Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №334 від 06.03.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Соціальна місія

Дитячі квадрати? Доросла справа…

Дитячі квадрати? Доросла справа…

Усім відома давня та мудра притча про ловця щурів. Цей умілець на прохання керівників одного з міст чарівною сопілочкою вивів з нього усіх нахабних гризунів. А от коли він зажадав відповідної справедливої платні за свою послугу, йому просто відмовили. Пам’ятаєте, що було потім? Так, він помстився настільки жорстоко, наскільки зміг - вивів із міста усіх дітей. Тобто найбільш цінне, що було у городян. Хіба не дивно, що сучасні наші керівники поводять себе зовсім не краще за тих, з притчі? Чи не лишають вони напризволяще своєю цинічною бездіяльністю громадян нашої країни в їх клопотах щодо нового покоління? Наведемо лише голі цифри статистики. Щороку в нашій країні народжується 400 тис., а помирає - 800 тис. Жахливо, чи не так? Державні ініціативи з приводу покращення народжуваності викликають лише сумну посмішку.

Кожна нормальна людина в своєму житті повинна посадити дерево, побудувати дім та виростити сина. Перша справа зараз вишукано-благородна, дві наступні для пересічних жителів заманливі та недосяжні. Причому третя повсякчас упирається в другу. Де б ми були зараз, якби наші батьки не виконали згаданий перелік програми-максимум на окремо взяте життя? А наші ненароджені нащадки плекають найщиріші надії, що змін до цієї програми не внесуть ні в першому, ні в другому, ні в будь-якому іншому читанні. Втім, не слід звинувачувати в прагматизмі тих, хто подумки відмовив своєму найвищому природному потягу завести собі спадкоємця. З тієї причини, що спадкувати йому не буде що. Через те, що третій чи четвертий карапуз погано поєднається з візерунком шпалер однокімнатної квартири. Сміх крізь сльози, одним словом.

Дивлячись на таке, не здригнеться серце хіба що в каміння. Та навіть не приписуючи поголовно усім громадянам України бездушності, зрозуміймо хоча б те, що дуже часто наші бажання не співпадають із можливостями. І певно кожен, сприймаючи якусь проблему, думав в першу чергу “що особисто я можу зробити?”. Напевно, такими думками послуговувались в компанії “PRIOR invest”, коли благородно вирішили хоч якось покращити сумну статистику народжуваності. Особисто. Зробили вони це творчо, з відходом від повсякденної банальності. Ця організація вже давно зарекомендувала себе, як одна з найбільш прогресуючих будівельних компаній в Україні. Проте будують у нас зараз всі й всюди. Вітчизняних зодчих стало так багато, що й годі когось запам’ятати. Та не так давно “PRIOR” заставив себе запам’ятати, коли привселюдно оголосив, що буде безкоштовно роздавати додаткові квадратні метри в своїх новобудовах сім’ям, що мають неповнолітніх дітей.

Досить часто ми чуємо залізну запоруку вдалого результату справи: якщо не допомагаєте, то хоча б не заважайте. А ще: якщо хочеш зробити добре, зроби це сам! “PRIOR invest” вирішив зробити більше, тобто допомогти. Роздавши дітям квадратні метри, вони створили прекрасний прецедент для своїх конкурентів, яким відтепер слід брати їх за приклад. Будемо сподіватися, що цей почин стане у будівельних компаній традицією. А просто сім’ї, а особливо їх діти, легко й невимушено скористаються черговою, вже традиційною, акцією для збільшення свого житлового, а відтак життєвого простору.

Такій хід PRIORа було названо “акцією”. Проходила вона з 6 листопада минулого року і до кінця лютого цього року. Скептики зможуть вставити своє, і цинічно відзначити, що “акція” робиться задля реклами. Ми живемо в демократичній країні, де кожен може заперечувати. Проте такій ініціативі навряд чи будуть заперечувати діти, сім’ям яких “PRIOR invest” подарував 29 кв.м, що в грошовому еквіваленті становить 128 тис. гривень. Ось такі цифри. Ось такий піар. Соціальна місія, як один із напрямів діяльності приватної компанії? Чому б і ні. Якщо не ми, то хто…

06.03.2008



Рівне-Ракурс №10 від 06.03.2008p. 
На головну сторінку