Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №300 від 12.07.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Комунальні перипетії

Маємо те, що маємо

“Ще трохи і у нас вовки заведуться!”

З таким повідомленням звернулися до “Рівне Ракурсу” мешканці будинку №442-Б по вулиці Соборна обласного центру

- Приїдьте, будь-ласка, і погляньте на бур’яни-велетні, які ростуть біля наших балконів! - лунав голос у слухавці. - Комарів - тьма-тьмуща, кватирку зайвий раз не відкриєш. Справжні джунглі, а комунальним службам, здається, байдуже… Надія тільки на улюблену газету, яка, сподіваємося, висвітлить проблему неякісного обслуговування населення нинішніми комунальними підприємствами, які позитивно… [дом]

Кореспондент “РР” завітала за вказаною адресою. Тітка Віра, мешканка цього будинку, пригадуючи, як оперативно і якісно працювали комунальні підприємства за радянських часів, запросила обійти будинок і оцінити його “вигляд ззаду”: кропива та інші “рослини-паразити” сягнули зросту автора цих рядків. Комахи різних видів при нашому візиті злетіли в небо. Якийсь дивний “звір” озвався із бур’янів…

“Ось так і живемо”, - сумно резюмує Віра Романівна і додає, що неодноразово телефонувала у приватне комунальне підприємство “ВВ” з проханням скосити бур’ян, однак - поки що марно… Зазначила, що люди, може, і самі вже давно скосили би бур’ян, однак Рівне ж - не село: де косу взяти міському жителю?

- На що ж ще витрачати кошти, сплачені мешканцями нашого будинку за комунальні послуги, як не на їх нагальні потреби, - обурюється пані Віра і пропонує оцінити тепер “вигляд спереду”: страшні облуплені під’їзди, тріщини на східцях, зламані двері, що хитаються на дверній коробці від вітру…

За коментарем з приводу побаченого, звернулася до директора ПП “ВВ” В’ячеслава КОВАЛЕНКА, у комунальному підпорядкуванні якого знаходиться даний будинок:

- Скошування бур’янів працівниками нашого підприємства триває, - зазначив пан В’ячеслав. - Вже покосили бур’яни на вулиці Макарова та інших сусідніх вулицях. Незабаром дійде черга і до вулиці Соборної. Дощова погода, на жаль, не сприяє нам. Щодо будинку, мешканці якого скаржаться на роботу комунального підприємства, то нагадаю: за ними на сьогодні “висить” борг перед ПП “ВВ” у сумі 4 тисячі 800 гривень.

Пан Коваленко зауважив, що добробут мешканців будинку залежить, перш за все, від їхньої ініціативності. Як приклад - кілька будинків, мешканці яких зробили ремонт під’їздів, замовили броньовані двері у під’їзди тощо, а квитанції оплати за матеріал і роботу пред’явили підприємству.

- Затрати на поточний ремонт ми включили в рахунок квартплати. Всі задоволені. Чим ініціативнішими будуть громадяни, тим швидше покращиться їхній добробут. А скошування бур’янів не забариться…

А тим часом…

За словами начальника Рівненського обласного управління у справах захисту прав споживачів Євгенії МОСІЮК, з початку цього року його спеціалісти оштрафували чотири рівненські ЖКП за надання неякісних послуг. Найчастіше рівняни скаржаться на протікання дахів, непроведення ремонтів у під’їздах, непрацюючі ліфти, неналежне прибирання території, відмову в наданні споживачам інформації про складові послуг, структуру тарифів і норм споживання.

Як правило, після звернення в управління у справах захисту споживачів недоліки усуваються. Нагадаємо, що для зручності споживачів при управлінні створено громадську приймальню, куди можна повідомити про неякісну продукцію чи послугу. Її телефон: (0362) 63-38-55.

12.07.2007Ольга Доля



Рівне-Ракурс №10 від 12.07.2007p. 
На головну сторінку