровідних мереж.

- Колектив підприємства, - запевнив Юрій ЄЗЕРСЬКИЙ, заступник начальника аварійно-диспетчерської служби, - докладає всіх зусиль, щоб максимально скоротити нераціональні витрати питної води. Кількість аварій у нас зменшилася з 690 пошкоджень водопровідних мереж у 2005 році до 569 - у минулому. Пошкодження на водопровідних мережах усуваємо в день надходження заявок, робимо все можливе для забезпечення цілодобового водопостачання.

- Необхідно всі затрати, особливо за використану підприємством електроенергію, відшкодовувати своєчасно, - додає Валерій КОЖЕМЯКІН, начальник виробничо-технічного відділу. - Сьогодні це вельми проблематично. На жаль, у січні цього року маємо незначне зростання заборгованості за надані “Рівнеоблводоканалом” послуги - в основному, підприємств і, частково, населення. У зв’язку з цим ми змушені практикувати відключення злісних неплатників. Технічне оснащення дає можливість при необхідності без проблем відключити в окремо взятих квартирах до 8-10 абонентів на добу, але з гуманних міркувань ми не завжди це робимо.

15.03.2007



Рівне-Ракурс №10 від 15.03.2007p. 
На головну сторінку